Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Анна

HR-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Буча

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець з персоналу

з 11.2021 по нині (2 роки 6 місяців)
Будівельно-монтажна організація, Буча (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- взаємодія із замовником для визначення критеріїв та вимог щодо відбору кандидатів;
- підбір персоналу різних категорій включаючи масовий підбір лінійного персоналу для відрядження по Україні;
- розробка макетів оголошень, розміщення публікацій на різних інформаційних ресурсах та job-сайтах;
- формування бази даних резюме кандидатів;
- організація співбесід в онлайн та оффлайн форматах на керівному рівні;
- супровід кандидата при проходженні співбесіди;
- проведення адаптаційного заняття-презентації компанії новим працівникам;
- контроль адаптаційного періоду працівників (оцінка персоналу на протязі всього випробувального терміну в декілька етапів,
- організація наставництва для молодих спеціалістів та періодичний аналіз проходження адаптації);
- проведення exit – інтерв’ю;
- взаємодія з ВНЗ та ліцеями стосовно проходження практики на підприємстві (в структурні підрозділи та виробництво);
- участь в тарифно-кваліфікаційній комісії з підвищення розрядів зварникам та монтажникам;
- формування річних заявок на підбір персоналу, а також внутрішнє та зовнішнє навчання;
- замовлення корпоративних подарунків;
- підготовка та проходження аудиту з сертифікації якості підприємства.

Інспектор відділу кадрів

з 05.2017 по 11.2021 (4 роки 6 місяців)
Будівельно-монтажна організація, Буча (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- оформлення та реєстрація кадрових наказів;
- ведення особових справ працівників;
- формування табелів обліку робочого часу (включаючи вахтовий метод роботи);
- контроль проходження повторних медогляду працівників з шкідливими умовами праці та видача направлень;
- розробка, затвердження та контроль дотримання графіків відпусток;
- виклик працівників у відрядження;
- видача довідок з місця роботи;
- ведення журналу руху трудових книжок;
- контроль та формування звітності по працевлаштуванню інвалідів;
- формування архівних довідок із заробітної плати (1950-2000 рр)

Заступник директора з персоналу

з 09.2013 по 05.2017 (3 роки 8 місяців)
ТОВ «Тандем ЛТД», Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- контроль за виконанням обов'язків підлеглих, включаючи працівника відділу кадрів на філії;
- впровадження програмного забезпечення 1С Підприємство 8.2. Управління персоналом;
- проведення прийомів, переведень, звільнень, відпусток та підвищення окладів в програмі, розробка змінних графіків роботи виробництва,
- складання з розробниками побудови звітності та коректного відображення наказів в програмі;
- ведення штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій та положень;
- участь в комісії з соцзахисту;
- контроль за виконанням квоти для працевлаштування на підприємстві;

Начальник відділу кадрів

з 11.2011 по 09.2013 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "Тандем ЛТД", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- складання протоколів соціальної комісії;
- ведення табелів обліку робочого часу, включаючи нічні зміни;
- складання графіків відпусток та контроль за його виконанням;
- облік залишку відпусток (додаткових та щорічних);
- ведення штатного розпису;
- розробка посадових інструкцій та положень;
- оформлення документів для відкриття банківського рахунку новим співробітникам;
- замовлення новорічних подарунків для дітей;
- контроль виконання норми працевлаштування інвалідів;
- співпраця із державними органами, подання річних звітів;
- ведення військового обліку;
- контроль за трудовою дисципліною персоналу.

Інспектор відділу кадрів

з 10.2005 по 11.2011 (6 років 1 місяць)
ТОВ "Тандем ЛТД", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, переведення, звільнення);
- заповнення лікарняних листів;
- видача довідок з місця роботи працівникам;
- ведення табелів обліку робочого часу;
- ведення трудових книжок;
- оформлення перепусток на територію підприємства;

Освіта

Київський гуманітарний інститут

Економічний, Менеджмент ЗЕД, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Outlook

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: