Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Галина

Аудитор, аналітик, економіст, ревізор торгових точок

Вік:
55 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Куцабіна Галина Сергіївна

Дата народження: 31.12.1968

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада

• Аудитор
• Аналітик фінансової звітності / бухгалтерського обліку за національними та міжнародними стандартами
• Контролер фінансово-господарських операцій юридичних осіб
• Ревізор фінансово-господарських операцій юридичних осіб
• Аудитор торгівельних точок

Освіта
• Тернопільський інститут народного господарства 1987-1992рр., спеціальність «Фінанси і кредит», кваліфікація «економіст».
• Сертифікат аудитора України (дійсний).

Досвід роботи
1987-1990рр.: Амур-Нижньодніпровський районний фінансовий відділ Дніпропетровської міської ради, остання посада: ревізор-інспектор ІІ категорії;
1990-1994рр.: Дніпропетровська обласна податкова інспекція. В 1992 році за результатами атестації присвоєно персональне звання «Радник податкової служби ІІІ рангу». Остання посада: головний державний податковий ревізор-інспектор відділу аудиту юридичних осіб;
1994-2006рр.: аудитор Приватної аудиторської фірми «Аудит сервіс».
1996-1998рр.: за сумісництвом працювала головним бухгалтером на виробничому підприємстві;
2002-2016рр.: Приватний підприємець – аудитор;
2014-2016рр. ТОВ Аудиторська фірма «СД Аудит» : директор;
2016-2018рр. ТОВ Аудиторська фірма «Облік і аудит 2011»: директор;
2019р. ТОВ «Міжнародний фінансовий аудит»: аудитор.
2019 -2023 працювала неофіційно.
З Лютого 2024 року – аудитор ТОВ «Епіцентр К» Дніпро-1.
Маю досвід по роботі з юридичними особами різних форм власності, галузей господарства (в тому числі із фінансовими установами) по наступним питанням:
• проведення і оформлення результатів аудиту фінансової звітності; перевірок бухгалтерського обліку за міжнародними і національними стандартами;
• перевірка дотримання податкового законодавства;
• проведення і оформлення результатів інвентаризації активів та зобов’язань;
• організація внутрішнього аудиту на підприємстві;
• консультаційні послуги;
• аналіз фінансово-господарського стану;
• аналіз господарських договорів;
• організація проведення фінансового моніторингу.

Працюю як в команді, так і самостійно, готова до відряджень без обмежень в часі та територіально.
Вільно володію українською мовою. Впевнений користувач «Microsoft Office», «1С-бухгалтерія». Постійно підтримую та вдосконалюю свої професійні знання і навички. Використовую професійний досвід при навчанні новому.
Доброзичлива, комунікабельна, неконфліктна, відповідальна, працюю над завданнями будь-якої складності та різним обсягом інформації. Критично ставлюся до вивченої інформації з метою формування пропозицій щодо покращення та усунення можливих недоліків процесів на підставі яких вона складена.

Інтереси та захоплення

Декор предметів інтер’єру, рукоділля, ергономіка, психологія, педагогіка, критичне мислення, музика, художня культура, кулінарія.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: