Резюме від 13 травня 2024 PRO

Андрій

Керівник тендерного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник Тендерного відділу

з 03.2015 по 10.2023 (8 років 7 місяців)
ТОВ «Імпел Гріфін Групп», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

-Успішний досвід розвитку Тендерного відділу майже з нуля;
-Побудова системної участі в тендерах, розвиток тендерних продажів по всій території України;
- Підбір та навчання персоналу
-Розробка та затвердження бізнес процесів, мотивації
- Планування, бюджетування роботи відділу
-Безпосереднє підпорядкування Директору та Власнику компанії
-Успішний розвиток західного та південного регіону з нуля
-Короткострокові відрядження, навчання персоналу, організація повного циклу продажів
-Постановка та контроль виконання поставлених завдань
-Організація та участь в переговорах з контрагентами та потенційними клієнтами на всіх рівнях

Начальник відділу тендерних продажів

з 07.2014 по 04.2015 (9 місяців)
ПрАТ "СК "ВУСО", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Створення напряму участі компанії в тендерах з нуля;
- Написання та запровадження внутрішніх положень для систематизації процесів участі у тендерах;
- Систематизація комунікації всередині компанії;
- Систематизація комунікацій ГО та регіональних представництв;
- Систематизація роботи відділу тендерних продажів;
- Підбір персоналу;
- Моніторинг ринку та планування участі;
- Контроль та проведення повного циклу участі у тендерах;
- Комунікація з ключовими Замовниками, укладання та супровід договорів;
- Контроль за виконанням договірних зобов'язань;
- Ефективна участь, укладання договорів на суму понад 1,8 млн. грн.;
- Прямі продажі;

Провідний спеціаліст відділу тендерних продажів

з 09.2009 по 07.2014 (4 роки 10 місяців)
ПрАТ "СК "Альфа Страхування", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Моніторинг ринку тендерів;
- Поквартальне планування участі, виявлення потенційних клієнтів;
- Організація та активна участь компанії у тендерах на території України;
- Налагодження ефективних комунікацій ГО та регіональних представництв компанії;
- Розширення клієнтської бази на території усієї України;
- Розсилання листів Замовникам;
- Підготовка та надсилання заявок;
- Отримання тендерних документацій, аналіз;
- Підготовка повного пакета документів для участі у тендері;
- Підготовка тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації;
- отримання всіх необхідних довідок, оформлення тендерного забезпечення;
- Аналіз рівня ринкових цін на послуги страхування;
- Ведення переговорів із Замовниками;
- Представництво інтересів компанії на процедурах розкриття;
- Взаємодія з іншими відділами всередині компанії для підготовки документів та пропозицій клієнтам;
- Пошук рішень чи пропозицій для виграшу у тендері на основі оцінки ресурсів компанії;
- Взаємодія з державними та контролюючими органами;
- Участь у передпроектному обстеженні, написання ТЗ із боку Замовника, підготовка тендерної документації;
- Систематизація участі компанії у тендерах;
- Прямі продажі;
- Участь у переговорах щодо умов співпраці з великими клієнтами;
- Телефонні переговори, прийом та обробка вхідної інформації;
- Контроль оформлення документів;
- Супровід укладених контрактів та взаємодію з клієнтами;
- Ведення архіву;
- Ведення звітної бази тендерних продажів;
- Підготовка аналітичних звітів, прогнозування продажів;
- Обробка існуючих баз та підготовка планування у розрізі регіональних представництв та компанії в цілому;
- Пошук нових каналів, призначення зустрічей, ведення переговорів із потенційними Замовниками;

Від спеціаліста до провідного спеціаліста тендерних продажів

з 12.2007 по 08.2009 (1 рік 8 місяців)
ЗАТ СК «Страхові Традиції», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Замовлення, отримання, вивчення тендерної документації, аналіз, ухвалення рішення про участь;
- Збір, підготовка документів, отримання всіх необхідних довідок, подання пакету документів, участь у процедурі розкриття;
- Підготовка тендерних пропозицій, сумісний розрахунок тарифів з андеррайтерами компанії;
- Взаємозв'язок із Держорганами;
- Ведення бази клієнтів, контроль пролонгацій, моніторинг;
- Зведення місячних, квартальних та річних звітів;
- Укладання, ведення договорів щодо обов'язкових та добровільних видів страхування;
- Активний писк нових клієнтів;
- Підготовка комплексних пропозицій;
- Підготовка презентацій;
- Робота з банками, проходження акредитації;
- Укладання договорів усіх видів страхування, супровід ключових клієнтів;
- Робота посередниками (брокери, агенти);
- Робота із клієнтами, ведення переговорів, узгодження індивідуальних умов;
- Врегулювання страхових випадків (рівень контролю);
- Розрахунок рентабельності проектів;

Освіта

КНЕУ ім. В. Гетьмана

Кредитно-економічний, Банківська Справа, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Магістр Банківської справи. Тема Дипломної роботи "Система державних фінансів України та її оптимізація"

Харківський військовий інститут танкових військ

Командний, Харків
Незакінчена вища, з 2002 по 2005 (3 роки)

Здобуття військового звання Лейтенант, та освітнього рівня Бакалавр Командного Факультету

Київський військовий ліцей ім. Івана Богуна(Київ)

Київ
Середня, з 2000 по 2002 (2 роки)

Здобуття Повної Середньої освіти з посиленим вивченням Військової дисципліни

Знання і навички

Неконфліктність Управлінські навички Уміння аналізувати Самостійне прийняття рішень Ведення переговорів Укладання угод

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Опанасюк Віталій Віталійович

Опанасюк Віталій Віталійович

Власник (Директор), ТОВ "Імпел Гріфін Сервіс"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Ціль:
Враховуючи достатній досвід обіймання керівних посад розгляну вакансію у престижній системній компанії, з метою максимального застосування досвіду та здібностей у висококваліфікованій команді. Вивчення особливостей нового бізнесу, максимальна концентрація на результат.
Особисті якості:
- Висока виконавська дисципліна;
- Виважене прийняття управлінських рішень та відповідальність за їх результат;
- Активна життєва позиція, орієнтована на результат;
- Здатність працювати з великою кількістю інформації у стислий термін;
- Організаторські здібності, Оперативність, Відповідальність, Комунікабельність, Пунктуальність, Добросовісність.
Додаткові відомості:
- Маю Чудову Дружину Любов та донечку Єву;
- Наявність власного авто;
- Вільне пересування по Країні та за кордон;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: