Резюме від 14 грудня 2023 Файл

Володимир

CEO, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, юрист (єдиний), менеджер

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мотренко Володимир Володимирович

Робота в сфері юридично-судового супроводу діяльності підприємства.
Мета
Повна зайнятість
Рік народження – 1984
Загальна
Місце реєстрації та фактичного проживання: м. Київ
інформація
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»); E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

з 2005 по 2008 – Київський університет права Національної академії
наук України (колишній Інститут держави і права ім. В.М. Корецького
Національної академії наук України). Отримав диплом спеціаліста.
Освіта з 2002 по 2005 – Український коледж «АЛСКО». Отримав диплом
молодшого спеціаліста.
з 2000 по 2002 – Економічно-правовий Ліцей «ЛСКО», спеціальність
«Правознавство».
Трудові навички
 Повний юридичний супровід діяльності підприємства з нуля.
 Супроводження реєстраційних дій, змін до відомостей що містяться у державному
реєстрі.
 Складання та погодження внутрішніх установчих і регламентуючих документів
підприємства з нуля.
 Розробка з «нуля» і укладення господарських та інших договорів, специфікацій, додатків,
протоколів, актів, тощо.
 Підготовка документів для замовників рахунки, накладні, акти виконаних робіт.
 Придбання, облік та списання товарно-матеріальних цінностей підприємства.
 Контроль первинної бухгалтерської документації та сплату податків.
 Вирішення питань в сфері купівлі-продажу товарів та послуг, підряду, будівництва,
кошторисної документації (АВК5), КБ-2, КБ-3.
 Володіння BAS, 1С 8.* УТП.
 Знання: MS Office: Excel, Word та інш., різні системі Клієнт-Банку, систем електронного
документообігу, платформ з проведення закупівель zakupivli.pro, e-tender.ua,
інформаційних систем і систем доступу до інформації, що міститься у державних
реєстрах, тощо.
 Підготовка з нуля повного пакету документів для участі у комерційних та державних
закупівлях, участь у тендерах на закупівлю товарів та послуг у якості
виконавця/постачальника.
 Пошук та підбір персоналу, складання посадових інструкцій, організація та проведення
всіх етапів відбору персоналу, приймання та звільнення персоналу, облік персоналу.
 Складання необхідної документації з питань охорони праці.
 Примусове стягнення майна боржників з метою подальшої реалізації та інші виконавчі дії.
 Досвід роботи з підакцизними товарами (паливо).
 Досвід ведення управлінського обліку та складання управлінської звітності.
 Досвід роботи у галузі перевезень, складання товаросупровідних документів.
 Досвід керування колективом.
 Робота з контролюючими органами. Досвід проходження різного рівня перевірок
контролюючих органів влади, у тому числі з питань охорони праці та виробництва.
 Участь в судових справах в якості довіреної особи. Участь в справах про адміністративні
правопорушення (ПДР та ДТП),участь у адміністративних справах (на рішення органів),
цивільних та господарських. Представництво інтересів підприємства на стадії судового та
досудового розслідування кримінальних справ при завданні підприємству збитку
внаслідок злочину.
 Взаємодія з страховими компаніями.
 Купівля-продаж товарів та послуг. Розгляд запитів, листів та звернень, тощо.
Трудова діяльність
з 02.11.2018 по теперішній час – ТОВ «РІСАЙКЛІНГ РЕВОЛЮШН».
Посада – директор. Основні обов’язки – Здійснення управління поточною діяльністю
підприємства.
Вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім
питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників. Керування
оперативною діяльністю підприємства, включаючи вирішення питань, пов'язаних з
укладанням договорів. Укладення угод та інші юридичні акти без довіреності, відкривання у
банках поточних та інші рахунків підприємства. Розпорядження банківськими та іншими
рахунками підприємства з правом першого підпису на розрахункових та інших документах.
Прийняття на роботу і звільняє з роботи персоналу підприємства. Розробка та видання видає
наказів та розпоряджень підприємства. Забезпечення виконання підприємством своїх
обов’язків, обов'язків перед державним бюджетом, постачальниками, замовниками і банками.
Контроль за надходженням коштів від клієнтів підприємства. Контроль та оплата платежів
постачальникам підприємства.
з 24.01.2018 по теперішній час – ТОВ «АНТЕЙ ТРАК».
Посада – юрисконсульт. Основні обов’язки – Підготовка та перевірка установчих та
розпорядчих документів підприємства. Підготовка усних та письмових консультацій.
Складання та погодження внутрішніх регламентуючих документів підприємства. Участь в
судових справах в якості довіреної особи. Забезпечення повного юридичного супроводу
діяльності підприємства. Моніторинг (пошук) тендерів на участь. Підготовка повного пакету
документів для участі у тендері. Участь у тендерах. Робота з контролюючими органами.
Організація правової роботи з працівниками під час виконання покладених на них завдань і
функціональних обов’язків. Розробка внутрішніх норм підприємства (наказів з кадрових
питань, основної діяльності) з питань, що належать до компетенції управління підприємством
та персоналом. Розробка і укладення господарських та інших договорів, специфікацій,
додатків, протоколів, актів тощо. Супроводження реєстраційних дій, змін до відомостей що
містяться в державному реєстрі. Розгляд запитів, листів та звернень. Пошук та
підбір персоналу. Моніторинг та аналіз ринку праці. Написання вакансій, складання посадових
інструкцій. Робота з усіма доступними пошуковими каналами. Організація та проведення всіх
етапів відбору персоналу. Облік та списання товарно-матеріальних цінностей. Проведення
звірки з покупцями та постачальниками, контроль правильності заповнення документів
постачальників і відображення в обліку вхідних рахунків і накладних. Підготовка документів
для замовників, рахунки, накладні, акти виконаних робіт. Розробка необхідної документації з
питань охорони праці та пожежної безпеки (Положення, інструкції, та ін. документи).
з 11.05.2017 по 19.01.2018 – ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ»
Посада – юрист. Основні обов’язки – Юридичний супровід договірної роботи
підприємства та юридичний супровід діяльності підприємства.
Підготовка розпорядчих документів підприємства. Підготовка усних та письмових
консультацій. Складання та погодження внутрішніх регламентуючих документів
підприємства. Робота з контролюючими органами. Організація правової роботи з
працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
Розробка і укладення господарських та інших договорів, специфікацій, додатків, протоколів,
актів тощо. Супроводження реєстраційних дій, змін до відомостей що містяться в державному
реєстрі. Розгляд запитів, листів та звернень.
Звільнився за власним бажанням.
з 27.12.2010 по 31.03.2017 – КП «Чоколівське» Солом’янської районної у м. Києві ради
(правонаступник –КП «Батиївське» Солом’янської районної в місті Києві державної
адміністрації).
Посада – юрисконсульт І-категорії. Основні обов’язки – Повний юридичний супровід
діяльності підприємства. Член Координаційної ради юридичних служб при Солом’янській
районній в місті Києві державній адміністрації. Підготовка та перевірка установчих та
розпорядчих документів підприємства. Підготовка усних та письмових консультацій.
Складання та погодження внутрішніх регламентуючих документів підприємства. Участь в
судових справах в якості довіреної особи. Забезпечення повного юридичного супроводу
діяльності підприємства. Робота з контролюючими органами. Організація правової роботи з
працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
Розробка і укладення господарських та інших договорів, специфікацій, додатків, протоколів,
актів тощо. Супроводження реєстраційних дій, змін до відомостей що містяться в державному
реєстрі. Розгляд запитів, листів та звернень.
Звільнився за власним бажанням.
з 01.04.2008 по 22.12.2010 – КП «Чоколівське» Солом’янської районної у м. Києві ради.
з 05.10.2007 по 31.03.2008 – ДЕЖ № 903 Солом’янського району м. Києва.
Посада – юрисконсульт І-категорії. Основні обов’язки – Підготовка та перевірка
розпорядчих документів підприємства. Підготовка усних та письмових консультацій.
Складання та погодження внутрішніх регламентуючих документів підприємства. Участь в
судових справах в якості довіреної особи. Робота з контролюючими органами. Організація
правової роботи з працівниками під час виконання покладених на них завдань і
функціональних обов’язків. Розробка і укладення господарських та інших договорів,
специфікацій, додатків, протоколів, актів тощо. Розгляд запитів, листів та звернень.
Звільнився за переведенням до КП «Чоколівське» Солом’янської районної у м. Києві ради,
у зв’язку з реорганізацією ДЕЖ № 903.
з 09.07.2007 по 04.10.2007 – КП УЖГ Святошинського району м. Києва.
Посада – юрисконсульт ІІ-категорії. Основні обов’язки – Підготовка та перевірка
розпорядчих документів підприємства. Підготовка усних та письмових консультацій.
Складання та погодження внутрішніх регламентуючих документів підприємства. Участь в
судових справах в якості довіреної особи. Робота з контролюючими органами. Організація
правової роботи з працівниками під час виконання покладених на них завдань і
функціональних обов’язків. Розробка і укладення господарських та інших договорів,
специфікацій, додатків, протоколів, актів тощо. Розгляд запитів, листів та звернень.
Звільнився за переведенням до ДЕЖ № 903 Солом’янського району м. Києва.
з 06.09.2005 по 05.01.2006 – АКБ «Правекс-Банк».
Посада – помічник юрисконсульта відділу з розгляду вимог правоохоронних органів,
контролюючих органів НБУ департаменту правової служби правового забезпечення діяльності
банку. Основні обов’язки – Перевірка вимог державних органів до банку, супроводження
договірної діяльності банку. Організація правової роботи з працівниками під час виконання
покладених на них завдань і функціональних обов’язків. Розробка і укладення господарських
та інших договорів, специфікацій, додатків, протоколів, актів тощо. Розгляд запитів, листів та
звернень.
Звільнився за власним бажанням.
з 01.08.2004 по 30.09.2004 – ТОВ «Українська енергетична компанія».
Посада – офіс-менеджер. Основні обов’язки – контроль документообігу підприємства,
підготовка листів, оферт, претензій.
Звільнився за власним бажанням.

Мови Українська (Proficiency). Англійська (Pre-Intermediate).

Знання ПК та ПЗ Програмне забезпеченням та апаратне забезпечення (досвідчене).

Особисті якості Стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: