• Файл

Наталія

Лід-менеджер, логіст (онлайн-продажі)

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОНИШЕВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Київ, вул. Архітектора Вербицького, 28, кв. 71.

Дата нарождения: 01.06.1986 г.

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан:
Одружена, 1 дитина.

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА - здобуття посади логіста; посади, пов'язаної з функціями управління та адміністрування компанії; досягннення максимального професійного та фінансового успіху в трудовій діяльності; работа в команді, яка спільними зусиллями прагне досягти поставлених цілей та задач.

__________
ОСВІТА

Основна
Вересень 2003 р. – Серпень 2008 р.Ніжинський Державний університет ім.
Миколи Гоголя
• факультет іноземних мов;
• спеціальність «Англійська мова та друга іноземна мова (німецька)»;
• диплом з відзнакою спеціаліста за спеціальністю «Педагогіка та методика викладання. Мова і література (англійська, німецька)»; кваліфікація вчителя мови (англійської, німецької) та зарубіжної літератури.

Практика
Літо2006-2007р. Дитячий Оздоровчий Центр «Кристал»,
м. Алушта
• вожатий-організатор дозвілля молодших і старших груп (молодіжні вечори, тренінги, організація свят, спортивні змагання, розважаючі шоу-програми).

Вересень – Жовтень 2010 р. Міжнародний форум «Meet Poland», м. Варшава

• учасник форуму «Incoming tourism» з метою залучення туристів в Польшу; культурний обмін і укладання договорів в інтересах розвитку туристичних відносин між Україною та Польшею.

Жовтень 2010 р. – Листопад 2010 р. Study-tour, м. Перемишль

• вивчення гірськолижних курортів Малопольского воєводства.

Січень, Травень 2011 р Ознайомчі тури по містам Італії, Болгарії

• вивчення нових туристичних маршрутів, мистецтво організації та проведення автобусних турів, надання туристичних послуг за данними направленнями. Стажер

Жовтень 2012 р. Семінар «Бездоганний сервіс – стратегія і тактика залучення та утримання клієнтів»
• основні методи роботи з клієнтами, способи їх залучення. Учасник

Лютий, Травень 2016 – 2017рр. Семінар - презентація системи газобалонного обладнання Optima Nano м. Белосток
• відвідини заводу з виготовлення форсунок, редукторів; цеху з металоріжучим обладнанням;
• знайомство з діагностичною базою перевірки роботи газової системи. Учасник.

Березень, 2018 р. Вивчення техніки продажів товарів ТМ Dormeo, Delimano, Walkmaxx
• знайомство з каналами продажу (Print, DRTV, опт, роздріб, інтернет, телемаркетинг, медіа) для успішного просування товару в Україні.

ДОСВІД РОБОТИ:

Київське вище професійне училище-технікум будівництва та дизайну:

Серпень 2008 р. – Серпень 2009 р. – викладач іноземної мови, методист секції гуманітарных дисциплін.

• створення методичних і дидактичних материалів;
• розробка планів, конспект–уроків, програм відповідно до державних стандартів профтехосвіти;
• ведення теоретичних і практичних занять згідно затвердженому графіку та програми;
• творчий, комунікативний підхід до организації навчання;
• використання інтерактивних методик;
• модернізація навчально-виробничого процесу учнів;
• організація і підготовка учнів до випускних кваліфікаційних іспитів;
• розвиток пізнавальних інтересів учнів, навичок самоосвіти та самостійної роботи;
• проведення виховних годин, свят, творчих і тематичних вечорів;
• створення та оформлення газет до свят та корпоративів.

ТОВ Туристична компанія «Геополіс-тур».

Серпень 2009 р. – Листопад 2011 р. Старший менеджер.

• Методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікації та зв'язку;
• прийом та розподіл вхідних (вихідних) дзвінків;
• розробка та підготовка автобусних турів за направленням Угорщина, Італія, Іспанія, Франція;
•пошук та залучення клиентів;
• проведення переговорів з потенційними клієнтами в офісі та по телефону- підбір варіантів проведення відпочинку, рекомендації та поради щодо вибору місць відпочинку, особливостей соціально-демографічних і природно-кліматичних умов місць відпочинку;
• порядок оформлення договорів і заключення контрактів з реалізації турів з авіакомпаніями, страховими рекламними агенствами та іноземними партнерами;
•методи співпраці з готелями, компаніями-перевізниками (авіа, залізницею, автобусами);
• робота з пошуковою системою турів, онлайн бронювання;
• робота зі спецпропозиціями по оформленню групових та індивідуальних турів;
• контроль виконання замовлень, цінової політики;
• оформлення туристичної документації (путівок, ваучерів, страхових полісів);
• відправлення кореспонденції;
•підготовка документів для оформлення візи в Посольстві Угорщини, Словаччини, Болгарії, Польші;
•оформлення перекладів фінансових документів для отримання візи в Посольстві Іспанії, Італії, Швейцарії, Франції, Британії;
•підготовка групи до від'їзду, оформлення папки для керівника групи;
• рекомендації за дотриманням правил безпеки в країні (регіоні) перебування, важливі поради для повноцінного відпочинку закордоном.

Встановлення та обслуговування газобалонного обладнання. ТОВ «МОТОР-ГАЗ».

Листопад 2011р. - Березень 2018 р. Офіс-менеджер

• Прийом, розподіл вхідних дзвінків;
• консультація клієнтів – підбір оптимального обладнання, оформлення замовлення на встановлення, або ремонт ГБО;
• розподіл роботи слюсарів, облік виконаних ними робіт, ведення бази автомобілей, робота в системі 1С;
• забезпечення безперебійної роботи офісу – замовлення води, канцтоварів, товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу. Організація прийому, обліку, зберігання та видачі;
• організація навчальних заходів, які проводить керівництво: забезпечення матеріально-технічної бази, робота з учасниками;
• організація відряджень, замовлення квитків, бронювання готелей, підготовка документів для оформлення віз для виїзду закордон;
• контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій; виклик спеціаліста для проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування у разі виявлення несправностей офісної оргтехніки.

ТОВ «СТУДІО МОДЕРНА».
Березень 2018 – Травень 2019 Офіс-адміністратор.

• Базові знання направлень діяльності компанії, її структурних підрозділів, основних обов'язків керівників відділів;
• прийом, розподіл дзвінків;
• забезпечення підготовки офісу до робочого дня (підключення офісної оргтехніки, контроль наявності води, кави, чаю для співробітників компанії);
• виконання службових доручень керівника;
• прийом документів і особистих заяв на підпис директора компанії;
• облік та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, оформлення гарантійних листів директора, відправка важливих листів, підпис документів в рамках своєї компетенції;
• замовлення води, кави, канцтоварів, хозтоварів, аптечки; координація роботи прибиральниці, кур'єрських служб;
• оформлення необхідних документів для оплати канцтоварів, хозтоварів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу; контроль технічного обслуговування і ремонту оргтехніки;
• організація відряджень по Україні та закордон: замовлення авіа-, залізничних квитків, бронювання готелей для співробітників компанії, а також для іноземних партнерів;
• створення комфортних умов для відвідувачів - приготування кави/чаю, підготовка кабінету для зустрічей, забезпечення матеріально-технічної бази для проведення тренінгів, переговорів з партнерами та співробітниками підприємства;
• внесення на розгляд керівника підприємства пропозицій щодо покращення роботи офісу і компанії вцілому.

Травень 2019 – Вересень 2021 Переведена на посаду ведучого менеджера по логістиці.

• організація і координація доставки вантажу (авіа) від виробництва до пунктів реалізації;
• попередня робота з товарами під час завантаження в машину: інформування складу про прибуття товару, його кількість та асортимент. Стікерування електротоварів;
• взаємодія зі структурними підрозділами компанії, участь в плануванні виробництва товару TM Walkmaxx, Dormeo, Delimano, створення графіків прибуття вантажу, контроль доставки товару у визначений термін ( своєчасно);
• надання інформації митної ставки товару: перевірка товару – країна походження, функціонал, склад матеріалу, інструкція користування, підбір українського коду УКТЗЕД;
• затвердження пакету документів та організація доставки вантажу; підготовка та відправлення документів брокерам для ПД, імпорту/ експорту товару;
• взаємодія з представниками компанії-імпортера, надання звіту про транспортування вантажу;
• замовлення та імпорт зразків для зйомок, оформлення супровідних документів;
• координація роботи водіїв, брокерів по оформленню митних деклараций, сертификатів для імпорту товару;
• підготовка пакету документів для імпорту дитячих товарів, электроприладів, оформлення декларацій відповідності технічним регламентам;
• оформлення товаросупровідних документів для розмитнення авіавантажу;
• ведення документообігу в 1С, контроль договорів та рахунків від контрагентів, створення звітів;
• ведення обліку імпортних декларацій та допвитрат в 1С, оформлення специфікацій по інвойсу на імпортний товар;
• запровадження нових інформаційних технологій та алгоритмів для забезпечення оптимізації і функціонування доставки вантажу.

Вересень 2021– Декретна відпустка.

Вересень 2021 – Ассистент менеджера з генерації лідів. Неповна зайнятість.

• пошук та залучення потенційних клієнтів для певних маркетингових послуг;
• активна комунікація з потенційними клієнтами через, електронну пошту та соціальні мережі (LinkedIn);
• надсилання пропозицій клієнтам, які відповідають їх потребам;
• організація передавання лідів до менеджерів з відділу продажу;
• створення бази даних клієнтів та ведення її актуальної інформації.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ

• досвід роботи з групами дорослих слухачів;
• навички організаторської діяльності, планування робочого дня, оперативність вирішення запланованих задач;
• переклад ділової документації на англійську мову;
• вміння знаходити та обробляти необхідну інформацію.
•досвід продажів, супроводження угод, заключення договорів;
•грамотна вимова та вміння виражати свої думки;
• високий рівень самоорганізації та працездатності (визначення пріоритетів);
• основи time-management – класифікація (не)термінових і (не) важливих справ;
• навички адміністративно-господарської діяльності;
• комунікабельність;
• порядність, працелюбність, пунктуальність, акуратність, передбачливість, впевненість у собі, уважність до деталей;
• високий ступінь самодисципліни, старанність;
• високий рівень стресостійкості, вміння оперативно вирішувати форс-мажорні ситуації;
• цілеспрямованість та вміння досягати поставлених цілей;
• розуміння основних задач компанії, бути «провідником» між керівництвом та колегами (адміністрацією), співробітниками та клієнтами; дотримання норм і правил ділового спілкування, службової субординації;
• дипломатичність, гнучкість, неконфліктність;
• вміння ефективно працювати у віддаленому форматі
• здатність до навчання.

ЗНАННЯ МОВ

•англійська – розмовний (середній рівень);
• українська - ділова та розмовна;
• російська – ділова та розмовна;
• польська – початковий рівень.

ХОБІ:
– іноземні мови, подорожі, література, музика, театр.

З повагою,

Наталія Конишева.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: