Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Людмила

Спеціаліст роботи з договорами

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сироватка Людмила
Дата народження: 21.05.1977г.
адреса: м.Київ, Голосіївський р-н
вул. Панорамна,33Л.
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: розлучена.

Освіта:
Київський технікум електронних приладів
Спеціальність:"експлуатація обладнення для виробництва виробів еклетронної техніки".
Кваліфікація: «електромеханік»
1992-1997р.

Київський університет імені Бориса Грінченка
ступінь вищої освіти Бакалвр.
напрям підготовки «дошкільна освіта».
Професійна кваліфівкація: "Вихователь дошкільного віку"
2012-2017р.

Національний транспортний університет
Ступінь вищої освіти Магістр.
Спеціальність: "будівництво та цивільна інженарія"
Професійна кваліфікація «інженер-будівельник».
2018-2019р.

Сертифікати:

Інститут економічних досліджень.
Сертифікат № КСП-772.
Курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель 23 серпня 2018р.

Інститут економічних досліджень.
Сертифікат № КЛН-769.
Курс навчання у сфері здійснення публічних закупівель 03 липня 2020р.

Досвід роботи:
Липень 2023- Жовтень 2023 ,ТОВ Перша Приватна Служба Безпеки – Менеджер з підбору персоналу.
Обов'язки:
Пошук і підбір персоналу.
Підготовка та подача документів для отримання дозволів на працевлаштування.
Веденням бази даних кандидатів та формуванням резерву.
Червень 2018 – Березень 2023 р.. КП ШЕУ Соломянського району посада «Начальник відділу закупівельної та договірної роботи».

Обов'язки:
• Регламентування діючим законодавством, в межах функціональних обов’язків покладених на відділ, нормативними документами в сфері державних закупівль, законами, постановами, розпорядженнями та іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, місцевого самоврядування.
• Організація та виконання завдань покладених на відділ.Взаємодія з іншими структурними відділами та службами з метою виконання основних завдань, а саме: опрацювання, коригування службових записок та моніторингу цін необхідних для подальшої, вчасної та опрацьованої в термін роботи відділу, для безперебійної роботи підприємства.
• Контроль та здійснення закупівлі згідно ЗУ «про публічні закупівлі» без використання електронної системи закупівлі на майданчику e-tender та в системі PROZORRO.
• Погодження та підпис документів з питань, що належать до компетенції відділу, а саме: вхідний документообіг, майданчик e-tender при створенні закупівлі, публікації договорів, додаткових угод.
• Контроль та перевірка щомісячного реєстру договорів, додаткових угод, щомісячний звіт.
• Виконання попередньої роботи при заключенні договорів, а саме: ведення ділової переписки, спілкування, підготовка та аналіз господарських договорів, додаткових угод.
• Співпраця з контрагентами, домовленість, погодження умов договорів, (ел. пошта., тел. зв'язок, особиста присутність при можливості, домовленості ), урегулювання розбіжностей, що виникають при укладанні договорів, вичитка договорів, коригування, внесення змін, додаткових угод ,сканування.
• Підготовка та оформлення документів необхідних для укладання договорів.
• Реєстрація та облік договорів, контроль за виконанням договорів та договірних забов’язань.

• Грудень 2016- Червень 2018 КП ШЕУ Соломянського району «інженер відділу закупівельної та договірної роботи».

• Вересень 2016- Грудень 2016 КП ШЕУ Соломянського району посада «Завідувач господарством».
Липень 2014 – Серпень-2016 Дитячий навчальний заклад №725 посада «вихователь».
Обов'язки:
• Виховання, навчання, розвиток дітей;
• Планування та виконання виховно-освітньої діяльності відповідно до програми.
• Проведення навчальні та розвиваючі заняття, передбачені освітніми програмами, методиками та планами.
• Проведення розвивальних занять з дітьми, догляд за ними, а також спілкування з батьками.

Вересень 2012 – Липень 2014 Дитячий навчальний заклад №196 посада «заступник завідувача».
Обов'язки:
• Координація працівників, розробка необхідних документів;
• Контроль фінансових та господарських витрат, підвищувати ефективність використання бюджету.
• Забезпечення виконання договірних зобов'язань, підготовка звітів засновнику.

Серпень 2011-Вересень 2012 Дитячий навчальний заклад №196 посада «завідувач господарством».
Обов'язки:
• Організація та забезпечення господарського обслуговування.
• Ведення відповідної звітно-облікової документації, своєчасно передає до бухгалтерії та керівника установи.
• Контроль за справністю освітлення, систем опалення, вентиляції.

Лютий 2009 – Серпень 2011 Дитячий навчальний заклад №725 посада «діловод».
Обов'язки:
• Ведення документообігу організації.
• Реєстрація обліку вхідної й вихідної кореспонденції, а також іншої внутрішньої документації підприємства.
• Забезпечення та зберігання службової документації.
• Виконання окремого службового доручення безпосередньо керівника.

Навички; володіння комп'ютером на рівні впевненого користувача (Microsoft Office, Word, Excel, Internet)

Професійні дані та особисті якості:
• порядність
• акуратність
• відповідальність;
• гнучкість мислення;
• високі комунікативні навички;
• активна життєва позиція.
• пунктуальність;
• вміння працювати в команді;
• креативність;
• вміння знаходити вирішення проблем

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: