Резюме від 21 лютого 2024 Файл

Наталія

Фінансовий, операційний директор, заступник

Вік:
46 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Коровниченко Наталія Едуардівна

Конт.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада

Про себе
Операційний директор, виконавчий директор, фінансовий директор, керівник фінансового департаменту, казначей

46 років

Мета
Отримання цікавої роботи з можливістю використання наявного досвіду
Якості
Високий рівень працездатності, сумлінність, робота на результат, порядність, відповідальність, розвинені управлінські та лідерські якості, пунктуальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, мотивувати та керувати підлеглими, вміння приймати рішення, доброзичливість
Досвід роботи
1. ЗАТ «Виробниче об`єднання Техсировина» , м.Донецьк
(діяльність у галузі електроенергетики, сільського господарства (3 агрофірми), оптової торгівлі, каменеобробного виробництва)
01.07.1999 – 07.01.2002 – бухгалтер
08.01.2002 – 31.07.2002 – заступник фінансового директора
01.08.2002 – 31.03.2005 – заступник генерального директора
Функції:
• ведення бухгалтерського, податкового обліку;
• розробка та постановка фінансового та управлінського обліку, контролю та аналізу, зокрема по агрофірмам, які входили до складу ВО;
• робота з банківськими установами (оформлення кредитів, управління кредитним портфелем по групі підприємств, ведення поточних рахунків у системі «Клієнт-Банк»);
• розробка схеми документообігу та діловодства;
• економіко-правова робота (участь у складанні позовів, судових засіданнях, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості тощо);
• формування бюджету, аналіз планових та фактичних сум за статтями та групами;
• керівництво колективом від 3 до 50 чоловік.
Досягнення: постановка бухгалтерського, податкового та управлінського обліку в агрофірмах з «0», формування та управління кредитним портфелем, стягнення дебіторської заборгованості підприємства завдяки позовному виробництву
2. ТОВ "Ресурскомплект" – виробничо-будівельна компанія, м. Донецьк
(виробництво та монтаж металопластикових та алюмінієвих вікон, дверей, вітражів, фасадне скління, вентилюємі фасади, монтаж систем кондиціонування та вентиляції, інші будівельно-ремонтні роботи)
01.04.2005 – 31.05.2005 – економіст
01.06.2005 – 30.06.2011 – директор
Функції:
• запуск обліку виробництва з «0», розрахунок собівартості продукції, точки беззбитковості, нарахування заробітної плати виробничому персоналу;
• контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства (в цілому та в розрізі напрямків діяльності), складання та контроль бюджетів;
• складання економічних та фінансових звітів для засновників товариства ;
• розробка засобів економічної ефективності та зниження собівартості продукції;
• керівництво колективом 30-40 чол.;
• короткострокове та довгострокове планування діяльності підприємства;
• облік інвестицій, кредитів, аудит бухгалтерської та податкової звітності;
• калькулювання собівартості та ціноутворення продукції та послуг, маркетингові дослідження сегменту ринку, рекламні розробки;
Досягнення: реорганізація підприємства, запуск виробництва та збуту продукції з «0», збільшення активів підприємства, постановка управлінського обліку, відсутність рекламацій з боку клієнтів, розробка та застосування системи документообігу повного виробничо-збутового циклу
3. ТОВ "Хай-Тек Технолоджі» – будівельне підприємство, м.Донецьк
(будівельні та ремонтні роботи, монтаж систем кондиціонування та вентиляції, інженерних мереж)
01.07.2011 – 24.07.2012 – заступник директора з економіки та фінансів, в.о.директора
Функції:
• контроль i аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства (в цілому по підприємству та за напрямками бізнесу), складання та контроль бюджетів;
• складання економічних та фінансових звітів для засновників товариства;
• розробка засобів з економічної ефективності та зниження витрат у будівництві;
• робота з кошторисно-договірним відділом (складання та контроль договорів, перевірка коректності локальних кошторисів та АВР) ;
• короткострокове та довгострокове планування діяльності підприємства;
• облік інвестицій, кредитів, аудит бухгалтерської та податкової звітності;
• контроль будівельних об`єктів (поточний ремонт, реконструкція, нове будівництво споруд);
Досягнення: удосконалення системи управлінського обліку, застосування системи документообігу при будівництві з «0»
4. ТОВ "Самекс Інжиніринг» – будівельне підприємство, м.Донецьк
(будівельні та ремонтні роботи, монтаж систем кондиціонування та вентиляції, інженерних мереж)
05.04.2012 – 03.09.2012 – заступник директора з економіки та фінансів (функції аналогічні ТОВ «Хай-Тек Технолоджі»)

5. Група компаній «Іліташ». ТОВ «Ліга Інфо», ТОВ «Монтаженерго Україна», ТОВ «КМЗ», м. Київ, м.Слов’янськ (завод по виробництву ЗБВ, птахофабрика, підприємства з пасажирських та вантажних перевезень, курортно-готельний комплекс, медіабізнес, підприємства з оренди нерухомості, монтаж ЛЕП, машинобудівельний завод) – більше 30 юридичних осіб та ФОПів

15.10.2012 – 31.01.2022 – заступник фінансового директора
01.02.2022 – 30.06.2023 – в.о.фінансового директора (кризовий менеджер)
• забезпечення безперебійного фінансового функціонування підприємств Групи;
• Організація роботи фінансової служби компанії та координація роботи бухгалтерів підприємств Групи;
• Участь у бюджетуванні та аналізі фінансово-господарської діяльності;
• Контроль податкових платежів, оптимізація оподаткування підприємств;
• Аналіз фінансової звітності підприємств згідно МСФЗ та ПСБО;
• Звіти CF, P&L, BS та інші з урахуванням особливостей напрямків бізнесу та керуючої компанії;
• Робота з банківськими установами по залученню позикових коштів та розташуванню депозитів;
• Обслуговування кредитного портфелю, оформлення банківських гарантій;
• Реалізація та ведення зарплатних проектів;
• Валютний контроль, організація платежів за ЗЕ-контрактами;
• Контроль Кт и Дт заборгованості, розрахунків між підприємствами Групи;
• Узгодження договорів (пункти фінансового, податкового та валютного законодавства);
• Робота в системах Клієнт-Банк, інтернет-банкінг;
• Організація аудиту компанії перед купівлею бізнесу;
• Автоматизація та оптимізація бізнес-процесів;
• Контроль за раціональним та ефективним використанням матеріальних ресурсів;
• Управління казначейською службою, розробка механізму обігу коштів та узгодження платежів, управління грошовими потоками;
• Внутрішній аудит;
• Контроль локальних кошторисів та АВР підрядних контрактів та власного будівництва;
• Контроль ведення ФОП та подачі звітності;
• Звітність і заяви контролюючої особи по КІК.
Досягнення: розробка управлінської політики підприємств Групи, участь в удосконаленні системи управлінського обліку в системі 1С:8 та 1С:ERP, ефективна купівля нового бізнесу завдяки проведеному аудиту, збереження фінансових і матеріальних ресурсів у кризових умовах

Освіта
Донецький державний технічний університет
Факультет економіки та менеджменту
1994 – 1999 рр.
Спеціальність: «Бухгалтерський облік та аналіз господарської діяльності»
Кваліфікація – бакалавр з економіки, магістр з обліку та аудиту
Дипломи з відзнакою

Володіння мовами
Українська, російська – вільно, англійська – середній рівень
Вид зайнятості
Повна зайнятість, часткова зайнятість

Знання ПКВпевнений користувач ПК, MS Office, 1С, ERP, CRM, платформи управління
задачами

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: