• PRO

Марія

Асистент HR-відділу, адміністративний менеджер, 17 000 грн

Розглядає посади:
Асистент HR-відділу, адміністративний менеджер, Логіст, Project-менеджер, Категорійний менеджер, Спеціаліст з закупівель
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший менеджер з обслуговування клієнтів

з 08.2022 по 02.2024 (1 рік 6 місяців)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Коротко про обовʼязки 📝

Досвід в роботі з клієнтами (онлайн/офлайн): консультація , вирішення потреб клієнта , орієнтація клієнтів, вирішення питань

Адміністрування процесів: ведення бази даних клієнтів, робота з CRM, контроль документації.

Комунікація: взаємодія з клієнтами, підтримка клієнтів на всіх етапах співпраці.

Аналіз запитів: обробка звернень клієнтів,робота з запереченнями, організований підхід до клієнтів.

Провідний кредитний фахівець

з 06.2019 по 09.2022 (3 роки 3 місяці)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

🔹 Консультація клієнтів щодо фінансових та страхових продуктів.
🔹 Аналіз запитів клієнтів, персоналізований підхід до їхніх потреб.
🔹 Ведення документації, залучення нової бази клієнтів.
🔹 Координація процесу оформлення банківських угод 📝

Освіта

Сумський національний аграрний університет

Економіка підприємства та біржова діяльність/ маркетинг, Суми
Вища, з 2017 по 2022 (5 років)

Знання і навички

  • Онлайн-маркетинг
  • Сімейна психотерапія
  • Психодіагностика
  • Цікавлюсь психологією та взаємодією з людьми, що допомагає мені
  • MS Office
  • Email
  • Уважність
  • Користувач 1С
  • MS Word
  • MS Excel
  • Робота з клієнтами
  • Пунктуальність
  • Відповідальність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Стресостійкість
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Робота із запереченнями
  • Неконфліктність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Розглядаю дистанційну роботу на повну зайнятість .

Зараз я перебуваю за кордоном, тому можу працювати віддалено, а для зв’язку найкраще писати в Telegram, Viber або на email.

📌 Контакти:
✉ Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
📲 Telegram / WhatsApp: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Viber / [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Маю досвід у клієнтському сервісі, адмініструванні та аналізі інформації.
Володію навичками ведення документації, координації процесів, роботи з базами даних. Хочу розвиватися у сфері HR та управління персоналом.
Готова швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань📝🖊️

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: