- Файл
Роман
3D-художник
- Вік:
- 19 років
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10289977/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
3D-Artist (Environment & Props) | Realistic Game Ready Assets | Unreal Engine
Мені 19 років, я 3D-художник із Харкова, з більш ніж 2 роками досвіду у сфері 3Д-
графіки. Працюю на фрілансі — створюю ігрові моделі для інді-проектів та моделі
для візуалізацій. Наразі працюю над створенням ігрових ассетів для інді-гри
Ashenhold у середньовічному стилі — відповідаю за повний пайплайн
створення моделі: від скульпту до імпорту в рушій. Закінчив курс від SKVOT та
отримав відповідний диплом, також беру участь у конкурсах. Зараз мешкаю в
Польщі, вдосконалюю портфоліо та активно шукаю проєкти, у яких зможу бути
корисним команді й водночас зростати професійно.
Професійні Навички:
Створення різного типу моделей, локацій та сцен (ігрові, візуалізація):
►Моделювання та скульптинг:
• Hard-surface і органіка (ZBrush, Blender, Marvelous Designer, Plasticity,
Rhinoceros 3D)
• Ретопологія (Blender)
►Текстурування та запікання:
• Створення UV-розгорток (Rizom-UV)
• Запікання текстурних карт (Marmoset)
Контакти: • PBR-текстурування (Substance Painter)
►Рендер і презентація:
• Рендер в Marmoset / Blender / Unreal Engine
[
• Створення анімацій (Blender)
• Підготовка візуалізацій для маркетплейсів і портфоліо
[
►Експорт:
Warsaw • Експорт ігрових моделей у Unreal Engine
• Оптимізація ассетів під реальні проєкти
Telegram ►Робота за брифом і референсами
Портфоліо: ArtStation — romanbabuta
Мета:
Хочу й надалі розвиватися у сфері 3D-графіки й моделювання, яка мене дійсно
Освіта: захоплює. Отримую велике задоволення від процесу та готовий працювати з
максимальною мотивацією.
Прагну долучитися до амбітних ігрових проєктів, де зможу реалізовувати свої
навички на практиці, навчатися в досвідченої команди та зростати як
Харківський ліцей №108 професіонал.
Рівень освіти - Повна Особисті якості:
загальна середня освіта • Пунктуальність
Роки навчання: 2012 - 2023 • Критичне мислення
• Наполегливість у роботі
• Швидка адаптація до нових пайплайнів і технічних завдань
Сертифікати: • Постійне прагнення вчитися і вдосконалюватися
• Уміння слухати й враховувати фідбек від лідів
• Організація робочого простору
DIPLOMA BLENDER 3D- Що Я Шукаю:
graphic (gamedev)
Шукаю проекти з повною або частковою зайнятістю (дистанційно або в офісі у
SKVOT School Варшаві). Цікавлять ігрові проєкти (особливо реалізм), робота з PBR-текстурами
та в цілому gameready пайплайн. Готовий працювати як на фрілансі, так і у
05.2023 - 09.2023 команді з досвідченими художниками.
Готовий розпочати роботу вже зараз та налаштований на продуктивну й
довготривалу співпрацю.
Мови: Інтереси:
Моє головне захоплення - це вивчення 3D-графіки, поглиблення у ігрові світи та їх
Українська (носій) атмосферу, аналіз їхньої структури. Окрім цього, я вивчаю іноземні мови, активно
займаюся спортом, люблю подорожувати та знайомитися з новими людьми. Я
Англійська (B1) прагну до самовдосконалення і не маю шкідливих звичок.
Польська (B1)
Російська (носій)
Схожі кандидати
-
3D-візуалізатор
Дистанційно, Київ -
3D artist
Дистанційно, Львів -
2D Motion Designer
Дистанційно, Дніпро -
Ландшафтний архітектор, дизайнер, 3D-візуалізатор
Дистанційно, Кременчук -
Дизайнер інтер'єру, 3D-візуалізатор, кресляр
Дистанційно -
3D-візуалізатор
Дистанційно, Дніпро