Яна

Менеджер служби підтримки

Розглядає посади:
Менеджер служби підтримки, Оператор call-центру, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Факультет психології та соціальної роботи, спеціальність 053: психологія
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Знання і навички

  • Навички командної роботи
  • Адаптивність
  • Самомотивація
  • Уважність
  • Гнучкість
  • Активне слухання
  • Емпатичність
  • Стресостійкість
  • Здатність до навчання
  • Прийом вхідних дзвінків

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я швидко адаптуюсь до нових умов, люблю вивчати щось нове, маю достатньо високий рівень стресостійкості (працювала в екстремальних умовах з військовослужбовцями), а взагалі у мене освіта психолога

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: