• PRO

Арсеній

Unity Developer

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Unreal Engine Developer / Technical Artist

з 04.2023 по нині (1 рік 5 місяців)
VirtuWeave, Дистанційно (IT)

- Оптимізація проєкту під мобільний VR-пристрій (Oculus Quest 2);
- Розробка ігрових механік та функціоналу для поліпшення користувацького досвіду;
- Робота з ігровим оточенням, моделями та текстурами;
- Створення шейдерів.

Освіта

Київський Університет Культури

Аудіовузуальне мистецтво, Режисер кіно і телебачення, Київ
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)

Знання і навички

  • SOLID Principles
  • Zenject
  • Netcode
  • Adobe Photoshop
  • Unity
  • Unreal Engine
  • Висока працездатність
  • Моделювання
  • Git
  • Програмування
  • HTML
  • CSS
  • JavaScript
  • Python
  • C#
  • Phaser
  • Pixi.js
  • Node.js
  • Frontend-розробка
  • 3D-моделювання
  • Blender
  • TypeScript
  • Knowledge of OOP principles
  • Vite.js
  • Knowledge of design patterns
  • Знання принципів ООП
  • .NET Framework
  • C++

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий

Додаткова інформація

carvincake.com

Накопичив немалий досвід розробки некомерційних ігрових застосунків за допомогою Unity та C#.
Працював комерційно на невеликому проєкті на Unreal Engine, для VR-платформи Oculus Quest - займався розробкою основних механік, оптимізацією ігрового процесу та елементів оточення.

Маю дещо менший досвід з іншими мовами програмування, рушіями та фреймворками - наприклад, Python та Javascript/Typescript. Залучав їх у розробці ботів (Telegram та Discord API) та інших «домашніх» розробок, реалізуючи такі функції, як web-scraping, просту систему модерації спільноти тощо, з широким залученням API від сторонніх сервісів.
Розробляв прості ігрові прототипи за допомогою pixi.js та typescript. Цим хочу сказати, що часто прагну вивчати нові інструменти та технології, вмотивований щирою цікавістю та можливостями, що вони відкривають.

Впевнено володію об'єктно-орієнтованим програмуванням / архітектурою та паттернами проєктування. Непогано орієнтуюся у системах контроля версій та маю досвід у роботі з ними серед невеликої команди.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: