Каріна
Помічник керівника, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 33 роки
- Місто:
- Ужгород
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10327420
Досвід роботи
Помічник керівника/фінансист
з 01.2023 по 02.2024
(1 рік 1 місяць)
Mappitall, Ужгород (IT)
+ тайм-менеджмент керівника;
+ планування ділових поїздок керівника;
+ ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
+ ведення документації;
+ написання ділових листів.
Обов’язки фінансиста компанії:
•Бюджетування;
•Фінансовий аналіз;
•Планування;
•CashFlow;
•P&L;
•Ціноутворення;
•Фінансовий контроль.
Юрист по роботі з договорами
з 08.2022 по 11.2023
(1 рік 3 місяці)
Державна установа «ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ», Ужгород (Державні організації)
• Фінансове право
Фінансовий директор
з 11.2019 по 02.2022
(2 роки 3 місяці)
TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг", Київ (IT)
Штат компанії понад 100 чоловік.
+ постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;
+ Cashflow;
+ P&L;
+ облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);
+ організація та контроль бізнес процесів;
+ контролю дебіторської та кредиторської заборгованості;
+ юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);
+ ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;
+ постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом;
+ постановка, впровадження, автоматизація та супроводження управлінського обліку;
+ планування бюджету, розподіл коштів бюджету;
+ контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;
+ аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;
+ створення звітів по проектам;
+ забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;
+ співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";
+ ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);
+ комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів.
Помічник адвоката
з 01.2015 по 11.2019
(4 роки 10 місяців)
Адвокатське об'єднання "РАДНИК", Київ (Юриспруденція)
+ аналіз судової практики та змін законодавства;
+ надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;
+ розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;
+ підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого законодавства;
+ взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
+ реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, супровід їх діяльності;
+ юридичний супровід процедури ліцензування;
+ усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;
+ розробка та затвердження типових форм договорів;
+ правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.
Освіта
Академія праці, соціальних відносин і туризму
Юридичний, Київ
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)
Диплом юриста з відзнакою
Додаткова освіта та сертифікати
SUPERLUDI
2022
Growth Factory
2023
Дія. Бізнес (Національна онлайн-школа для підприємців)
2024
Сертифікат
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Ключові навички
Професійні навички:
• управління персоналом компанії зі штатом понад 100 чоловік;
• робота в юридичній/фінансовій сфері;
• стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства, контроль і управління фінансовими ресурсами;
• керівництво процесом бухгалтерського,податкового та управлінського обліку;
Працюю з комп'ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком.
Особисті якості:
• володіння лідерськими та управлінськими навичками, які дозволяють створювати ефективні команди;
• уміння освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства;
• здібність швидко адаптуватися до зміни потреб та умов підриємства;
• орієнтована на результат;
• висока культура спілкування, грамотна усна та письмова мова, знання ділового етикету;
• навички ведення переговорів та ділової переписки;
• пунктуальність, уважність, надійність, енергічність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння вирішувати конфліктні ситуації;
• уміння працювати і самостійно, і в команді - з однаковою ефективністю;
• бажання удосконалювати свої знання.
Додаткова інформація:
• Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.
Інші резюме цього кандидата
30 000 грн
Ужгород
Вища освіта · Повна зайнятість
- Фінансист, Mappitall, 1 рік 1 місяць
30 000 грн
Ужгород
Вища освіта · Повна зайнятість
- Адміністратор/Фінансист, кафе "Ананасік", 11 місяців
30 000 грн
Ужгород
Вища освіта · Повна зайнятість
- Адміністратор/Фінансист, кафе "Ананасік", 11 місяців
Схожі кандидати
Менеджер, консультант, помічник керівника, адміністратор, офісний працівник
20000 грн, Ужгород
Офіс-менеджер
Ужгород
Администратор на ресепшн
15000 грн, Ужгород
Офіс-менеджер
14000 грн, Ужгород
Помічник керівника
Ужгород
Офіс-менеджер
Ужгород