Резюме від 25 березня 2024 Файл

Лариса

Головний бухгалтер, виконавчий директор (бух. облік, ФОП)

Вік:
45 років
Місто проживання:
Новомосковськ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Артамонова Лариса Іванівна

Дата народження: 23.12.1978р. ( 44 роки)
м. Новомосковськ Дніпропетровської обл.
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль:
Отримання посади головного бухгалтера, виконавчого директора або
головного бухгалтера-виконавчого директора.

Освіта:
-”Новомосковський кооперативний економіко-правовий технікум” (1995-1997р.р.):
спеціальність - ”Бухгалтерський облік і аудит”, кваліфікація – бухгалтер;
-”Полтавський кооперативний інститут” (1997-2001р.р.): спеціальність -”Фінанси”,
кваліфікація – економіст-фінансист.

Додаткова освіта:
-Курси машинопису в АТ ”АПЛ”Лімітед””, м. Новомосковськ, 1996р.
-Курси користувачів ПЕОМ в КЦ ”Навігатор”, м. Новомосковськ, 2003р.
-Курси”1С:Бухгалтерія”в Бізнес Інтернет Центр”Баланс”, м.Новомосковськ,2005 р.
-Курси підвищення кваліфікації на факультеті післядипломної освіти за напрямом
”Автоматизація бухгалтерського обліку”при Дніпропетровському національному
університеті, м. Дніпропетровськ, 2006р.
-Курси водіїв транспортних засобів-категорія ”В”(легкові автомобілі) в МРЕВ ДАІ
МВС-УВС, м. Новомосковськ, 1997р.
Досвід роботи:
- Бухгалтер-економіст - ”Територіальне медичне об’єднання м. Новомосковськ”
(березень-липень 2001р.).
- Головний бухгалтер – ТОВ ”Новомосковський рибгосп” м. Новомосковськ
(серпень 2001р.- лютий 2003р.).
- Головний економіст - головний бухгалтер Фінансового управління
Новомосковської Райдержадміністрації ( квітень 2003р.- липень 2005р.).
- Головний бухгалтер - Виконавчий директор ТОВ ”Виробниче підприємство
”СВІТ””( серпень 2006р.- серпень 2020р.).
- Ведення бухгалтерського та кадрового обліку, нарахування зар.плати та сплата
податків, здача звітності, консультування,вирішення юридичних, управлінських
та інших поточних питань, відкриття та закриття діяльності ФОП ( Фізичних
осіб-підприємців, м.Новомосковськ та м. Дніпро (з січня 2011р.і до цього часу).
- Головний бухгалтер виробничого підприємства з виробництва та оптово-
роздрібної реалізації побутової хімії та засобів особистої гігієни (з 1 жовтня
2023 р. і по цей час).
- Єдиний бухгалтер малого підприємства з виробництва залізобетонних виробів
( з 15 вересня і по цей час).

Досвід суміжної роботи:
- Ведення бухгалтерського та кадрового обліку, нарахування зар. плати та сплата
податків, здача звітності,консультування, вирішення юридичних, управлінських
та інших поточних питань, відкриття та закриття діяльності ФОП ( Фізичних
осіб-підприємців, м. Новомосковськ та м.Дніпро (з січня 2011р. і до цього часу).
- Головний бухгалтер за сумісництвом ТОВ”Єврокровля-Київ”,м.Київ (он-лайн)
(2017-2018р.р.).
- Фахівець з логістики будівельних матеріалів, видаленого супроводу їх
перевезення по Україні від митниці до підприємства та постачання матеріалів
безпосередньо до об’єктів будівництва підприємства ТОВ ”Єврокровля-Дніпро”
(2017-2018р.р.).

Професійні навички:
- володіння комп’ютером (”Microsoft Word” та ”Excel”,”1С:Бухгалтерія”,”Медок”,
”Клієнт-Банк” та ін.);
володіння оргтехнікою (принтер, копіювальне обладнання, сканер, факс та інше)
- досвід ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку від первинної
документації до здачі звітності до контролюючих органів та ін.;
- досвід роботи та комунікацій з контролюючими органами та іншими установами
державного сектору,партнерами та контрагентами підприємства,співробітниками
та ін.;
- досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами;
- досвід формування первинної документації, платіжної документації, обліку
основних засобів та нарахування амортизації, складання журналів - ордерів,
оборотних відомостей, головної книги, звітів та ін.;
- знання податкового, кадрового, облікового та іншого законодавства;
- досвід підготовки та підписання договорів;
- досвід ведення переговорів;
- навички управління персоналом;
- досвід ведення кадрового обліку та нарахування заробітної плати, відпускних,
лікарняних, премій та ін.;
- досвід діловодства;
- досвід роботи з ПДВ;
- досвід бухгалтерського обліку в виробництві, торгівлі продовольчими та
непродовольчими товарами,запчастинами, буд.матеріалами, послуг вантажних
перевезень, бухгалтерський облік СТО, надавачів в оренду житлових та
нежитлових приміщень, бухгалтерський облік та економічно - фінансове
управління в державних та бюджетних установах, тощо;
- досвід виконання усіх обов’язків директора підприємства
- уміння працювати в команді;
- вільно володію українською мовою
- інші професійні навички та досвід.

Особисті якості:
Гіпервідповідальність, комунікабельність, уміння виконувати декілька завдань одночасно або контролювати їх виконання співробітниками; маю старанність та охайність в веденні документообігу; обов’язковість, точність, дисциплінованість, порядність, чесність і щирість, уважність, уміння слухати та чути співрозмовника,
Швидко орієнтуюся в нових виникаючих професійних завданнях, швидко вчуся, швидко освоюю нові напрями професійної діяльності, постійно відслідковую
зміни в законодавстві, здійснюю постійне особисте та професійне зростання, тощо.

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

Рекомендації: будь-який керівник з вищевказаних підприємств та Фізичні особи-
підприємці.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: