Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Анна

Менеджер з закупівель, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер із закупівель

з 12.2021 по 03.2024 (2 роки 3 місяці)
Хеджхог, Київ (Пошук персоналу, HR)

- укладання договорів та організація постачання;
- аналіз ринку постачальників продукції;
- планування бюджету на квартал/рік;
- пошук нових постачальників продукції;
- обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції;
- ведення первинної бухгалтерії;
- контроль взаєморозрахунків;
- організація зустрічей та координація конференц-залів;
- замовлення та контроль офісних витрат (канцелярські товари, господарські товари, кухня);
- контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів;
- вибір кращих постачальників і цінових пропозицій;
- ведення переговорів з постачальниками;
- контроль руху вантажів і термінів відвантаження товару.
Формування повної специфікації по дизайн-проекту згідно з бюджетом, а саме: підбір оздоблювальних матеріалів, меблів, освітлення, сантехніки, декору, текстилю.

Заступник начальника відділу по замовленням

з 09.2021 по 12.2021 (3 місяці)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)

- формування заявок на замовлення товару постачальнику;
-контроль та аналіз товарного запасу у розрізі груп, підгруп, виявлення товарів без руху;
-організація та контроль процесу замовлення товару;
-контроль зміни цін та вчасне замовляння цінників;
-підготовка планової та поточної звітності;
-ведення та контроль внутрішнього документообігу відділу;
-робота з персоналом, складання графіків та табелювання персоналу;
-надання оперативної інформації покупцю;
-вживання заходів по запобіганню та ліквідації конфліктних ситуацій;
-допомога у проведенні інвентаризації.

Офіс-менеджер

з 05.2020 по 08.2021 (1 рік 3 місяці)
Технокомлекс ТОВ, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- робота з вхідною/вихідною документацією (листи, договори, первинні бухгалтерські документи);
- зустріч гостей (організація пропуску для авто);
- робота з поштою;
- організація життєдіяльності офісу та проведення закупівель (канцелярії, госп. товарів, продуктів);
- організація роботи адміністративного відділу (кур'єри, клінінг, водії ) та контроль за виконанням їх роботи;
- планування бюджету компанії по своїм підрозділам (тиждень, місяць, рік);
- організація проведення корпоративних свят та заходів в офісі та за його межами;
- організація переїзду офісу (бюджет, терміни виконання та організація людей, техніки).

Освіта

ГНПУ імені Олександра Довженка

Педагогіки та психології, Глухів
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Психологічний супрововід учасників навчально-виховного процесу:
- діагностична робота;
- корекційно-розвивальна робота;
- психологічна просвта;
- робота з документацією;
- організаційно-методична робота.

Знання і навички

Уважність Ведення переговорів з постачальниками Інвентаризація Закупівля канцелярії Укладання угод Пунктуальність Самостійне прийняття рішень MS Excel Закупівля продовольчих товарів Зосередженість Комунікабельність Толерантність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

У вільний час малюю картини за номерами, читаю книги з психології, книги написані на основі реальних подій, дивлюсь фільми, відвідую театр, вчуся грати в шахи, відвідую спортзал коли є час та натхнення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: