Резюме від 2 травня 2024 Файл

Галина

Регіональний директор

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.


Резюме від 20.11.23
Пишненко Галина Володимирівна
Територіальний менеджер
Вік: 41
Місто: Київ
Контактна інформація
Адреса: м. Київ,Світла 3Д
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Супервайзер
1.04.23-20.11.23
Мережа м-нів «Копійочка»
Професійні компетенції та навички:
Організація і контроль ефективності роботи магазинів ввіренного регіону,
Контроль дотримання стандартів компанії. Операційна діяльність ТТ.
Планування показників КПІ, фінансорих результатів. Контроль виконання показників.
Бюджетування ТТ. Контроль мінімізації витрат.
Навчання кандидатів ДМ,СВ , проведення тренінгів для торгового персоналу.
Проведення ревізій за стандартами компанії, Аналіз результатів резізії. Планування і контроль дотримання заходів впливу на показники.
Відкриття нових магазинів (у період з 08.2023-20.11.2023 відкрито 9 ТТ), починаючи з підбору персоналу до повного відкриття магазину. Складання бюджету команди відкриття. Контроль дотримання графіку відкриття.
Контроль налаштування бізнес процесів на магазинах ввіреного регіону (10 магазинів Київської обл, 6 магазинів Житомирської обл)

Начальник виробництва
22.11.2021– 22.02.2022
ТОВ “Кукітон”, м. Київ
Професійні компетенції та навички:
Організація і контроль виробничого процесу (випуску продукції), формування завдань, розрахунок сировини.
Впровадження та контроль за дотриманням норм стандартів ISO.
Участь у дотриманні норм охорони праці. Робота з персоналом, навчання і підвищення кваліфікації .
Участь в розробці нових видів печива. Взаємодія з відділом технологів і лабораторією, для підвищення якості і продуктивності продукції на експорт. Підбір сировини і інгредієнтів; управління виробничим персоналом до 50 чоловік. Формалізація основних виробничих бізнес-процесів. Ведення обліку та звітність. Контроль якості вхідної сировини і упаковки; виявлення причин виникнення дефектів, вжиття заходів щодо їх усунення. Оптимізація навантаження виробничого обладнання, оптимізація і контроль технологічних процесів и режимів виробництва. Контроль дотримання якості готової продукції та санітарного стану виробництва.

Упраляючий торговельними ділянками
01.07.2020-18.11.2021
Фоп «Соболь», м.Київ
Управління торговельними точками «Сімейна пекарня» і кафе «Франсуа».
Організація і контроль виробничого процесу (випуску продукції ), формування планів випічки під планові фінансові показники, розрахунок сировини.
Контроль виконання стандартів обслуговування.
Планування та контроль виконання фінансових показників, підвищення рентабельності. Створення та супровід програми лояльності для покупців і мотиваційної програми для персоналу. Розробка меню, ціноутворення, акцій.
Розробка нових ТК бургерів, сендвічив, круасанів (веган меню), напої. Введення в ассортимент цікавих продуктів, підписання договорів з новими постачальниками.
Навчання та контроль якості мистецтва кавоваріння. Контроль якості постачання кавових зерен.
Впровадження та контроль за дотриманням норм стандартів НАССП.
Участь у дотриманні норм охорони праці. Підбір персоналу, навчання і підвищення кваліфікації .
Управління виробничим і торговим персоналом у кількості від 45 осіб.

Товарный аналітик регіону
12.12.2012-07.02.2020
Опрацювання і консолідація звітності по регіону ( 15-20 магазинів):
• Коригування планів та контроль виконання планових показників в розрізі категорій по магазину і регіону. Аналіз причин не виконання планів по категорій в розрізі ОТМ, та в цілому по об’єкту. Контроль виконання планових показників LFL.
• Контроль своєчасним замовлень та планової доступності товарних залишків на ввірених магазинах по категорії фреш ( категорії: молоко, риба, Ковбаса, овочі, ікра, кондитерія, власне виробництво). Тісна робота с товарознавцями і директорами магазинів та комерційним відділом.
• Робота з надлишковими товарними запасами, ТОП продаж, товарами без руху. Планування переміщення надлишкових залишків між магазинами.
• Аналіз результатів інвентаризації, контроль виконання планових показників переобліку згідно графіку. Складання графіків інвентаризації.
• Замовлення і контроль ТЗ акційної продукції для всього регіону.
• Контроль наявності мінімального ТЗ по категоріям драй фуд. Вирішення питань з затримками відгрузок і недовозами від постачальників.
Робота в програмі 1с8, Агент, Exel, Word.

Директор магазину
16.12.2005-12.12.2012
ТОВ «Еко»
М. Київ
10.02.2020-15.03.2020
ТОВ «Ексім Трейд Транс Фуд»

Організація роботи магазину, планування і регулювання товарних
запасів.
Контроль і оптимізація видаткової частини бюджету магазина.
Організація і проведення інінвентаризації, аналіз нестач, робота з нестачами.
Підбір, навчання, мотивація торгового персоналу.
Взаємодія з контролюючими орорганами. Ведення звітної документації. Контроль кассової дисципліни.
Управління продажами за допомогою ключових показників ефективності. Замовлення товару. Робота з планограмами.
Планування і контроль цехів власного виробництва. Контроль наявності сировини, замовлення. Контроль дотримання санітарних умов виробництва.





Освіта
Учбовий заклад: Інститут підприємництва «Стратегія»
Спеціалізація: економіка підприємства.
Учбовий заклад: Вище професійне училище
Спеціалізація: секретар-референт зі знанням англійського машинопис, діловод
Курси професійного варіння кави: « Баріста ПРО» від компанії Джеміні, м.Київ
Професійні та інші навички:
Керівництво та організація безперебійної роботи виробничого процесу.
Організація роботи виробничих цехів, контроль ефективної взаємодії, своєчасність виконання виробничих завдань.
Розробка та впровадження програм щодо поліпшення продукції, що випускається, розробка коригувальних дій щодо зниження браку на різних етапах технологічного процес, впровадження системи НАССР на виробництві.
Керування штатом більше 100 осіб. Досвід управління персоналом на великих форматах, 700-1500кв.м. Досвід праці з невеликими і велики виробничими об'єктами.
Високі організаторські здібності.
Знання мов
• Українська ─ досконало
• Російська ─ досконало
• Англійська ─ низький рівень
Додаткова інформація
Володіння ПК (впевнений користувач): Internet, Microsoft Word, Excel ( зведені таблиці, формули).
Володіння програм: 1С7 торгівля, 1С8, BAZ виробництво, Агент, Navigion. Poster.

Особисті якості: Комунікабельність, дисциплінованість, цілеспрямованість, амбітність, відповідальність, акуратність, стресостійкість, здатність навчатися, ефективна взаємодія з людьми. Маю права та власне авто.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: