Резюме від 10 червня 2024 PRO

Олександр

Керівник напряму електронної комерції, менеджер проєкту

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

COO (Chief Operating Officer) / Head of E-Commerce

з 11.2022 по 12.2023 (1 рік 1 місяць)
Arber, український бренд якісного одягу, взуття та аксесуарів, Одеса (Легка промисловість)

STRATEGY:
- Реалізація ефективної інтернет-маркетингової стратегії розвитку компанії
- Визначень найефективніших точок зростання
- Пошук та організація нових маркетингових рішень.
- Вибудовування та автоматизація Бізнес процесів.
COMMUNICATION:
- Постійне контактування з підрядниками для отримання точок зростання.
DEVELOPER:
- Розробка нового сайту (платформи)
- Постановка ТЗ, відстеження виконаних завдань
UX / UI - DESIGN:
- UX тестування – комплекс заходів, спрямованих на виявлення будь-яких проблемних місць на сайті.
SALES:
- виконання щомісячних планів щодо запланованої стратегії.
- Вихід на ринки європейських країн
MARKET-PLACES:
- Робота та збільшення продажів з такими Маркетплейсами, як: Kasta, InterTop.
- Вихід на нові Маркетплейси: ROZETKA, MD-Fashion, …
- Пошук ідей, точок зростання - щодо збільшення Продажів
PROMOTION / CHANNELS: (SEO / PPC / Target / Email / FB + Insta / SMS / Messengers)
- Аналіз ефективності основних каналів просування бренду в інтернеті, розробка стратегії, розподіл бюджетних коштів
ANALYSIS:
- Аналіз маркетингових метрик: RFM, LTV, CRR, СR, PF, TBP: + пропозиції щодо маркетингових активностей.
FINANCE:
- Визначення рентабельності платних рекламних каналів
- Щомісячний захист бюджетування інтернет-маркетингових каналів
- Пропозиції: щодо збільшення бюджету – для ефективних каналів / та зменшення бюджету – для неефективних каналів.
- Формування та подання регулярної звітності щодо ефективності реалізації маркетингової політики Компанії

Head of Marketing Department

з 05.2022 по 11.2022 (6 місяців)
Vitto Rossi, Одеса (Роздрібна торгівля)

POSITIONING:
- здійснення позиціонування бренду Компанії в інтернет просторі.
ANALYSIS:
- Аналіз маркетингових метрик: RFM, LTV, CRR, СR, PF, TBP: + пропозиції щодо маркетингових активностей.
STRATEGY:
- Реалізація ефективної інтернет-маркетингової стратегії розвитку компанії
- Визначень найефективніших точок зростання
- Пошук та організація нових маркетингових рішень.
COMMUNICATION:
- Постійне контактування з підрядниками для отримання точок зростання.
DEVELOPER:
- Постановка ТЗ, відстеження виконаних завдань
UX / UI - DESIGN:
- UX тестування – комплекс заходів, спрямованих на виявлення будь-яких проблемних місць на сайті.
PROMOTION / CHANNELS: (SEO PPC / Email / FB + Insta / SMS / Messengers)
- Аналіз ефективності основних каналів просування бренду в інтернеті, розробка стратегії, розподіл бюджетних коштів
SERM:
- Формування іміджу та репутації Компанії
COMPETITORS:
- Регулярний моніторинг та аналіз конкурентів Компанії.
MARKET-PLACES:
- Курування роботи маркетплейсів ROZETKA та MD-Fashion
- Пошук ідей щодо збільшення замовлень на маркетплейсах або керування існуючих ідей
FINANCE:
- Визначення рентабельності платних рекламних каналів: Power bi, google analytics…
- Щомісячний захист бюджетування інтернет-маркетингових каналів
- Пропозиції: щодо збільшення бюджету – для ефективних каналів/ та зменшення бюджету – для неефективних каналів.
- Формування та подання регулярної звітності щодо ефективності реалізації маркетингової політики Компанії

Head of E.Commerce, Digital Маркетолог, PPC-Спеціаліст

з 05.2019 по 02.2023 (3 роки 9 місяців)
ООО ЮНЛ / TM "SMIL", Одеса (Роздрібна торгівля)

STRATEGY:
- Розробка стратегії та тактик просування компанії в мережі Internet
- Досвід формування та реалізації - Digital Стратегії / Маркетингових цілей
PERSONAL:
- Робота з підрядниками / Агентствами / Персоналом (вибудовування команди) - постановка завдань, взаємодія, контроль.
- Управління - Бізнес процесами
MARKETING:
- Розвиток Бренду з нуля в Online
- Проведення та аналітика рекламних кампаній.
- Проведення заходів для досягнень різних цілей.
SALES:
- Ведення діяльності - згідно з Комерційним плануванням (ForeCasting).
PROMOTION / CHANNELS:
- Створення стратегій для кожного каналу комунікації.
- Проведення рекламних кампаній у різних напрямках (PPC / SMM / Messengers / ...), оцінка їх ефективності
FINANCE:
- Робота з бюджетами: планування / координація / ризики / ефективність (ROMI)
INSTRUMENTS:
- Управління розробкою, оптимізацією та просуванням сайту.
- Робота із системами Аналітики. Вибудовування та тестування гіпотез.
- Вміння працювати з такими показниками, як: CTR, CPL, ROI, ROMI, ДРР, KPI, A/B Тестування.

Project Manager / PPC / Менеджер з питань регіонального розвитку

з 05.2017 по 05.2019 (2 роки)
SimplePay, Одеса (IT)

- управління проектами – SEO просування;
- менеджер платіжної системи - SimplePay/MyPay.ua;
- Тех. - підтримка - SimplePay/MyPay.ua;
- PPC Specialist;
- Web Master;
- Analyst.

Project manager

з 07.2015 по 11.2015 (4 місяці)
ITC Creative Web Studio, Одеса (IT)

- Формулювання основних завдань співробітникам та контроль їх виконання;
- Координація діяльності підрозділів у разі потреби;
- Проведення консультацій з керівництвом компанії з ключових питань;
- Проведення зустрічей з ключовими клієнтами в рамках проекту;
- Складання звітів про виконану роботу та розробка плану розвитку проекту;
- Відповідальність за бюджет проекту.

Освіта

Миколаївський кораблебудівний університет ім. Адмірала Макарова

Програмне забезпечення автоматизованих систем, Миколаїв
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Миколаївський університет – «Україна»

«Обслуговування комп'ютерних систем та мереж», Миколаїв
Незакінчена вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Бериславський педагогічний коледж

«Вчитель молодших класів з правом викладання художньої самодіяльності», Берислав
Незакінчена вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

BiNET.PRO - Puzat - Marafon (SEO / Business)

2016 - мiсяць

Нетология - Google Adwords

2018 - мiсяць

BiNET.PRO / Puzat - Marafon Sparta

2019 - 2.5 мiсяцi

ВШК (Вища Школа Комунікацій) - Digital Strategy

2020 - 2 мiсяцi

SKILLBOX (навички та практика) - "Великий курс Онлайн Маркетингу"

2021 - 3 мiсяцi

BlockSide – заробіток на Крипті

2022 - мiсяць

WebPromoExperts - Google Ads для Бізнесу

2023 - мiсяць

Автошкола: Віраж. Водійські права категорії В.

2020 - 2 мiсяцi

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Навички роботи з таким Софтом:
- Cloud Storage
- Photoshop, Corel Draw
- Microsoft Office, Google Docs
- Adwords Editor, Google Adwords
- Google Services, Yandex Services
- Trello, PlanFix, MegaPlan, Evernote, Wunderlist, Redmine ...
- СMS: Wordpress, PrestaShop, Open cart, Modx, Drupal, Joomla, ...
- Serpstat, Semrush, Screamingfrog, Key Collector, Allpositions ...
- Text.ru, Advego
- Balsamiq Mockups
- ...

Наявність сертифікатів від Google Реклами:
- основи AdWords
- медійна реклама
- мобільна реклама

Особисті якості:
- працьовитість, організаторські здібності;
- перфекціоніст (прагнення ідеалу);
- педантичність, акуратність, пунктуальність;
- ініціативність, націленість на результат

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: