Резюме від 29 березня 2024 Файл

Вероника

Керівник проєкту

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

\
Сєніна Вероніка
Керівник проектів, Бізнес асистент
Київ, Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
від 40 000 грн
Динамічний та відповідальний бізнес асистент, адміністративний менеджер з досвідом більше 8 років
Освіта
1. Київський Педагогічний коледж при університеті ім. Т. Шевченка, бакалавр
2. Київський Національний Лінгвістичний університет, Кафедра англійської філології, магістр
3. Міжнародна Академія Управління персоналом, Кафедра економіки та управління бізнесом, магістр
4. Навчальний центр «Данко», Кадрова справа, Диплом
Курси
1. Staffing/HR courses in Kyiv Staff School, Сертифікат
2. Розвиток комунікавних навичок, Сертифікат
3. Охорона праці та пожежна безпека, Сертифікат
4. Продуктивний секретар, Сертифікат
5. Time-management training courses, Сертифікат
Досвід
1. 02.09.2002 – 17.11.2006, Київ
Викладач англійської мови в школі з поглибленим вивченням англійської мови №312

2. 01.12.2006-01.03.2007
Міжнародна Юридична Група «Астапов Лойерс», Київ
Офіс-менеджер, ресепшионіст

Функціональні обов'язки:

• Прийом і реєстрація вхідної кореспонденції, передача її за призначенням виконавцям відповідно до резолюції;
• Прийом гостей;
• Відповідь на телефонні дзвінки, друк документів;
• Впорядкування документів, утворених в процесі документообігу;
• Робота в текстовому редакторі з введенням тексту та його редагуванням;
• Виготовлення копії документів та розмноження до необхідної кількості примірників; здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (організація зустрічей, переговорів);
• Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, внутрішніх нарадах за участі Керівників;
• Ведення протоколів та складання документів за результатами зустрічей, переговорів, нарад;
• Контроль строків виконання доручень керівника;
• Збирання та аналіз інформації, матеріалів з різних зовнішніх джерел;
• Здійснення перекладу текстів, документів;
• Виконання особистих доручень керівника.

3. 2008 – 30.05.2013
Лінгвістичний Центр "Manager", Київ
Викладач англійського ділового мовлення (для корпоративних клієнтів, группові заняття тощо)

Функціональні обов'язки:

• навчання конкретного інформаційного матеріалу з урахуванням особливостей рівня знань слухачів;
• розробка планів занять, методологічних матеріалів, навчальних посібників тощо;
• прогнозування труднощів засвоєння слухачами навчального матеріалу;
• формування у слухачів сталого інтересу до навчальної діяльності;
• вивчення та узагальнення досвіду колег;
• створення та підтримка особливого психологічного мікроклімату в аудиторії, довірчого ставлення всередині навчального колективу, високого емоційного тонусу;
• здійснення індивідуалізації навчання;
• аналіз своєї професійної діяльності та навчальної діяльності слухача;
• планування навчально-комунікативної діяльності, творче конструювання та проведення навчального процесу в цілому.

4. 1.06.2013- 13.09.2021
ТОВ "РСЄ", Київ
Асистент президента компанії, HR manager
Функціональні адміністративні обов'язки:

• Прийом телефонних дзвінків, зустріч гостей;
• Введення документообігу компанії, прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• Організація нарад та телефонних\відео конференцій;
• Організація обміну документами між представництвами в інших країнах;
• Актуалізація локально нормативних актів;
• Ведення обліку та реєстрації договорів;
• Координування служб доставки, таксі, сервісу прибирання, та особистих водіїв керівника;
• Проведення тендерних закупівель згідно внутрішніх актів та українського законодавства;
• Організація відряджень/ tra
• vel support (квитки, готелі, візи);
• Замовлення візиток співробітникам;
• Робота з офісною оргтехнікою;
• Своєчасна підготовка та подання звітності;
• Запровадження медичного страхування для працівників компанії;
• Організація навчальних семінарів, тімбілдінгів тощо;
• Виконання доручень безпосереднього керівника.

Функціональні HR обов'язки:

• Складання організаційно-нормативних документів: розробка та ведення штатного розпису, розробка посадових інструкцій та положень про підрозділи (спільно з керівниками підрозділів) тощо;
• Підбір персоналу: проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади згідно заявки, передача інформації по кандидатах керівникам структурних підрозділів для прийняття рішень по працевлаштуванню, моніторинг ринку праці;
• Оформлення документів для отримання зарплатних карток;
• Складання та подання внутрішньої кадрової звітності;
• Оформлення відряджень;
• Підготовка наказів по особовому складу на прийом, переведення, відпустки всіх видів, зміну особистих даних, звільнення;
• Формування і ведення особових справ працівників, пов'язаних з трудовою діяльністю;
• Ведення табелю обліку робочого часу;
• Складання графіка відпусток і контроль його виконання;
• Формування особових справ співробітників;
• Організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;
• Визначення ключових показників ефективності в компанії ( система KPI)
• Підготовка документів для передачі в архів.

5. 6.02.2023 — 1.05.2023
Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
Помічник директора, прес-секретар
Функціональні обов'язки:
• Планування, координація та ведення робочого графіка керівника
• Підготовка та організація ділових зустрічей, переговорів, нарад, відео конференцій (протоколювання за необхідністю)
• Оперативний та якісний пошук та структурування необхідної інформації
• Ведення ділового листування
• Вичитування та переклад документів
• Обробка та розподіл інформації, що надходить до керівника,
• Контроль та сортування документів для підпису
• Виконання службових та особистих доручень керівника в рамках займаної посади
• Ведення особистих фінансів керівника

6. 1.06.2023- по теперішній час
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСФ Т.О.В."
Асистент відділу насіння (Агродепартамент)

• Ведення всього закупівельного циклу для відділу
• Співпраця із бухгалтерією з питань документарного забезпечення закупівель.
• Ведення документообігу відділу ( через систему Directum RX)
• Ведення логістичної підготовки для команди відділу (бронювання перельотів, квитків на місцевий транспорт, організація проживання, тощо).
• Вирішення форс-мажорних ситуацій.
• Ведення комунікацій з постачальниками та партнерами
• Створення запитів на закупівлі і підтвердження їх у системі SAP

7. ТОВ «МАКОТЕК»
Керівник проектів, 2023 (сумісництво)
• Ведення проектів з впровадження нових та супроводження існуючих продуктів та технологій
• Комунікації з клієнтами, ведення кореспонденції
• Виконання щоденних оперативних завдань
• Вибудовувати комунікації з колективом різних категорій
• Участь у зустрічах та переговорах, написання протоколів зустрічі
• Участь у підготовці до конференцій, зустрічей із клієнтами та партнерами.

Мови та комп’ютерна грамотність
English: вільне володіння усною та письмовою мовою
Ukrainian / Russian language: вільне володіння усною та письмовою мовою
Добре володіння пакетом MS Office
Навички
Комунікабельність, тактовність, ввічливість, гарні організаційні та аналітичні
навички; здатність до багатозадачності, бажання працювати у команді
професіоналів та постійно розвиватися.
Додаткова інформація
Biometric паспортt, Covid сертифікат, водійські права (category "B")

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: