Резюме від 28 квітня 2024 Файл

Олена

Провідний фахівець відділу з організації та нормування праці

Вік:
44 роки
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Іванічкіна Олена Миколаївна
Дата народження: 1979 р.
Сімейний стан: заміжня, син (2002 р.н.), донька (2009 р.н.)
Місце проживання: м.Запоріжжя, Хортицький район
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
Отримання посади
Керівника відділу з організації та нормування праці, провідного фахівця відділу компенсацій та пільг.
Бажаємий рівень заробітної плати від 25000 грн

Освіта
Запорізька державна інженерна академія
за спеціальністю "Економіка підприємств ” 2001 рік (диплом з відзнакою)

Досвід роботи
Квітень 2021– Лютий 2024
ТОВ “Метінвест-Промсервіс” м.Запоріжжя
Провідний фахівець по роботі з персоналом відділу компенсацій та пільг
Серпень 2001- Квітень 2021
ТОВ “Запорізькій титано-магнієвий комбінат” м.Запоріжжя
Економіст з планування - Інженер з організації та нормування праці

Основні обов’язки
- контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати, премій та інших виплат штатним працівникам;
- аналіз існуючих організаційно-технічних умов виробництва, трудових процесів, прийомів і методів праці,
розробка спільно з іншими службами і впроваджування раціональних форм організації праці;
- участь в розробці положень з оплати й показників преміювання, посадових, робочих інструкцій;
- систематичне контроль за використанням робочого часу всіма категоріями працівників;
- розробка пропозицій щодо вдосконалення планування трудових показників по ділянках, цехах і в цілому в
напрямку більш повного використання робочого часу;
- визначення чисельності працівників, надання пропозицій із скорочення понаднормової чисельності;
- участь у формуванні організаційних структур та штатної чисельності;
- участь в підготовці та супровід Колективного договору підприємства;
- підготовка пропозицій з вдосконалення систем оплати праці, матеріального і морального стимулювання;
- аналіз використання фонду оплати праці;
- контроль за підготовкою довідок, що дають право для оформлення пенсійна пільгових умовах, працівникам
структурних підрозділів підприємства;
- співпраця з органами Пенсійного фонду України з питань оплати листків тимчасової непрацездатності;
- участь у проведення атестації робочих місць;
- складання щорічного графіку відпусток працівників.

Навички
Володіння ПК на рівні впевненого користувача – MS Office (Word,Excel,Teams,Outlook), 1С v8

Особливі якості
Аналітичні здібності, комунікабельність, пунктуальність, наполегливість, відповідальність, вміння працювати в
режимі багатозадачності.
Швидко навчаюсь чомусь новому. Робота в команді.
Творчий підхід к виконанню поставлених задач.

Додаткова інформація
Комп’ютер в особистому користуванні
Захоплення
Сімейні подорожі, активні види відпочинку, туризм.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: