Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Амір

Операційний директор, керівник міжнародної торгівлі

Вік:
21 рік
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 5 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Джазаа Амір
Співвиконавчий Директор,
Операційний Директор, Директор з
Міжнародної Торгівлі

Вік: 21 рік

Місце проживання: Одеса, Україна

Готовий працювати: Одеса, Дистанційно

Контактна інформація

Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») / [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Соцмережі: LinkedIn

Досвід Роботи
Співвиконавчий Директор / Операційний
Директор

Delav Company –– Всесвітній Оптовий Постачальник
Пиломатеріалів.
З Жовтня 2020 (3 роки і 4 місяці).
Зона діяльності: Міжнародна.
Основний ринок: Країни Перської затоки (ОАЕ, Катар, Бахрейн, Оман).
Ключовий стратегічний ринок експансії: Північна Америка (США та
Канада).
Поточний статус: За 6 місяців до повномасштабного вторгнення московитів
в Україну, ми розпочали комплексну експансію на північноамериканському
ринку (зокрема, США та Канади). Після 24.02.22 зіткнулися з неможливістю
продовжувати діяльність компанії і вирішили заморозити наші комерційні
операції і зосередилися на допомозі нашим Силам Оборони і нашому
Народові.
Мої обов’язки: Створення та управління внутрішніми бізнес-операціями,
ведення переговорів та укладання контрактів. Ведення переговорів з
потенційними великими клієнтами та можливими союзниками, створення
та управління культурою та баченням компанії.
Стратегічне планування, а також короткострокове та середньострокове
планування. Створення зв'язків у сфері професійної діяльності та активна
співпраця для обміну інформацією, можливостями та підтримкою в
досягненні спільних цілей. Управління внутрішньою діловою комунікацією та
негайне реагування на непередбачені обставини.
У ролі Співвиконавчого Директора та Операційного Директора в Delav
Company, я контролював перебіг комерційних операцій, що вимагало
глибоких знань та практичного досвіду у керуванні комплексними
міжнародними торговими операціями, врахуванні вимог імпорту/експорту,
а також співпраці з різноманітними зацікавленими сторонами, зокрема у
логістичній, морській промисловості та з державними організаціями.

Я мав повну відповідальність за ринок Північної Америки, очолюючи цифрову
трансформацію компанії та успішно розширюючи нашу діяльність за межі
внутрішнього ринку.
Це включало проведення ретельного первинного аналізу, оцінку ринкових
можливостей, розробку стратегій для виходу на ринок, кадрового
забезпечення та побудови команди, а також інтеграцію цих зусиль з
існуючою структурою, кліматом, системами, каналами зв'язку,
фінансовими операціями з подальшою автоматизацію бізнесу.
Керував усім торговим циклом, від заготівлі до реалізації, тісно співпрацював
з командою керівників вищої ланки, що складалася з 8 професіоналів,
кожен з яких наглядав за своїми відділами або фахівцями.
Крім того, я контролював виробничий аспект, який охоплював нагляд за
перебігом роботи лісопилки, сушильних камер, складів та логістики. Тільки в
Україні ми мали команду з понад 150 працівників, які сприяли нашій
виробничій діяльності. Крім того, наші склади і логістичний центр в Дубаї,
ОАЕ, також були частиною моєї відповідальності, забезпечуючи
безперебійну координацію між локаціями.
Цей досвід відточив мої навички планування проектів, управління ресурсами,
міжфункціональної співпраці та адаптації до різноманітних бізнес-
середовищ. Він також надав мені глибоке розуміння всього ланцюжка
створення вартості, від закупівлі і виробництва до продажів і логістики.
Бізнес досягнення. За моїм лідерством у ролі Співвиконавчого Директора
та Операційного Директора, ми досягли:

𝟏. Фундаментальне реформування структури компанії в рамках
обмеженого бюджету.
𝟐. Діджиталізація компанії (остаточний реліз відкладено через
повномасштабну війну).
𝟑. Перехід від внутрішнього ринку до зовнішнього ринку. Там ми стали
гравцем світового рівня і завдяки делікатному позиціонуванню змогли
конкурувати з абсолютними лідерами галузі в унікальній пропозиції
продажу, яка була початковою метою.
𝟒. Організація масштабного розширення наших виробничих можливостей.
𝟓. Будівництво нового виробництва в Україні (відкладено через війну).
𝟔. Агресивна експансія на північноамериканський ринок (зокрема США і
Канада).
𝟕. Розробка інноваційного B2B & B2C методу взаємодії з використанням
технології AR та консолідації ефективної, пристрасної та послідовної
команди навколо цієї ідеї.

Ніші діяльності. На посаді Операційного та Співвиконавчого Директора
охоплював наступні ніші:
1. Експорт: управління процесами експорту пиломатеріалів на міжнародні
ринки.
2. Логістика та Постачання: оптимізація логістичних процесів, зокрема
перевезення та постачання сировини та продукції, задля забезпечення
ефективної роботи ланцюгу поставок.
3. Міжнародна Торгівля: розбудова та управління бізнес-процесами
міжнародної торгівлі, укладання контрактів та робота з великими клієнтами.
4. Розвиток Ринків: експансія на нові ринки та розвиток стратегічних
партнерств для забезпечення стабільного зростання бізнесу.
5. Управління Бізнес-Процесами: впровадження та управління внутрішніми
процесами компанії, оптимізація функціонування відділів, team building,
розвиток команди тощо.
6. Фінанси та Оптимізація Витрат: контроль фінансових показників,
маржинальності, оптимізація витрат, управління фінансовими операціями
та інвестиціями.
7. Міжнародні Стандарти та Контрактна Робота: дотримання міжнародних
стандартів укладання контрактів, юридичні аспекти експортної діяльності.
8. Робота з Клієнтами: вдосконалення взаємодії з клієнтами, будування та
розвиток довгострокових відносин, зосередження на індивідуальному підході
і наданні якісних послуг для забезпечення максимальної задоволеності
клієнта.

Взаємодія з відділами. Щоденні операції включали в себе взаємодію з
наступними відділами:
1. Закупівельний Відділ: забезпечення необхідних поставок, ресурсів та
сировини для заготівлі пиломатеріалів.
2. Заготівельний Відділ: контроль над процесами заготівлі, обробки сировини
та створення продукту для експорту.
3. Логістичний Відділ: оптимізація усіх логістичних процесів, контроль над
дотриманням норм зберігання та функціонування складських приміщень,
забезпечення швидкої й ефективної роботи ланцюгу поставки.
4. Технічний Відділ: впровадження нових технологій та інновацій у
виробництво, постачання, цифрову трансформацію компанії.
5. Маркетинговий Відділ: розробка стратегій маркетингу, реклами продукції
та позиціонування міжнародних ринках.
6. Комерційний Відділ: узгодження стратегій продажу, контроль та управління
перебігом комерційних операцій, укладання контрактів і співпраця з
клієнтами.
7. Відділ цифрового Маркетингу та Е-Комерції: зростання присутності
компанії в інтернеті, реклама та продажі через електронні канали.
8. Обліково-бухгалтерський Відділ: моніторинг фінансових показників,
управління бюджетами та фінансові операції.
9. Юридичний Відділ: вирішення правових аспектів експортної діяльності,
митниці, міжнародної торгівлі, INCO Terms, укладання контрактів та правових
процедур.
10. HR Відділ: Управління та розвиток команди, рекрутинг та тренування нових
працівників.
Операційні показники. Відслідковував наступні основні показники:
1. Обсяги Експорту: міжнародні продажі та обсяги експорту були основними
метриками для визначення успішності компанії на сталих і нових ринках.
2. Стратегічне Партнерство: оцінка та контроль над укладенням стратегічних
партнерств і контрактів з великими клієнтами або можливими партнерами
для розвитку бізнесу.
3. Логістичні Операції: моніторинг та оптимізація логістичних процесів,
зокрема, перевезення, складської ланки та митниці, щоб забезпечити
ефективну поставку продукції.
4. Фінансові Показники: оцінка фінансових показників, таких як прибуток,
витрати, маржинальність, оборотність коштів та ROI інвестицій у розвиток
бізнесу.
5. Командний Розвиток: відслідковування та оцінка процесів з формування
команди, розвитку здібностей, team building та підтримки внутрішнього
клімату.
6. Автоматизація Процесів: впровадження нових систем або технологій для
оптимізації та автоматизації бізнес-процесів.
7. Ключові Операційні Показники Ефективності: оцінка та контроль за
ключовими показниками ефективності управлінських операцій, таких як час
виконання, якість обслуговування, рівень продуктивності тощо.
8. Клієнтська База: кількість нових клієнтів, збереження та зростання поточної
клієнтської бази.
9. Маркетингові Метрики: ефективність маркетингових кампаній, включаючи
конверсію, ROI реклами, показники взаємодії з аудиторією та інші метрики.
10. Технічні Показники: оцінка ефективності використання технічних рішень,
інноваційних розробок та їх вплив на продуктивність.
11. HR-показники: рівень задоволеності персоналу, швидкість найму,
текучість кадрів, розвиток та тренінги персоналу.
12. Юридичні Аспекти: ефективність укладання угод, контрактів,
відслідковування правових питань та їх вплив на бізнес.
13. Операційні Показники: контроль за продуктивністю виробничих процесів,
оптимізація робочих процесів та зменшення витрат.
14. Соціальна Відповідальність: вплив на спільноту та сталість управлінських
практик у сфері соціальної відповідальності.
Директор з Міжнародної Торгівлі / Директор зі
Стратегії
Delav Company –– Всесвітній Оптовий Постачальник
Пиломатеріалів.
З Червня 2019 по Жовтень 2020 (1 рік і 4 місяці).

Зона діяльності: Міжнародна.
Основний ринок: Країни Перської затоки (ОАЕ, Катар, Бахрейн, Оман).
Ключовий стратегічний ринок експансії: Північна Америка (США та
Канада).
Поточний статус: За 6 місяців до повномасштабного вторгнення московитів
в Україну, ми розпочали комплексну експансію на північноамериканському
ринку (зокрема, США та Канади). Після 24.02.22 зіткнулися з неможливістю
продовжувати діяльність компанії і вирішили заморозити наші комерційні
операції і зосередилися на допомозі нашим Силам Оборони і нашому
Народові.

Мої обов’язки:
𝟏. Стратегічне планування та позиціонування компанії: розробка та
реалізація стратегічних планів. Це включало аналіз ринкових тенденцій,
виявлення можливостей зростання та розробку стратегій для конкурентного
позиціонування компанії на світовому оптовому ринку пиломатеріалів проти
абсолютних лідерів галузі.
𝟐. Масштабування виробництва та операцій: оптимізація виробничих
процесів компанії та масштабування операцій для задоволення
зростаючого попиту та планів розширення. Це включало оптимізацію
виробничих процесів, підвищення ефективності, забезпечення здатності
компанії ефективно задовольняти потреби клієнтів та розширення
виробничої потужності в Україні.
𝟑. Експансія на новий ринок: планування та здійснення комплексного
розширення ринку компанії за межі існуючих територій. Це розширення
мало на меті задіяти нові бази клієнтів у Північній Америці та збільшити
глобальний слід компанії.

Задіяні навички та охоплені ніші діяльності:
𝟏. Стратегічні Аналітичні Навички: Здатність аналізу ринкових тенденцій та
розробки стратегій для конкурентного позиціонування.
2. Лідерство в Міжнародному Середовищі: Досвід керування міжнародним
бізнесом та взаємодії з різноманітними культурами.
3. Оптимізація Виробництва: Успішне масштабування операцій та
оптимізація виробничих процесів.
4. Міжнародне Розширення: Ефективна експансія компанії на нові ринки та
збільшення глобальної присутності.
5. Стратегічне Партнерство: Укладання стратегічних партнерств для сприяння
розвитку бізнесу.
6. Глобальне Позиціонування: Успішна конкуренція на світовому оптовому
ринку пиломатеріалів.
7. Здатність до Інновацій: Готовність впроваджувати новітні технології та
інновації для досягнення стратегічних цілей.
8. Керівництво Міжнародними Командами: Досвід керування
міжнародними командами та сприяння їх ефективному функціонуванню.

Задіяні стратегії розвитку і міжнародної торгівлі:
𝟏. Експансія на Нові Ринки: реалізація стратегій для успішного входження на
нові ринки, зосереджуючись на країнах Перської затоки та Північній
Америці.
2. Стратегії Глобального Позиціонування: розробка та впровадження
стратегій для конкурентного позиціонування компанії на світовому оптовому
ринку пиломатеріалів.
3. Оптимізація Виробництва та Операцій: удосконалення виробничих
процесів та оптимізація операцій для ефективного задоволення
зростаючого попиту та розширення.
4. Стратегії Інноваційного Розвитку: впровадження новітніх технологій та
інновацій для підвищення конкурентоспроможності компанії.
5. Розробка Стратегічних Партнерств: укладання стратегічних партнерств з
метою сприяння розвитку бізнесу та досягнення стратегічних цілей.
6. Глобальне Стратегічне Планування: розробка та реалізація стратегічних
планів для адаптації до ринкових тенденцій та забезпечення стабільного
росту.
7. Міжнародні Торговельні Стратегії: розробка та укладання міжнародних
контрактів, аналіз та реалізація торговельних угод для забезпечення успішної
міжнародної торгівлі.
8. Стратегії Міжнародного Маркетингу: розробка та виконання стратегій
маркетингу для просування продукції на міжнародному ринку.
Освіта
Одеський Національний Технологічний Університет
Диплом Бакалавра.
Освітня програма «Готельно-Ресторанна Справа», акредитована
Міністерством Освіти і Науки України.
Галузь знань «Сфера Обслуговування».
Факультет «Інноваційних Технологій Харчування та Готельно-Ресторанного
Бізнесу».
Спеціальність №241 «Готельно-Ресторанна Справа».
З 2019 по 2023 (4 роки).

Одеський Національний Технологічний Університет
Диплом Магістра.
Освітня програма «Готельно-Ресторанна Справа», акредитована
Міністерством Освіти і Науки України.
Галузь знань «Сфера Обслуговування».
Факультет «Інноваційних Технологій Харчування та Готельно-Ресторанного
Бізнесу».
Спеціальність №241 «Готельно-Ресторанна Справа».
З 2023 по 2025 (2 роки).

Володіння мовами
• Англійська ─ вільно.
• Українська ─ вільно.
• Арабська ─ початковий.
• російська ─ вільно.
Додаткова інформація для Вас
Якщо Ви шукаєте когось, хто зацікавлений лише у грошах і кого ніщо не
турбує до та після його робочого дня, тоді Вам варто закрити це резюме.
Я ціную Ваш час, тому буду стислим.
Моя мета полягає в тому, щоб побудувати довгострокові відносини з Вами і
допомогти Вам поліпшити і управляти кожним аспектом діяльності бізнесу і
допомогти масштабувати його.
Я пропоную весь спектр якостей, які відрізняють підприємця від типового
працівника. З відповідним типом мислення, непохитною робочою етикою,
перевіреним досвідом, перспективним баченням, відточеними навичками,
справжньою пристрастю та послужним списком будування Delav
Company.
Мої принципи: правда, незважаючи ні на що, довіра безцінна, дисципліна
– це міст між цілями і результатами, допомога – це ключ, найкраще або
ніщо, навчання ніколи не закінчується, завжди прагнути зрозуміти, давати
першим і будувати на покоління.
Я ціную: час перш за все, здатність до діалогу з протилежною точкою зору,
повагу, відповідальність, надійність, трудову етику, ресурси, наполегливість,
цілі, бачення, відкритість, важку працю, позитив, мужність, честь, ентузіазм, і
останнє за списком, але не за важливістю, – невдачу, тому що через неї ми
навчаємося і зростаємо.
Заробітна плата: Особиста вигода не була і не є пріоритетом моєї роботи.
Я не працюю за гроші, вони приходять з тими результатами, яких Ми
досягаємо.
І я підкреслюю: моя мета – побудувати довірчі, надійні і довгострокові
відносини, щоб створити і досягти чогось більшого, ніж Ми самі.
Фінансові деталі будуть визначені після нашої зустрічі.
Дякую!

Слава Україні!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: