Резюме від 19 квітня 2024 PRO

Мирослав

Керівник проєктного офісу (PMO, Project Controls), експерт з оптимізації КСУП ІСУ

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проєктного офісу. Керівник групи моніторингу проєктів.

з 10.2018 по 12.2023 (5 років 2 місяці)
SAGA Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник проектного офісу.
Функціональні обов'язки:
•Участь у розробці стратегії Компанії, розробки нових проєктів, продуктів.
•Організація та проведення портфельного планування, пріоритезація проєктів для забезпечення відповідності портфеля стратегії Компанії.
•Запуск нових проєктів.Формування команди управління проєктом, разом з Керівником проєкта, Наглядовою радою.
•Розгляд оптимальних для Компанії умов реалізації проєкту, контроль розробки графіків виконання робіт, cash flow, пула ресурсів, механізмів, техніки та обладнання.
•Формування виробничої собівартості, шляхи її оптимізації.
•Контроль складання та виконання планів робіт (проєктних, календарних, фінансових), контроль відхилень в проєктах їх погодження, розробка компенсаційних заходів, оперативне планування та балансування ресурсів.
•Аудит реалізації проєктів Компанії, оцінка входу до проєкту.
•Контроль досягнення цілей проєктів,моніторинг ходу реалізації проєктів, управління бюджетами та ризиками.
•Своєчасне та повне надання інформації, звітів по проєктах, виконання договірних зобов'язань, контроль виконання протоколів нарад, втілення прийнятих рішень.
•Контроль обліку, внесення та збереження інформації по всіх проєктах для КСУП та ІСУП, спадкоємність передачі інформації.
•Управління комунікаціями спільно з керівником проєкту по підготовці та виконанню контрактів, проєктів.
•Управління співпрацею та взаємодію підрозділів Компанії для реалізації проєктів, розробка та адаптація необхідних процесів, заходи по їх покращенню.
•Формування та організація діяльності проєктного офісу Компанії.
•Формування та втілення бізнес процесів управління проєктами - їх адаптування, покращення відповідно до міжнародних стандартів (ISO 21500; PMBOK; PRINCE2..)Підбір та адаптація програмного забезпечення, цифрових продуктів для автоматизації бізнесу та проєктної діяльності.
•Оцінка персоналу задіяного в виконанні проєктів та контрактів, надання рекомендації.
•Пропозиції та заходи по мотивації співробітників групи управління проєктами.
•Пропозиції та заходи по формуванню кадрового резерву Компанії для груп управління проєктами.Реалізація структурних та адміністративних проєктів.
Керівник групи моніторингу проектів.
Функціональні обов'язки:
•Розгортання та розвиток КСУП, ІСУП (Spider Project )
•Розробка та адаптація ІСУП та методів планування для 3D проєктування. Autodesk - Revit, AutoCAD)
•Створення та регламентування процесу бюджетування на основі фізичних обсягів проєкту з робочих рішень 3d моделі будівлі. Вимоги та механізми імпорту даних з 3d моделі будівлі. (Industry Foundation Classes)
•Розгортання та розвиток процесу вартісного інжинірингу проєктів.
•Створення та регламентування процесу календарно-мережевого планування.
•Розробка цифрової звітності щодо проєктів з автооновленням та запитом метрик прогрессу проєкту.
•Підбір, навчання, адаптація аналітиків з календарно-мережевого та ресурсного планування проєктів

Викладач курсу "Управління проєктами: Девелопмент та Будівництво"

з 05.2018 по 04.2022 (3 роки 11 місяців)
ULPM, Київ (Освіта, наука)

Викладач курсу "Управління проєтами та програмами"

з 04.2018 по 05.2020 (2 роки 1 місяць)
Pro Business Center, Київ (Освіта, наука)

Консультант, експерт з інформаційних систем управління проєктами.

з 03.2016 по 07.2022 (6 років 4 місяці)
СПАЙДЕР Украина, Технологии Управления, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Спеціалізація:
•Постановка і оптимізація інформаційних систем управління проєктами.
•Управління проєктами структурних змін компанії.
•Організація управління портфелем і програмами проєктів.
•Адміністрування проєктів реконструкції стратегічних об’єктів.
•Адміністрування глобальних міжнародних проєктів.
•Адміністрування EPC/EPCm контрактів.Бюджетування проєктів і портфелів проєктів.
•Організація планування робіт з використанням методів і програм 3d-проєктування.
•Впровадження міксу методологій: waterfall, agile, hybrid.
•Розробка, супровід, аудит детальних календарно-мережевих графіків.
•Навчання фахівців з планування, організація взаємодії проєктних офісів.
•Створення та розвиток проєктного офісу.
•Розробка та проведення курсів з управління проєктами та програмами.
•Розробка та проведення адаптивного курсу з управління проєктами за допомогою Microsoft Project. Рівень проєкту, портфель.
•Проведення корпортивного навчання щодо впровадження та супроводу змін. Change management.

Реалізація проєктів та співпраця з компаніями.
Metinvest Holding
Металургійний камбінат «АЗОВСТАЛЬ»
ДТЕК
Kernel
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку
Програма NATO in Ukraine NATO PDP
Фонд Східна Європа
та інші.

Керівник проєктного офісу. Адміністратор проєкту

з 06.2013 по 03.2015 (1 рік 9 місяців)
ООО УК «Базэл Аэро», Базовый Элемент, Інші країни (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов'язки:
•Розробка та опис бізнес-процесів управління проєктами з урахуванням специфіки та законодавства у сфері реалізації будівельних проєктів, реконструкції;
•Опис регламенту ведення інвестиційно-будівельних проєктів (EPC/EPCM), положення про службу, посадових інструкцій;
•Налаштування та супровід роботи ІСУП Spider Project;
•Розгортання та розвиток КСУП;
•Формування моделі проєкту з використанням календарно-мережевого та ресурсного планування;
•Розробка та формування форм звітності;
•Збір та аудит звітності від відповідальних виконавців;
•Формування та моніторинг плану реалізації проєкту;
•Збір інформації, складання та ведення (актуалізація) реєстрів, прийнятих до використання у проєкті, облік даних щодо ризиків, обсягів реалізації проєкту, бюджетних показників (необхідний обсяг фінансування та освоєння);
•Ведення проєктного діловодства та забезпечення документообігу;
•Взаємодія із профільними державними контролюючими органами.
•Організація нарад, погодження протоколів, контроль за виконанням протокольних рішень;Проєкти:
•Проєктування та будівництво нового міжнародного авіакомплексу м. Анапа, м. Геленджик. 2015
•Реконструкція міжнародних та внутрішніх авіаліній м. Краснодар.2013-2014р.
•Проєктування та будівництво нового міжнародного Авіакомплексу м. Краснодар 2014;
•Виконання Пункту №62 Олімпійської програми Будівництво Авіакомплексу м. Сочі 2014 2-3 етап (EPC - контракт )

Керівник групи ВППЗ СІТ it - департамент, Ведучий експерт з КСП

з 11.2008 по 01.2010 (1 рік 2 місяці)
ОАО «НИПИгазпереработка», Інші країни (Гірнича промисловість)

Керівник групи ВППЗ СІТ
Функціональні обов'язки:
•Розгортання та розвиток КСУП, ІСУП (Microsoft Project - Project Server 2010, Oracle Primavera - WebLogic Server).
•Опис регламентів відповідно до PMBOK g4
•Розробка та опис бізнес-процесів, CMMI.
•Налаштування та утримання роботи Microsoft Project Server 2010.
•Розробка та формування форм звітності, збір метрик.
•Навчання роботі фахівців Microsoft Project Server 2010 (EPM) та Microsoft Project 2010-13.
•Формування моделі проєкту з використанням календарно-мережевого та ресурсного планування у формі розвитку життєвого циклу проєкту, розробки, впровадження ПЗ.
•Впровадження та адаптація процесів ITIL.
•Взаємодія з підрядниками з розвитку ІСУП, контроль та формування ТЗ на основі критеріїв досягнення цілей проєкту.
•Розробка та адаптація ІСУП та методів планування для 3D проєктування.
•Проведення пілотних проєктів.
•Використання системи issue-tracking.Досягнення:
•Формування КМГ та організація процесу планування для пілотних 3D – проєктів, навчання співробітників.
•Створення типових фрагментів графіків.
•Формування різних форм звітності із застосуванням, у тому числі OLAP, BI
•Повне розгортання та супровід Oracle Primavera – Web Logic Server для проєкту.
•Розробка та адаптація процесів та регламентів роботи служби інформаційних технологій.
•Проходження держаудиту ISO без зауважень.Провідний експерт з КМП. ПГ розробка проєктної та робочої документації для проєкту «Продуктопровід. Пуровська ГНС - Ноябрьська ГНС - ЮБ ГНС.»
Функціональні обов'язки:
Розробка КМГ проєкту з урахуванням;
•Календарно-мережеве планування (Microsoft Project, Oracle Primavera P6 8)
•Ресурсне планування,Формування звітності.Розробка документів, що регламентують;
•Регламент взаємодії проєктних офісів.
•Регламент урахування прогресу проєкту.Формування інформаційного простору проєкту;
•Розробка та формування web - форм звітності для замовника.
•Формування архіву графіків та звітності проєкту.
•Участь у переговорах та підготовка презентаційних матеріалів у вигляді розрахунку ресурсів, графіків тощо.
•Адаптація процесів та документів до норм документа обігу КСУП.Досягнення:
•Розроблено регламенти взаємодії.
•Сформовано інформаційний web-простір.
•Виконано ресурсне планування.
•Побудовано звітність у Microsoft Project, Oracle Primavera P6 8Досвід роботи із зарубіжними інвестиційними компаніями CB&I
Розробка проєктної документації для заводу СПГ, Ямал.
Підготовка вихідного КМГ на формування пропозиції на реалізацію проєкту. Підготовка тендерної пропозиції.
Формування детального КМГ з урахуванням;
•Ресурсне планування до ролі «ресурс – інженер»
•Календарно-мережеве планування з урахуванням європейських вимог щодо складу проєкту, побудова моделі проєкту.
•Супровід моделі проєкту.
•Формування звітності.
•Погодження та обґрунтування змін до КСГ.Час роботи у проєкті; 960 л/г

Фахівець з управління проєктами та програмами, бізнес-аналітик.

з 11.2008 по 01.2010 (1 рік 2 місяці)
Группа компаний М1, Інші країни (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Бізнес аналітик.
Відділ «Управління бізнесом» Функціональні обов'язки:
•Розробка та впровадження КСУП, КІСУП відповідно до PMBOK g4.
•Опис бізнес процесів.
•Доопрацювання впроваджуваної системи мотивації «business unit».
•Розробка методологічних документів за проєктами, що реалізуються.

Фахівець з управління проєктами та програмами Служба Інвестора.
Функциональные обязанности:
•Створення моделей проєктів.
•Корпоративні довідники.
•Календарне планування, включаючи ПОБ, ПВР, ПВРк.
•Ресурсне планування.Відстеження та аналіз виконання проєкту.
•Опис бізнес-процесів (інструкції, документообіг, навчання персоналу.)

Фахівець з управління проєктами та програмами у сфері матеріального та не матері

з 04.2008 по 10.2008 (6 місяців)
ТОВ «КОМПАНІЯ „АГРО-СОЮЗ“», Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов'язки:
•Оптимізація КСУП (корпоративної системи управління проєктами)
•Опис правил та процедур використання аналітичної моделі проєкту.
•Впровадження процесного управління та системного підходу до побудови бізнес-процесів.
•Побудова системи управління знаннями корпорації.
•Організація навчання, співробітників ЦІАР (Центр Інновацій та Активного Розвитку), проєктної методології.
•Організація та проведення виставки – Слов'янська виставка-демонстрація агроінновацій.

Фахівець з розвитку клієнт - центрів, консультант.

з 12.2007 по 04.2008 (4 місяці)
ОАО «Укртелеком»&«Deutsche Telekom» - ТМ «Utel», Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Функціональні обов'язки:
•Вирішення технічних протиріч у використанні послуг та технологій компанії.
•Навчання персоналу, проведення стажування та тренінгів серед співробітників.

Експерт сектору телефонного обслуговування.

з 07.2005 по 12.2007 (2 роки 5 місяців)
ЗАО «Киевстар Дж. Эс. Эм.», Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Функціональні обов'язки:
•Спілкування з клієнтами компанії та інформування їх про нові можливості та особливості роботи мережі компанії.
•Вирішення технічних протиріч у використанні послуг та технологій компанії.
•Участь у зборі даних для виявлення потреб клієнтів з метою отримання конкурентоспроможніших послуг для ринку мобільного зв'язку.
•Навчання майбутнього персоналу, проведення стажування та тренінгів серед співробітників.Досягнення:
•Стажував співробітників та кандидатів у співробітники.
•Брав участь у розробці нових акцій, послуг, тарифів.
•Формував пропозиції щодо покращення роботи внутрішнього програмного забезпечення.

Освіта

КНУБА

Аспірантура – ФАІТ, 051 Економіка - Економіка та управління підприємствами., Київ
Вища, з 2022 по 2025 (3 роки)

Національна металургійна академія України

Економічний факультет, кафедра управління проєктами, спеціальність «Управління проєктами та програмами» Магістр., Дніпро
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)

Національна металургійна академія України

Економічний факультет, кафедра менеджменту, спеціальність «Захист прав інтелектуальної власності», Дніпро
Вища, з 2002 по 2006 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Сертификат обучения курсу управления проектами на основе стандарта PMI PMBOK (R) Guide 4th Edition (2008) 1601-PMBS916S

2010

Сертификат Introduction to ISO 9001:2008, Certificate Serial No: QMS-INTRO/SPB/13/33. ISO 9000 UA Корпоративная система управле

2011

Корпоративное обучение «Продвинутый MS Excel 2013»

2014

Тренинг «Работа и организация производственных систем.»

2014

PMP Exam Preparation (Киев) Course identifier: 18063 PMI Assigned CEU Claim Code: 1812GES17J CEU

2022

Знання і навички

MS Excel MS Visio MS Office Oracle Database MS PowerPoint Primavera MS Project Spider Project MS Word Администрирование Primavera Enterprise Project Portfolio Management Microsoft Project Server PMO MS Power BI Management of construction projects Project management Project controls

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: