Резюме від 30 листопада 2023 Файл

Інна

Головний бухгалтер

Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Корнієнко Інна Володимирівна на вакансію
Головний бухгалтер, Податковий консультант

Про себе
Дата народження 22 лютого 1969 р.
Місце народження і проживання м. Київ, Поділ
Сімейний стан розведена
Вод. права категорія В з 1994 року
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Лайф)
E-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
1997-2000 Інститут міжнародних відносин Київського Університету ім. Тараса Шевченко,
спеціальність - міжнародні економічні відносини,
кваліфікація – магістр міжнародних економічних відносин
1999 Іменна стипендія Федерального Канцлера Німеччини, видана Товариством Карла
Дуйсберга в м. Києві за успіхи в навчанні
1987-1992 Київський Університет ім. Тараса Шевченко,
факультет кібернетики, теоретична кібернетика, спеціальність – прикладна математика

Досвід роботи
04.2015 – «ТОВ «Соні Україна»
07.2023 Оптова торгівля аудіо-відео продукції. Імпорт і продаж товарів у великі торгові мережі по
всій Україні. Гарантійне обслуговування проданої техніки. Експорт послуг.
Податковий консультант. Внутрішній аудитор

Податковий, фінансовий, бухгалтерський, управлінський облік. Участь у створенні процедур
обліку в рамках управління часом. Організація обліку, контролю і аудиту. Функціонал
головного бухгалтера, надання консультаційних послуг. Податкова, фінансова, управлінська
звітність згідно законодавства України, міжнародного законодавства.

Аудит первісних документів, контроль за відображенням документів в САП. Організація
документообігу в компанії: розробка і затвердження форм документів (договорів, додатків
до договорів, видаткових накладних, ТТН, актів виконаних робіт/послуг, актів про знижки,
звітів, макетів) у відповідності до вимог бухгалтерського і податкового законодавства
України, затвердження строків подачі документів, затвердження відповідальних за подачу
документів осіб.
Підготовка документації по трансфертному ціноутворенню - визначення наявності
контрольованих операцій, рентабельності, вибір методу порівняння, формування звітності
по контрольованим операціям.
Аудит податкових накладних/РК від постачальників. Формування і реєстрація в ЄРПН
податкових накладних/РК для покупців.
Страхові, банківські операції, імпорт/експорт товарів/послуг, робота з нерезидентами,
дивіденди, роялті, операції з статутним капіталом, кредит-ноти, операції з запасами,
основними засобами і нематеріальними активами: постановка на облік, списання,
донарахування, амортизація, інвентаризація. Додаткове благо для співробітників:
документообіг, оподаткування. Відрядження: документообіг і звітність. Співробітники –
іноземці: постановка на облік, дозволи, довідки, оподаткування, звітність.

Формування Фінансової звітності, Декларацій з ПДВ, Декларацій з податку на Прибуток,
регламентованої статистичної звітності. Визначення відкладених податкових активів і
зобов’язань, формування рекомендацій для керівництва по їх використанню. Комунікація з
податковими органами, судами. Підготовка відповідей по запитам податкових служб,
супровід податкових перевірок. Консультація співробітників компанії по питанням
бухгалтерського і податкового законодавства. Моніторинг змін в бухгалтерському,
міжнародному, податковому законодавстві. Оновлення облікових політик. Постановка задач
для юристів і спеціалістів програмного забезпечення.

04.2014 – Група компаній ТОВ «Дім Пашкова»
04.2015 передача в оренду, продаж нерухомості, супутні послуги
Головний бухгалтер

Податковий, фінансовий, бухгалтерський, управлінський облік по декільком юр. особам.
Звітність (в т. ч. електронна), реєстрація і облік податкових накладних.
Нарахування і виплата заробітної плати працівникам і звітність по ЗП. Оптимізація податків.
Формування і регулювання ПДВ і Прибутку. Операції з постачальниками. Операції з
покупцями. Операції з нерезидентами. Інвентаризація. ЗЕД. Робота з банками. Облік і
контроль грошових потоків - готівкових і безготівкових.
Заробітна плата: нарахування, виплата, звітність. Додаткове благо для співробітників:
документообіг, оподаткування. Відрядження: документообіг і звітність.
Бюджетування.
Робота з податковими і реєстраційними органами. Внутрішній аудит. Постановка задач для
юристів і програмістів.
Консультування керівництва і співробітників по бухгалтерському і податковому обліку.

11.2013 – Представництво торгової марки REDMOND в Україні
04.2014 Оптова торгівля побутовою технікою. Продаж у великі торгові мережі: Ельдорадо (Дієса),
Комфі, Фокстрот, Епіцентр та ін. по всій Україні, гарантійне обслуговування проданої
техніки.
Фінансовий директор/Головний бухгалтер

Управлінський облік та звітність (з нуля) :
* розробка ефективних схем роботи компанії;
* ціноутворення;
* собівартість;
* рентабельність.
Моніторинг, аналіз, рекомендації керівництву.
Підготовка звітності. Оперативний контроль і розробка методів підвищення ефективності
використання ресурсів компанії.
Участь в розробці і запровадженні управлінського обліку.
Участь у стратегічному плануванні розвитку компанії.
Податковий і бухгалтерський облік по 1 юр. особі. Контроль по представництву в
цілому в Україні (з нуля):
* Звітність (в т.ч. електронна), реєстрація і облік податкових накладних;
* постановка і ведення (без помічників) бухгалтерського, податкового обліку в повному
обсязі;
* нарахування і виплата заробітної плати працівникам і звітність по ЗП. Додаткове благо для
співробітників: документообіг, оподаткування. Відрядження: документообіг і звітність.
Засновники – іноземці: постановка на облік, дозволи, роялті, дивіденди, довідки,
оподаткування, звітність.
* оптимізація податків, формування і регулювання ПДВ і Прибутку;
* операції з постачальниками;
* операції з нерезидентами;
* інвентаризація;
* ЗЕД;
* робота з банками;
* облік і контроль грошових потоків готівкових і безготівкових;
* бюджетування;
* робота з податковими і реєстраційними органами;
* внутрішній аудит;
* постановка завдань для юристів і спеціалістів програмного забезпечення.

01.2011 – Представництво торгової марки SUPRA в Україні
03.2013 Оптова торгівля аудіо-відео продукції, побутової техніки. Імпорт і продаж у великі
торгові мережі: Ельдорадо (Дієса), Комфі, Технополіс, Ашан, Караван та ін. по всій Україні.
Гарантійне обслуговування проданої техніки.
Фінансовий директор/Головний бухгалтер

Управлінський облік та звітність (з нуля):
* аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства та діяльності підприємства в цілому,
аналіз ефективності використання ресурсів компанії;
* ціноутворення, собівартість, рентабельність - моніторинг, аналіз, рекомендації
керівництву;
* підготовка звітів та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
* здійснення оперативного контролю та розробка методів підвищення ефективності
контролю використання ресурсів компанії;
* участь в розробці та впровадженні управлінського обліку;
* участь у стратегічному плануванні розвитку компанії.
Податковий та бухгалтерський облік по 2 компаніям та контроль за 6 компаніями (з
нуля):
* звітність (в т. ч. електронна), реєстрація та облік податкових накладних;
* постановка та ведення (без помічників) бухгалтерського, податкового обліку в повному
обсязі;
* оптимізація податків, формування та регулювання ПДВ та прибутку;
* операції з постачальниками;
* операції з нерезидентами;
* інвентаризація;
* ЗЕД;
* робота з банками, факторинг – отримання та обслуговування;
* нарахування і виплата заробітної плати працівникам і звітність по ЗП. Додаткове благо для
співробітників: документообіг, оподаткування. Відрядження: документообіг і звітність.
Засновники – іноземці: постановка на облік, дозволи, роялті, дивіденди, довідки,
оподаткування, звітність.
* облік та контроль грошових потоків-готівкових та безготівкових;
* бюджетування;
* робота з податковими та реєстраційними органами;
* внутрішній аудит;
* успішне проходження перевірок (податковими інспекціями районів, податковими
органами Києва і України)
* постановка завдань для юристів та спеціалістів програмного забезпечення.

04.2010 – ТОВ "Укрморепродукт"
12.2010 Виробництво та продаж швидкопсувної харчової продукції – суші та рибна продукція.
Власні ресторани, великий штат
Головний бухгалтер/фінансовий директор

Весь податковий та бухгалтерський облік, ЗЕД, робота з банками – кредити (у т. ч.
овердрафт), лізинг, факторинг – отримання та обслуговування. Реформація, поновлення,
постановка бухгалтерського, податкового, управлінського обліку. Оптимізація податків,
регулювання ПДВ та прибутку, операції з нерезидентами. Інвентаризація. Робота з філіями,
давальницькою сировиною, транспортом, страховими кампаніями, валютний контроль,
роздріб. Калькуляції одиниці продукції. Автопарк – документообіг і звітність. Контроль та
складання і подача всіх видів звітності (звітність в електронному вигляді). Управлінський
облік та звітність. Облік та контроль грошових потоків-готівкових та безготівкових.
Бюджетування. Розрахунок собівартості, калькуляції. Робота з податковими та
реєстраційними органами. Внутрішній аудит. Проходження комплексної перевірки.
Постановка завдань для юристів та спеціалістів програмного забезпечення. Нарахування і
виплата заробітної плати працівникам і звітність по ЗП. Додаткове благо для співробітників:
документообіг, оподаткування. Відрядження: документообіг і звітність. Засновники –
іноземці: постановка на облік, дозволи, роялті, дивіденди, довідки, оподаткування, звітність.

10.2009 – ТОВ «Експотрейд»
04.2010 група компаній із 3 підприємств – оптова торгівля паливом
Головний бухгалтер

ТОВ «Торговий дім «Оіл-Лайн»
група компаній із 4 підприємств – оптова торгівля паливом
Головний бухгалтер

11.2008 – ТОВ «Бі Ар Ю»
09.2009 Представництво міжнародної компанії «Baran Raviv», телекомунікаційна будівельна
компанія – будівництво сот для мобільного зв’язку з супроводжуючими узгодженнями,
дозволами та проектами.
Головний бухгалтер

Облік первинної документації будівельної організації: акти виконаних робіт КБ-2в, КБ-3,
дозвільна документація, конструкторська, архітектурна. Будівельні контракти, дозволи,
погодження. Податковий облік. Облік документації від замовників і підрядників. Заробітна
плата: нарахування, виплата, звітність. Облік само зайнятих осіб – розрахунки,
оподаткування. Облік і оподаткування зовнішньоекономічної діяльності. Транспорт.
BIG 4 Аудит PriceWaterhouseCooper (Kesselman & Kesselman) за підсумками кожного
кварталу. Супровід аудиту, надання відомостей. Досвід ліквідації.

01.2008 – ТОВ «РБК Електронікс» (група «Гамма»)
12.2010 Оптова торгівля радіо компонентами.
Головний бухгалтер

04.2007 – ТОВ «Дабл Ю Ейч Груп» (ТОВ «Дабл Ю енд Ейч Енжинірінг», ТОВ «Дабл Ю енд Ейч
11.2008 Констракшн», ТОВ «Дабл Ю енд Ейч Електрик», ТОВ «Мегарон»)
Будівельний холдинг – будівництво, проектування.
Головний бухгалтер компанії, що управляє холдингом.
Голова ревізійної комісії з перевірки дочірніх компаній Холдингу.

Управлінський, бухгалтерський, податковий облік управляючої компанії. Контроль
грошових потоків управляючої компанії. Аудит дочірніх компаній. Заробітна плата:
нарахування, виплата, звітність. Облік само зайнятих осіб – розрахунки, оподаткування.
Створення і документальний супровід ревізійної комісії з перевірки дочірніх компаній.
Формування і узгодження звіту ревізійної комісії. Співпраця з аудиторськими компаніями
для проведення ревізії.

10.2006 – Група компаній з надання рекламних послуг, 3 ТОВ, 2 СПД
03.2007 Реклама, інвестиції, агентство нерухомості (ТОВ «Академія нерухомості», ТОВ «Алвер
Інвест», ТОВ «Руфмедіа»)
Головний бухгалтер

Управлінський, бухгалтерський, податковий, кадровий облік.
Облік замовників і підрядників. Облік послуг. Банківські розрахунки і операції. Касові
розрахунки. ЗЕД. Звітність. Заробітна плата: нарахування, виплата, звітність. Облік само
зайнятих осіб – розрахунки, оподаткування.

02.2006 – ТОВ «Клімат-Контроль»
10.2006 Торгово-промислове підприємство. Будівництво вентиляції, вентиляційних шахт. Продаж
кліматичної техніки.
Головний бухгалтер
Управлінський, бухгалтерський, податковий, кадровий облік. Звітність.
Облік замовників і підрядників. Облік послуг. Банківські розрахунки і операції. Касові
розрахунки. ЗЕД. Будівельні контракти, документообіг первинних документів будівництва.
Імпорт товарів. Заробітна плата: нарахування, виплата, звітність. Облік само зайнятих осіб –
розрахунки, оподаткування.

11.2005 – ТОВ «Славин тур»
01.2006 Туроператор.
Головний бухгалтер
Бухгалтерський, податковий, кадровий облік. Звітність.
Облік турпослуг. Банківські розрахунки і операції. Касові розрахунки. ЗЕД. Заробітна плата:
нарахування, виплата, звітність. Облік само зайнятих осіб – розрахунки, оподаткування.

05.2005 – ТОВ «Аудиторська фірма «Статус-Аудит»
10.2005 Надання бухгалтерських і аудиторських послуг.
Головний бухгалтер - аудитор
Бухгалтерський, податковий, кадровий облік клієнтів. Звітність.

12.2004 – ТОВ «Ербек» міжнародна будівельна компанія
05.2005 Капітальне будівництво пансіонатів, баз відпочинку в Криму.
Головний бухгалтер у великій будівельній компанії

Облік первинної документації будівельної організації: акти виконаних робіт КБ-2в, КБ-3,
дозвільна документація, конструкторська, архітектурна. Будівельні контракти, дозволи,
погодження. Податковий облік. Облік документації від замовників і підрядників. Запаси і
основні засоби, оприбуткування, списання, інвентаризація, введення в експлуатацію.
Заробітна плата: нарахування, виплата, звітність. Облік само зайнятих осіб – розрахунки,
оподаткування. Облік дозвільних документів 500-700 робітників з Туреччини. Облік і
оподаткування зовнішньоекономічної діяльності: імпорт/експорт, дивіденди. Облік
транспорту. Банківські і касові операції. Оподаткування додаткового блага. Облік
відряджень.

01.2000 – ПВП ЗАТ «Спецбурбуд»
12.2004 Будівництво, бурові роботи.
Головний бухгалтер у проектно-виробничому підприємстві

Бухгалтерський і податковий облік. Звітність.
Облік замовників і підрядників. Облік первинної документації будівельної організації: акти
виконаних робіт КБ-2в, КБ-3, дозвільна документація, конструкторська, архітектурна.
Будівельні контракти, дозволи, погодження. Податковий облік. Облік послуг. Запаси і
основні засоби, оприбуткування, списання, інвентаризація, введення в експлуатацію.
Банківські розрахунки і операції. Касові розрахунки. Будівельні контракти, документообіг
первинних документів будівництва. Заробітна плата: нарахування, виплата, відрядження,
звітність. Облік само зайнятих осіб – розрахунки, оподаткування. Облік власних
транспортних засобів. Звітність по земельному і транспортному податку.

01.2006 – ТОВ «Леонтєв»
09.2007 Міжнародні перевезення
Головний бухгалтер в компанії по транспортно-експедиційним послугам

Бухгалтерський і податковий облік міжнародних перевезень. Облік ЗЕД, замовників і
постачальників, розрахунків, банківських і касових операцій. Заробітна плата: нарахування,
виплата, звітність. Облік само зайнятих осіб – розрахунки, оподаткування. Звітність.

10.2002 – ПП «Харківський»
09.2007 Будівельне підприємство – субпідряд, ремонт.
Головний бухгалтер і директор на власному сімейному підприємстві

Бухгалтерський і податковий облік будівництва, кадровий облік. Облік замовників і
постачальників, розрахунків, банківських і касових операцій. Заробітна плата: нарахування,
виплата, звітність. Пошук замовників і підрядників, менеджмент.

1998 – Хрещатик-банк
2000 Управління операцій з іноземними валютами
Економіст ІІ категорії

Облік, ведення валютних рахунків. Валютні операції клієнтів. Купівля і продаж валюти на
біржі. Впровадження в банку системи MoneyGram. Перевірка і узгодження зовнішньо
економічних контрактів клієнтів.

1992 – Національний інститут серцево-судинної Хірургії ім. М.М. Амосова
1998 Медичний заклад.
Молодший науковий співробітник

Розробка і створення експертної програми по математичним моделям кровообігу людини.
Створення інтерфейсу для програми.
Участь у створенні бази даних фарм препаратів і їх замінників у хірургії.

Навички
• Microsoft Office та ін.
• Netscape, MI Explorer, VPN, Opera, Chrome, віддалений доступ та ін.
• Робота з програмним забезпеченням SAP; 1С: Бухгалтерія, торгівля, склад, виробництво, будівництво
(мережева версія в тому числі), УПП та ін.
• M.E.Doc, ЕРПН, Електронний кабінет платника податків, Клієнт-банк, «Вчасно», Ліга, Бест-Звіт та ін.
• Англійська мова: робота з контрактами і документами, складання документів, розуміння в рамках
професійної діяльності - вільно, розмовний – базовий рівень
• Аналітичні навики опрацювання українського і міжнародного законодавства і надання консультацій,
рекомендацій, навчання персоналу
• Податковий облік
• Робота з МСФЗ, IFRS, ПСБО, Податковим кодексом України, КЗпП, законодавством у сфері захисту
прав споживачів
• Аудит фінансової звітності
• Ревізійна робота
• Реєстрація, перереєстрація, ліквідація підприємств
• Організація обліку з нуля
• Відновлення обліку
• Калькуляція виробничого процесу
• Трансфертне ціноутворення: виявлення контрольованих операцій, визначення рентабельності, вибір
методу порівняння, складання звіту з ТЦУ.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: