Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Наталія

Начальник юридичного відділу

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

42 роки



Готовий працювати:в м. Києві (дистанційно/в офсі)

Контактна інформація

Адреса:
Оболонь
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи
Начальник юридичного відділу
З 18.07.2023 по 07.12.2023
Товариство з обмеженою відповідальністю, Київ (міжнародна аутсорсингова компанія)
Підготовка договорів (додаткових угод) для надання юридичних послуг та бухгалтерських послуг для клієнтів;
Надання юридичних послуг (отримання дозволу на працевлаштування іноземців, надання консультацій стосовно відкриття комерційного представництва/некомерційного представництва).
Ведення ділової переписки з клієнтами на англійській мові/спілкування з працівниками головного офісу англійською мовою стосовно робочих процесів/підготовки документів.
Участь у закордонному відрядженні до Фінляндії (місце знаходження головного офісу) з метою участі навчання для топ-менеджменту компанії (тренінг був англійською мовою).
Отримання сертифікату про форс-мажорні обставини, з метою захисту компанії від можливої претензійно-позовної роботи по договору (сертифікат отримано та ситуація була владнана на користь компанії).
Надання пропозицій щодо розширення юридичних послуг для компанії, з метою отримання більшої кількості клієнтів за рахунок унікальності послуг (участь в описі даних послуг для сайту).
Управління відділом (в підпорядкуванні 1 юрист).
Фінансовий моніторинг (була призначена відповідальною за фінансовий моніторинг в даній компанії, як СПФМ):
• Здійснення заходів належної перевірки суб’єкта господарювання перед встановленням ділових відносин.
Начальник юридичного відділу
з 27.11.2020 по 15.02.2023
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ленд.Ком», Київ (Землевпорядкування)
Участь в перемовинах, а саме:
• Контакт з метою домовитись та організувати зустріч, складення плану перемовин та окреслення мети яку потрібно було досягнути, участь в самих перемовинах (адаптація до зміни обставин та пошук шляхів вирішення під час перемовин шляхом надання варіантів, пропозицій, в рамках законодавства, що в приводило до результату та неможливості отримання відмови від опонента) – результат заключено 2-х нових договорів на суму 1 800 000.00 грн., а також оплата по існуючому договору на 1 000 000.00 грн.;
• З метою укладання договорів сервітутів: налагодження комунікації з представниками влади, орендарями земельних ділянок для передоручення по підписанню договорів як особам яких знають власники земельних ділянок, а також самостійний прозвон фізичних та юридичних осіб (пояснення суті договору та переконання в важливості їх підписання) – результатом стали укладені договори та отримані, налагоджені контакти представників влади, та орендарів, з метою подальшої співпраці; створені скріпти розмов з населенням.
Пошук можливості здійснювати реєстрацію в ДРРП на звільнених територіях України – результатом є знайдені відповідні можливості та продовжено виконання укладених договорів.
Аналіз існуючих договорів (виконання робіт та надання послуг) з метою пошуку шляхів виконання, пролонгації та можливості фіналізації, супровід під час отримання фінансового результату.
Створення не стандартних договорів виконання робіт та надання послуг (включення пунктів які максимально захищають сторону яку я представляю), аргументоване відстоювання позицій договорів на перемовинах.
Вичитка наданих договорів для підписання, пошук ”підводних каменів” по тексту договору та обговорення знайденого на перемовинах, написання протоколів розбіжностей та протоколів узгодження розбіжностей.
Написання: не стандартних та складних листів, запитів, відповідей на звернення, претензій, позовних заяв, скарг, клопотань, відзивів, зустрічного позову.
Повне супроводження судових справ ( створення стратегії та лінії захисту, або відповіді, написання процесуальних документів, збір та подача доказів по справі, участь в судовому засіданні) – результатом є виграні справи на суму 1 200 000.00 грн. (Опоненти – АТ Укрзалізниця, Управління Держаудитслужби в Сумській області) На сьогодні в провадженні справа на 4 200 000.00 грн.
Створення тестів, завдань, прикладів для навчання, саме навчання працівників юридичного відділу.
Планування роботи відділу, постановка задач, контроль їх виконання, коригування виконання, перевірка результату.
Навчання молодих спеціалістів: написання запитів, листів, відповідей на запити, претензії, позовних заяв, відзивів, клопотань, виступу у засіданні, веденню перемовин з контрагентами.
Участь в створенні бізнес-процесів в коммпанціїза допомогою СРМ системи (вхідна та вихідна кореспонденція). Тендерна аналітика (позиція підприємства на ринку, конкуренти, регіони роботи та можливості участі в закупівлях по предмету та ціні по якій наявні перемоги в відповідному регіоні, пошук нових закупівель та
можливості участі в аукціоні).
Участь в перемовинах з контрагентами монополістами (НЕК “Укренерго”, Івано-Франківська КЕЧ району, ДП “Зміївське лісове господарство”), відстоювання позиції та інтересів компанії.

Начальник юридичного відділу
з 05.2020 по 08.2020 (3 місяці)
ТОВ Інвестбудгаличина, Київ (Услуги для населения и бизнеса)
Юридичний аналіз договорів про надання послуг, виконання робіт, оренди, фінансових послуг, управління. Створення протоколів розбіжностей та протоколів узгодження розбіжностей та подальша участь в перемовинах з контрагентами стосовно запропонаваних змін\відстоювання позиції.

Підготовка відповідей на звернення громадян та юридичних осіб стосовно надання інформації.

Юридичні консультації підрозділам Товариства. Розробка типових договорів. Претензійно-позовна робота (апеляційна скарга та подача доказів в апеляційну інстанцію – нововиявлені обставини).

Юрист
з 11.2019 по 05.2020 (6 місяців)
Маклаут, Черкаси (Телекомунікації, зв’язок)
Юридичний аудит підприємств які були в планах на придбання корпоративних прав (аналіз протоколів, рішень, виплати дивідендів, договорів, документів на приміщення та землю, прензійно-позовної роботи);
Відповіді на запити правоохоронних органів, юридичних та фізичних осіб; Робота з договорами : оренди землі та приміщень, поставки, підряду, доступу, послуг, поставки (аналіз, протоколи розбіжностей та протоколи узгодження розбіжностей, погодження, перемовини з контрагентами);
Корпоративне право (створення підприємства, протоколи, накази, рішення, відповідна співпраця з реєстраторами).

Юрист, кадровик
з 11.2018 по 08.2019 (9 місяців)
ТОВ Сміла-тепло-2017, Черкаси (Теплопостачання)
Робота з договорами теплопостачання, оренди, поставки, перемовини з контрагентами та контроль всього процесу від заключення до виконання.

Робота з тендерними закупівлями, система Прозорро.

Кадрова робота- підбір персоналу, прийом на роботу, переведення, відпустки, звільнення. Робота по корпоративним правам підприємства-вихід учасника. Робота з державними реєстраторами- додавання, виключення КВЕД, нова редакція статуту.

Помічник власника/керівника, юрист
з 02.2017 по 11.2017 (9 місяців)
ТОВ "Гранітні групи", Черкаси (виготовлення та продаж виробів з граніту) Паралельно працювала в мережі магазинів "Водолій" - 3- 4 часа в день віддалено.
• Створення системи документообігу на підприємстві(вхдна, вихідна документація, реєстр договорів, впорядкування зазначеної документації);
• Створення бізнес-процесів по роботі з контрагентами та клієнтами компанії, скріпти розмов та порядок взаємодії в середині компанії між підрозділами для виконання замовлення;
• Забезпечення збереження комерційної інформації;
• Впровадила СРМ систему (Битрикс 24), навчила користуванню керівництво та працівників з метою систематизації роботи та збереження бази даних клієнтів; - приймала участь в стратегічному створенні напрямків розвитку бізнесу (юридичний супровід ідей, аналіз ризиків, надання юридичної експертизи нового напрямку роботи; - підбір персоналу: пошук, співбесіди, прийом на роботу.

Помічник власника/керівника
з 11.2016 по 02.2018 (1 рік 3 місяці)
ПП "Антарс-В", мережа магазинів "Водолій", Киев (роздрібна торгівля обладнанням для водопостачання)
• Формування стратегії по розвитку мережі;
• Робота з 1 с - версія 8.2;
• Організація фінансово-господарської діяльності підприємства;
• Планування, створення та контроль операційної діяльності мережі магазинів;
• Впровадження СРМ систем (Бітрікс 24, Бінотел) в роботу мережі на всіх рівнях; навчання, контроль виконавця та доведення до отримання результату виконавцем по навчанню та впровадженим ситемам роботи;
• Створення, оптимізація та покращення бізнес-процесів з ціллю залучення нових клієнтів та повернення втрачених клієнтів, зниження витрат;
• Підвищення ефетивності роботи працівників- участь в разробці матеріальної та нематеріальної мотивації;
• Участь в політиці ціноутворення;
• Створення відділу сервісу та до-продажу (Call- центру), організація його безперебійної роботи, навчання існуючих та нових працівників;
• Координація та зв’язок відділів між собою;
• Формування та контроль флрмування щоденних звітів по магазинах, проведення нарад по вказаних звітах, збір інформації, координація роботи магазинів по поставлених екрівником задачах, створення нового плану дій
згідно зібраних даних по звітах;
• Щоденний контроль за виконанням плану дій з метою досягнення результату, аналіз помилок.
• Досвід продаж по телефону, відпрацювання навичок роботи з запереченнями.
Контролер бізнесу, юрист
з 11.2015 по 11.2016 (1 рік)
ЧП "Антарс-В", мережа магазинів "Водолій", Киев (роздрібна торгівля обладнанням для водопостачання)
• контроль за роботою магазинів по точкам контролю (продажі, спілкування з клієнтами, наявність конфліктів, якість обслуговування);
• Створено систему обліку витрат на підприємстві, введено в роботу, пошук економіста та передача справ;
• Пошук співробітників та їх навчання;
• Контроль за рівнем знань продавців про товар, проводила навчання співробітників (передача знань та прийняття результатів). Віддалена робота.

Юрист
з 05.2010 по 12.2014 (4 роки 7 місяців)
ТОВ "Торговий ряд", Київ (оренда торгових місць)
Офіційно оформлена на 1 підприємстві, а фактично вела справи 5 ТОВ та 2 ПП.
• Розробка договорів оренди, укладання та їх ситематизація;
• Представництво інтересів компаній в державних органах (податкова, СЕС);
• Претензійно-позовна робота. Результат – виграні справи у таких монополістів як Київтранспарксервіс та Київтеплоенерго на суму понад – 10 000 000,00 грн.
• Реєстрація підприємств, внесення змін в установчі документи, діловодство в повному об’ємі.

Провідний юрисконсульт
з 04.2008 по 10.2010 (2 роки 6 місяців)
Национальний депозитарій України, Київв (Фондовий ринок України)
• Аналіз різного роду договорів (послуги, роботи, поставка);
• Заключення нових договорів та прорахунок ризиків;
• Співпраця з Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку ;
• Подача пропозицій по законопроектам з депозитарної діяльності фондового ринку на розгляд Верховної Ради України; - досудове врегулювання спорів.

Юрисконсульт
з 05.2007 по 01.2008 (8 місяців)
ВАТ "Укрліфтсервіс", Київ (Будівництво та монтаж ліфтів)
Одни юрист на підприємстві, мала у підпорядкуванні відділ кадів та загальний відділ.
• Забезпечення господарської діяльності виробництва;- юридичний супровід на нарадах керівництва з метою прийняття правильних рішень по стратегіному розвитку підприємства;
• Провела процедуру реорганізації підприємства шляхом злиття 3 підприємства в одне, входила в склад ліквідаційної комісії; - розробляла організаційну структуру підприємства;
• Юридична експертиза наказів, розпоряджень, договорів;
• Підготовка зборів акціонерів ВАТ;- експертиза тендерних закупівель.

Спеціаліст сектору систематизації законодавства
з 10.2006 по 03.2007 (5 місяців)
ТОВ "Інформаційно-аналітичний центр "ЛІГА", Київ (IT – послуги по систематизації нормативної бази України)
• внесення змін в законодавство України.

Юрист
з 01.2004 по 09.2006 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Торговий ряд", Київ (Оренда торгових місць)
• Написання листів, звітів, обслуговування касових апаратів в податковій; - створення колективних договорів, реєстрація; розробка посадовиї інструкцій та інструкцій з охорони праці;
• Розробка та укладання договорів оренди та їх облік.
Освіта- вища
Київський національний торгово-економічний університет
Факультет економіки, менеджменту та права. Спеціальність – комерційне право, Київ з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта
• Школа бізнесу та Вища школа управління Алекса Яновського (01.01.2017 -
18.01. 2018 - 1 рік)
• Лідерська програма - тренер Олена Денисенко (-2010 рік - 3 міс)
• Підвищення кваліфікації в державному закладі післядипломної освіти «Академія фінансового моніторингу». Свідоцтво № 33695210/000737-22 від 03.11.2023 р.
• Отримано Свідоцтво про складення кваліфікаційного іспиту відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» від 15.09.2023.

Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
ВпевненийкористувачПК(1С8,Office),веласвійканалнаYouTube. https://www.youtube.com/channel/UCdqjfX9m_diuLk9MVOPvY8w/videos?
view_as=subscriber

Знання мов
Англійська ─ А2+ (проходжу навчання на рівень В1)

Додаткова інформація
• проходжу стажування для отримання свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю (орієнтовна дата отримання – травень 2024 року);
• наявне посвідчення водія категорії В;
• високі аналітичні якості;
• системне та стратегічне мислення;
• високі комунікаційні навички;
• ініціативність;
• висока ступінь відповідальності;
• високий рівень саморганізації;
• націленість на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: