Резюме від 25 березня 2024 Файл

Катерина

Директор, менеджер із закупівель, керівник відділу, виробництва, категорійний

Вік:
41 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Повна зайнятість; Віддалена робота

ОСВІТА

1989 - 2000 Гімназія №1 (ЗОШ №119)
Поглиблене вивчення англійської мови, атестат

2000–2005 Одеський державний економічний університет

Факультет: Міжнародна економіка, спеціальність «Маркетинг»

2004 р. – диплом бакалавра за спеціальністю «Економіка», диплом з відзнакою
2005 р. - магістр з маркетингу, диплом з відзнакою

2000 рік

2006 рік

2008 рік

2020 рік

Пройшла курс «Макроекономіка» (мова викладання – англійська)

Категорійний менеджмент

Семінар-тренінг «Інноваційні інструменти маркетингу», диплом учасника

Digital-практикум Silicon Valley Online Bootcamp (мова викладання - англійська, російська). Восьмимісячний курс мастермайнд-сесій зі співробітниками топових корпорацій світу, інвесторами, засновниками стартапів з Долини (Google, Netflix, Amazon, Uber тощо). Знайомство з роботою найбільших та найефективніших компаній Кремнієвої долини, вивчення інструментів та підходів в управлінні командою, бізнес-процесами, підходами до сучасного менеджменту, налаштування та декомпозиції цілей, впровадження технологій і знань, отриманих з оперативного досвіду світових лідерів у роботу компанії, реалізація командних практичних завдань

2021 рік Тримісячний семінар «Виконавчий директор». Модель системного
бізнесу та ефективне управління, організаційна структура та бізнес-процеси,
оперативне управління компанією (маркетинг, продажі, фінанси, персонал) і
проектами

Професійна кар'єра

Бренд GEPUR: мережа магазинів жіночого одягу та аксесуарів (7 магазинів у
Лютий, 2017- Одесі та Києві), інтернет-магазин www.gepur.com, власне виробництво одягу
Жовтень, 2023

Директор Модного Дому (заступник генерального директора з
і виробництва, у підпорядкуванні 10 осіб: конструкторський відділ, дизайн відділ,
експериментальний цех, відділ планування виробництва, склад
тканини та фурнітури, відділ закупівель та ЗЕД, вишивально-принтовальний цех):

- участь та прийняття рішень щодо OKR компанії за рік, встановлення OKR підрозділу відповідно до OKR компанії на рік, квартал, контроль за виконанням поставлених цілей;
-планування виробничих колекцій на рік: розбивка по сезонах, місяцях, створення матриці моделей, концепції колекцій;
-підготовка замовлення на пошиття: (сезон, квартал, місяць);
- аналіз і прогноз продажів товарів у всіх категоріях, контроль наявності сезонних товарів і топов продажу на сайті;
- аналіз модних тенденцій, ринку і конкурентів;
- формування бюджету на закупівлю по сезонах з розподілом по країнах, місяцях, тканині/фурнітурі/готової продукції, обґрунтування та узгодження з власниками;
- формування плану замовлення тканини та готових виробів за сезонами та напрямками;
- щорічне планування ділових поїздок за кордон на замовлення та підбір тканин і готових виробів, пошук постачальників і виставок в Туреччині і Китаї, організація ділових поїздок (візи, покупка квитків, бронювання готелів, пошук перекладачів), виїзд, підбор товарів, розміщення замовлень;
- контроль платежів і приймання товару за кордоном;
- пошук транспортних компаній і розмитнення продукції, проведення переговорів,
- контроль відвантажень і термінів доставки вантажів з-за кордону, координація транспорту і портів доставки, підготовка і ведення документації для оформлення вантажу;
- контроль за прийманням товару на складі, браком і вирішенням проблемних питань з постачальниками;
- внесення товарів в базу, розподіл витрат, оцінка собівартості, контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
- постановка завдань дизайнерам на промальовування моделей (матриця, дедлайн), відбір намальованих моделей, затвердження з власником, звірка асортименту за матрицями замовлення, презентація колекцій по всіх торгових залах (сайт, магазин, Instagram);
- контроль заведення карток товарів, підбір тканин і фурнітури для кожної моделі;
- щомісячна постановка плану робіт конструкторському відділу, контроль своєчасної передачі моделей проектувальнику-конструктору, контроль за виконанням термінів створення моделей;
- організація примірок зразків, затвердження та передача на фотосесію;
- контроль загального асортименту створених моделей, розбивка по колекціях, установка термінів кожної колекції на вивантаження на сайт, контроль передачі документів в цех для масового пошиття;
- ціноутворення товарів;
- відстеження завантаження товарів на сайт, коректність наданої інформації;
- колаборації, спільні проекти з PR відділом, VIP-колекції, участь у показах: постановка завдань на розробку колекцій, контроль термінів;
- постановка завдань на розробку «капсульних» колекцій, підбір принтів, контроль ескізів, терміни виготовлення дизайну і зразків, контроль роботи вишивально-принтовального цеху;
- розробка аксесуарів для колекцій (технічні характеристики, підбір, узгодження, замовлення);
- робота зі сторонніми постачальниками по розробці колекцій - розробка лекал, пошиття зразків, пошук постачальників в Туреччині, Китаї (передача лекал, переклад інформації, комунікація, підбір тканин і матеріалів, затвердження зразків, цін, термінів, доставка, вирішення проблемних питань);
- щотижневий контроль залишків товарів, контроль наявності «необхідної» тканини на складі, при необхідності пошук, узгодження та закупівля в Україні;
- щоденне узгодження заявок на закупівлю тканин, фурнітури, контроль виконання;
- аналіз продажів моделей, постановка завдань на перезапуск хітів продажів, пошиття у нових тканинах, кольорах;
- участь у розробці рекламних заходів, підборі товарів для знижок та переоцінок;
- розробка мотивації персоналу;
- адміністративний контроль за роботою підрозділів;
- виконання обов'язків під час відсутності начальника виробництва (розкрійного цеху, швейного цеху): постановка завдань, контроль виконання.

Досягнення:

- за 7 років роботи створення понад 2000 унікальних моделей (лекал), понад 7000 моделей в кольорах і тканинах;
- створення круїзних і «капсульних» колекцій з унікальними принтами, вишивками, малюнками власного виробництва;
- розробка VIP-колекцій та колаборації з українськими зірками (Тіна Кароль, Злата Огнєвіч, Джамала та ін.);
- розробка колекції вішиванок з унікальними вишивками та виробництвом за кордоном;
- участь у міжнародних показах Fashion Week, робота з іноземними баєрами;
- створення системи закупівель тканини і готової продукції в компанії з 0, розробка модулів в 1С;
- впровадження високомаржинальних категорій аксесуарів і збільшення загального прибутку компанії на 15%;
- створення колекції «Незалежна», яка принесла додаткові 40% обороту компанії;
- створення колекції «Душа», з унікальними тату-принтами, які принесли додаткові 60% обороту;
- замовлення та доставка понад 1 650 000 м тканини для виробництва понад 900 000 одиниць одягу;
- робота з новим «ринком» Туреччини для замовлення тканин та готової продукції під час карантину та закриття Китаю;
- розробка та виробництво моделей бренду за кордоном;
- отримання відзнак та нагород від держави за внесок компанії в культуру України.

Квітень 2010-
Січень, 2015

Квітень 2008-
Березень 2010

Вересень 2007- Березень, 2008

Січень, 2007 –
Вересень, 2007

Січень 2006 – Грудень 2006

Липень 2005 – Грудень 2005

Березень 2005 –
Червень, 2005

Лютий 2004 –
Вересень 2004

ТОВ «Альто Груп», мережа магазинів взуття та аксесуарів Miraton (14 магазинів в мережі в 7 містах - Одеса, Київ, Дніпропетровськ, Донецьк, Харків, Запоріжжя, Сімферополь), www.miraton.ua

Відділ закупівель, керівник напрямку «Аксесуари» (заступник начальника відділу закупівель, у підпорядковані 2 особи):
- формування асортиментної політики за напрямком «Аксесуари», так і за політикою продажів і залишків за всіма категоріями;
- відвідування міжнародних виставок в Італії, Іспанії, Туреччині, Китаї;
- збір та аналіз інформації про світові модні тенденції, адаптація до українського споживача;
- складання плану заказу товару, бюджету закупівель, плану продажів на сезон і його обґрунтування, контроль виконання;
- замовлення товарів, обладнання, витратних матеріалів за кордоном, контроль виробництва, відвантаження, термінів доставки товару в Україну;
- опис стандартів мерчандайзингу товарів, контроль виконання;
- розробка промо та акційних активностей на сезон, спільна реалізація з відділом маркетингу, контроль виконання;
- відстеження та просування категорій, що погано продаються, аналіз продажів та організація руху товару, оцінка та переоцінка товарів;
- презентація нової колекції торгівельному персоналу;
- розробка мотивації для торгівельного персоналу;
- виявлення потреби в додатковому обладнанні, розробка дизайну, контроль термінів виготовлення;
- моніторинг конкурентного ринку в Україні;
- аналіз придбаної колекції;
- аналіз фінансових результатів у розрізі кожної категорії, надання аналітики керівнику компанії;
- розробка та впровадження пропозицій програми лояльності з продажу групи аксесуарів;
- здійснення внутрішнього фінансового документообігу.

Досягнення:
- введення нових категорій в асортимент продукції компанії;
- пошук нових ринків збуту та постачальників для наповнення асортименту;
- збільшення товарообігу з 5000 до 80000 одиниць за сезон;
- впровадження аксесуарів для продажу в існуючих магазинах (пошук місць і розміщення товарів) і створення унікального обладнання для нових магазинів;
- на категорію «Аксесуари» припадало до 40% чистого прибутку компанії.

Відділ маркетингу, начальник відділу реклами (в підпорядкуванні 4 людини): розробка і реалізація рекламної концепції сезону, формування рекламної політики, визначення каналів комунікації зі споживачем, виведення на ринок нових брендів, контроль здійснення просування ТМ Miraton, бюджетування рекламними активностями, ініціювання і контроль виконання стимулюючих маркетингових заходів для ТМ, побудування прогнозів і аналіз ефективності, ініціювання і контроль виконання внутрішніх корпоративних заходів, ініціювання і контроль за проведенням тендерів про надання рекламних послуг, організація та проведення фотосесій, розробка концепції та контроль оформлення вітрин та POS-матеріалів, ведення внутрішньої звітної документації.

Досягнення:
- відкриття 5 магазинів мережі протягом 6 місяців, всього відкриття 10 магазинів;
- створення концепцій унікальних фотосесій та їх реалізація;
- участь у показах Ukrainian Fashion Weeks;
- спільно з директором з маркетингу створення системи бюджетування та роботи відділу маркетингу.

Менеджер з реклами: пошук операторів всіх видів рекламних послуг, проведення тендерів та укладання договорів, виконання бюджету, участь у виставках, щомісячна зміна всіх видів рекламних носіїв, виконання внутрішнього обороту фінансових документів, контроль за якістю послуг, що надаються підрядниками, збір фотозвіти, організація та проведення святкових відкриттів торгових точок, організація та проведення презентацій та вечірок, організація промо-акцій та розіграшів.

Концерн АЛМІ (ТОВ «ВІТ», роздрібна мережа «КОПІЙКА», 16 супермаркетів в мережі)

PR-менеджер: просування та розвиток бренду TМ КОПІЙКА, внутрішньо-корпоративний PR, організація та проведення корпоративних заходів, тімбілдінг, виготовлення корпоративної сувенірної продукції, створення сайту Концерну, створення та впровадження клієнтського та корпоративного видання журналу «ТС Копійка – Сусідка».


Менеджер з реклами, BTL та Event: розробка, проведення та контроль промо-акцій та рекламних заходів, аналіз їх ефективності, друкована та зовнішня реклама, дозвільна документація на рекламні конструкції, розробка та реалізація цільової програми з оренди біл-бордів та транспортних засобів, співпраця з рекламними агентствами, адміністрування сайту; корпоративне радіо та корпоративне видання, задоволення потреб магазинів в уніформі та рекламу обладнанні.

Маркетолог: проведення маркетингових досліджень, розробка анкет та обробка інформації, SWOT-аналіз компанії та конкурентів, робота з постачальниками з питань реклами, внутрішні BTL (просування постачальників).

РА Cooper Advertising, менеджер з реклами
Пошук і робота з клієнтами, презентації та PR-заходи, продаж рекламних площ.

Кур'єрська служба доставки КСД, менеджер, фахівець по роботі (розрахунках) з клієнтами.
Організація роботи кур'єрів, вирішення проблемних ситуацій з клієнтами, розрахунки з клієнтами.

Основні якості: стресостійкість, креативність, комунікабельність, високий ступінь відповідальності, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість, працездатність, надійність, витривалість, організаторські та лідерські якості, вміння працювати в команді.

Додаткова інформація:

Російська, українська – рідна
Англійська – Advanced, німецька – читання та переклад
Китайська – розмовна (початковий рівень)
ПК - Word, Excel, PowerPoint, Google docs, Miro, 1С Підприємство 7.8, навички роботи з Corel, CRM системи Бітрікс24, Trello, Jira, Redmine.
Водійські права – категорія В

Сімейний стан – розлучена, дітей немає
Хобі – мода, йога, біг, музика, література, танці.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: