Сайт пошуку роботи №1 в Україні
Резюме від 19 грудня 2023 Файл
Віталіна
Продукт-менеджер
- Місто:
- Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10299445
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Затерка Віталіна Ігорівна
Дата народження: 08.09.1999 р.
Адреса проживання: актуально – м.Краків (Польща), вулиця Бежановська буд.15А
м.Хмельницький, вул.Прикордонників, буд.8
Контактна інформація: тел. моб. [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: незаміжня
Освіта:
2016-2017 р. – Державна вища школа східноєвропейська в Перемишлі – профіль «Транспорт»
2017-2021 р. - Краківський Політехнічний університет - профіль «Транспорт», за спеціальністю «Логістика і експедиція»
Досвід роботи:
08/2022 р. – сьогоднішній день – Фірма «Amex Stationary» м.Краків (Польща), відділ експорту – молодший спеціаліст до справ експорту
Функціональні обов’язки:
• Налагодження співпраці з фірмами, агентствами та роздрібними продавцями канцтоварів;
• Аналіз роботи власної мережі по напрямку продажу продуктів власних і дистрибуційних;
• Обслуговування вибраних експортних клієнтів і інформування щодо реалізації їх замовлень;
• Налагодження співпраці з логістичними фірмами;
• Співпрацця з командою над проектами розвитку фірми ;
• Контролювання термінів оплати та доставки замовлень;
• Забезпечення документообігу міжнародних перевезень;
07/2021 р. – 08/2022 р. – Фірма « Bamal Europe» м.Краків (Польща), відділ експорту і логістики, молодший спеціаліст до справ експорту і реалізації замовлень
Функціональні обов’язки:
• Розвиток карткового бізнесу в регіоні, контроль та координація діяльності підпорядкованої мережі відділень у сфері карткового бізнесу;
• Залучення клієнтів на обслуговування в рамках зарплатних проектів та торговий еквайринг. Розвиток зарплатних проектів регіонального управління, їх організаційна підтримка та супроводження;
• Організація та координування роботи з державними органами щодо виплати пенсій, соціальних та інших допомог;
• Активізація емісії преміальних карток в регіоні, реалізація акційних програм банку та загальнобанківських проектів по напрямку карткового бізнесу;
• Реалізація акційних і маркетингових програм фірми;
Тренінги:
Пройдено тренінги по напрямкам: базові навички продаж, тайм-менеджмент, управління продажами, ефективне управління.
Курс підвищення кваліфікації перевізника (логіста/експедитора) у сфері перевезення вантажів.
Особисті якості:
• Відповідальність
• Цілеспрямованість
• Комунікабельність
• Організаторські здібності
• Стресостійкість
Професійні навички і знання:
• Знання основних засад діяльності фірми
• Вільне володіння українською, російською, польською мовами, англійський – базовий
• Знання ПК на рівні досвідченого користувача: пакет MS Office, e-mail, Internet.
Інше:Водійські права (категорія В)
Дата народження: 08.09.1999 р.
Адреса проживання: актуально – м.Краків (Польща), вулиця Бежановська буд.15А
м.Хмельницький, вул.Прикордонників, буд.8
Контактна інформація: тел. моб. [
Е-mail: [
Сімейний стан: незаміжня
Освіта:
2016-2017 р. – Державна вища школа східноєвропейська в Перемишлі – профіль «Транспорт»
2017-2021 р. - Краківський Політехнічний університет - профіль «Транспорт», за спеціальністю «Логістика і експедиція»
Досвід роботи:
08/2022 р. – сьогоднішній день – Фірма «Amex Stationary» м.Краків (Польща), відділ експорту – молодший спеціаліст до справ експорту
Функціональні обов’язки:
• Налагодження співпраці з фірмами, агентствами та роздрібними продавцями канцтоварів;
• Аналіз роботи власної мережі по напрямку продажу продуктів власних і дистрибуційних;
• Обслуговування вибраних експортних клієнтів і інформування щодо реалізації їх замовлень;
• Налагодження співпраці з логістичними фірмами;
• Співпрацця з командою над проектами розвитку фірми ;
• Контролювання термінів оплати та доставки замовлень;
• Забезпечення документообігу міжнародних перевезень;
07/2021 р. – 08/2022 р. – Фірма « Bamal Europe» м.Краків (Польща), відділ експорту і логістики, молодший спеціаліст до справ експорту і реалізації замовлень
Функціональні обов’язки:
• Розвиток карткового бізнесу в регіоні, контроль та координація діяльності підпорядкованої мережі відділень у сфері карткового бізнесу;
• Залучення клієнтів на обслуговування в рамках зарплатних проектів та торговий еквайринг. Розвиток зарплатних проектів регіонального управління, їх організаційна підтримка та супроводження;
• Організація та координування роботи з державними органами щодо виплати пенсій, соціальних та інших допомог;
• Активізація емісії преміальних карток в регіоні, реалізація акційних програм банку та загальнобанківських проектів по напрямку карткового бізнесу;
• Реалізація акційних і маркетингових програм фірми;
Тренінги:
Пройдено тренінги по напрямкам: базові навички продаж, тайм-менеджмент, управління продажами, ефективне управління.
Курс підвищення кваліфікації перевізника (логіста/експедитора) у сфері перевезення вантажів.
Особисті якості:
• Відповідальність
• Цілеспрямованість
• Комунікабельність
• Організаторські здібності
• Стресостійкість
Професійні навички і знання:
• Знання основних засад діяльності фірми
• Вільне володіння українською, російською, польською мовами, англійський – базовий
• Знання ПК на рівні досвідченого користувача: пакет MS Office, e-mail, Internet.
Інше:Водійські права (категорія В)