- PRO
Марія
Асистент HR-відділу, адміністративний менеджер, 17 000 грн
- Розглядає посади:
- Асистент HR-відділу, адміністративний менеджер, Логіст, Project-менеджер, Категорійний менеджер, Спеціаліст з закупівель
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 26 років
- Місто проживання:
- Івано-Франківськ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10259525/
Досвід роботи
Старший менеджер з обслуговування клієнтів
з 08.2022 по 02.2024
(1 рік 6 місяців)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)
Коротко про обовʼязки 📝
Досвід в роботі з клієнтами (онлайн/офлайн): консультація , вирішення потреб клієнта , орієнтація клієнтів, вирішення питань
Адміністрування процесів: ведення бази даних клієнтів, робота з CRM, контроль документації.
Комунікація: взаємодія з клієнтами, підтримка клієнтів на всіх етапах співпраці.
Аналіз запитів: обробка звернень клієнтів,робота з запереченнями, організований підхід до клієнтів.
Провідний кредитний фахівець
з 06.2019 по 09.2022
(3 роки 3 місяці)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)
🔹 Консультація клієнтів щодо фінансових та страхових продуктів.
🔹 Аналіз запитів клієнтів, персоналізований підхід до їхніх потреб.
🔹 Ведення документації, залучення нової бази клієнтів.
🔹 Координація процесу оформлення банківських угод 📝
Освіта
Сумський національний аграрний університет
Економіка підприємства та біржова діяльність/ маркетинг, Суми
Вища, з 2017 по 2022 (5 років)
Знання і навички
- Онлайн-маркетинг
- Сімейна психотерапія
- Психодіагностика
- Цікавлюсь психологією та взаємодією з людьми, що допомагає мені
- MS Office
- Уважність
- Користувач 1С
- MS Word
- MS Excel
- Робота з клієнтами
- Пунктуальність
- Відповідальність
- Бажання вчитися і розвиватися
- Стресостійкість
- Працьовитість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення CRM
- Робота із запереченнями
- Неконфліктність
Знання мов
- Англійська — початковий
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Розглядаю дистанційну роботу на повну зайнятість .
Зараз я перебуваю за кордоном, тому можу працювати віддалено, а для зв’язку найкраще писати в Telegram, Viber або на email.
📌 Контакти:
✉ Email: [
📲 Telegram / WhatsApp: [
Viber / [
Маю досвід у клієнтському сервісі, адмініструванні та аналізі інформації.
Володію навичками ведення документації, координації процесів, роботи з базами даних. Хочу розвиватися у сфері HR та управління персоналом.
Готова швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань📝🖊️
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Менеджер з підтримки клієнтів (клієнтський сервіс), Менеджер роботи з клієнтами, Спеціаліст служби підтримки, ще 4 посади
17 000 грн
Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Старший менеджер з обслуговування клієнтів, Ідея банк, 2 роки 3 місяці
- Провідний кредитний фахівець, Банк " ПУМБ", 3 роки 3 місяці
Схожі кандидати
-
Рекрутер з підбору персоналу
25000 грн, Дистанційно -
Рекрутер
25000 грн, Дистанційно -
Менеджер з персоналу
25000 грн, Дистанційно -
HR-менеджер
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Адміністратор, артдиректор, помічник керівника, рієлтор, менеджер, психолог, редактор (HR, SMM)
17000 грн, Хмельницький, Дистанційно -
Інспектор відділу кадрів, рекрутер (HR), помічник керівника
25000 грн, Ніжин, Дистанційно