Резюме від 8 грудня 2023 Файл

Ірина

Бухгалтер, менеджер з персоналу

Вік:
39 років
Місто:
Городенка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

Ротерман Ірина Василівна
Адреса: Івано-Франківська обл.
Коломийський район
м. Городенка, вул. Князя Лева,36
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження 22-02-1985

Освіта:
Червень 2007 року закінчила Тернопільський національний економічний університет та здобула кваліфікацію магістра з банківського права.
Професійні навички:
• Впевнений користувач комп’ютера.
• Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс.
• Вміння роботи з методиками пошуку та підбору персоналу.
• Володіння сучасними методами оцінки персоналу та регламентації його функцій.
• Володіння мовами: українська (рідна), англійська середня.
• Кадрове адміністрування.
• Організація та супровід службових відряджень.
• Презентація, комунікація, організація, співробітництво.
• Складання посадових інструкцій для всіх рівнів категорій працівників.
• Складання кадрової звітності.
Досвід роботи:
Жовтень 2009 – липень 2021 р. - начальник відділу кадрів Городенківська ЦРЛ, з подальшим переведенням на посаду менеджера з персоналу (штат лікарні на той час 450 чол.)
Березень 2004 – жовтень 2007 р. -спеціаліст в Управлінні праці та соціального населення.
Листопад 2007 – лютий 2008 р. – спеціаліст у Головному управлінні Промінвестбанку м. Івано-Франківськ.
Березень 2008 – жовтень 2009 р. – бухгалтер Городенківська ЦРЛ.
Функціональні обов'язки:
• пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних);
• ведення кадрового діловодства (прийом, переклад, звільнення співробітників);
• проведення атестації персоналу;
• ведення особових справ працівників;
• розробка штатного розкладу;
• ведення графіка відпусток співробітників;
• розробка посадових інструкцій.
Досягнення:
• розробка і проведення командних тренінгів;
• мінімізація плинності кадрів .
Особисті якості:
Добросовісний та амбітний працівник з досвідом роботи з персоналом. Притаманні такі якості як етичність, відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, ініціативність, організаторські здібності, висока працездатність, самоорганізованість. Маю навички проведення презентацій у професійному оточенні. Шукаю роботу з персоналом, де знадобляться мої комунікативні навички і здатність брати на себе високий рівень відповідальності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: