Резюме від 16 квітня 2019 PRO

Олександр

Керівник підрозділу адміністративно-господарського забезпечення

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
61 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник адміністративного управління

з 02.2012 по нині (12 років 3 місяці)
Енергобанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

На цьому та попередніх містах роботи:
ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
• Створення команди професіоналів (забеспечення адаптації, оцінки, навчання та мотивації), контроль та оптимізація бізнес-процесів.

ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗПЕРЕБІЙНОЇ РОБОТИ ОПЕРАЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ ( ЦЕНТРАЛЬНИЙ ОФІС ТА 120 ВІДДІЛЕНЬ)
•Контроль експлуатації будівель, інженерних систем (електро-, тепло- та водопостачання, вентиляція та кондиціонування, ліфти), зовнішній вигляд та інтер'єр будівель та приміщень VIP-рівня, клінінг, благоустрій прилеглої територїї, рекламне оформлення офісів та відділень, страхування будівель, контроль розрахунків із сервісними компаніями, складання та моніторінг загальної електронної бази договорів, формування реєстру платежів, контроль правоустановчої та технічної документації всіх об'єктів, проведення технічних оглядів), організація релокацій підрозділів та відділень.

РЕМОНТНІ РОБОТИ
•Складання планів поточних та капітальних ремонтів, затвердження кошторисів та графіків робіт, взаємодія із ремонтними та будівельними організаціями, контроль кошторисних видатків, термінів, матеріалів та якості виконаних робіт, легалізація реконструкцій та перепланувань.

БЮДЖЕТУВАННЯ
• Оперативне та стратегічне планування, аналіз, контроль та оптимізація операційних видатків та капітальних інвестицій.

УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ
• Складання технічних завдань та організація тендерів, укладання та контроль виконання умов договорів на купівлю профільних робіт, послуг, товарів, координація поточних закупівель.

ТРАНСПОРТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
• Загальна координація використання автопарку та забезпечення перевезення співробітників, організація проходження ТО, робота із страховими компаніями, укладання договорів на послуги таксі та з приватними перевізниками, облік транспортних видатків (оптимізація та контроль ПММ, витратних матеріалів), організація продажів та купівель автомобілів.

ІНШЕ

•Взаємодія з операторами мобільного зв'язку, контроль використання тарифних пакетів та їх оптимізація, відкриття, закриття та міграція номерів, зміна тарифних планів, фінансові відношення (стан особових рахунків, отримання деталізацій та розшифровок);
•Забезпечення корпоративних заходів ( семінарів, конференцій), контроль кошторисів та звітів;
•Підготовка та контроль виконання організаційно-распорядчих документів.

Керівник адміністративного управління

з 02.2008 по 08.2011 (3 роки 6 місяців)
СЕБ Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Адміністративний, виконавчий директор

з 05.1995 по 11.2006 (11 років 6 місяців)
Агропромисловий Холдінг, Київ (агропромислова)

Освіта

Київський інженерно будівельний інститут

Автоматизація будівельного виробництва, інженер-механік, Київ
Вища, з 1980 по 1985 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа Бізнесу Відкритого Університету Великобританїї, курс "менеджер-професіонал"

2006-2007, 12 місяців

Агенство психологїї бизнесу, Сессїї по розробці стратегичної моделі управління та розвитку корпорацїї

2006, 3 місяці

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Пользователь Internet MS PowerPoint Windows САПР Ведення соціальних мереж Менеджер-профессионал Діюча 3-а категорія по електробезпеці

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальний, пунктуальний, відкритий до нових знань та впровадженню іноваційних рішень. Віддаю перевагу справедливості, честністі та порядності у відношеннях.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: