Резюме від 1 квітня 2024 PRO

Игор

Директор філії, начальник підрозділу, керівник дистриб'ютора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор оптової бази

з 02.2022 по 10.2023 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Транс-Маркет", ТОВ «Олга-Торг",(дистрибуція продуктів харчування ТМ "Моршинська", ТМ "Нові Продукти", ТМ "Чернігівське"), Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Управління та доставка продукції в регіоні;
• Управління логістичною командою (офіс, водії, експедитори, склад);
• Оптимізація витрат на транспортну логістику та її ремонт;
• Контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Підбір та навчання персоналу;
• Контроль обліку та зберігання обладнання на базі та на підзвітній території;
• Контроль регулярного та якісного обслуговування клієнтів (доставка продукції);
• Регулярний контроль товарно-матеріальних цінностей (проведення інвентаризації складів);
• Взаємодія з державними установами;
• Забезпечення належного стану приміщень та технічних засобів;
• Координація процесів ремонту техніки, авто;
• Організація адміністративно-господарської діяльності бази;
• Забезпечення функціонування та управління системами охорони праці, пожежної безпеки та безпеки руху;
• Організація та ведення адміністративно-господарської діяльності бази;
• Ведення документообігу.

Заступник директора оптової бази

з 02.2021 по 02.2022 (1 рік)
ТОВ "Транс-Маркет", ТОВ «Олга-Торг», (дистрибуція продуктів харчування ТМ "Моршинська", ТМ "Нові Продукти", ТМ "Чернігівське"), Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Управління та доставка продукції в регіоні;
• Управління логістичною командою;
• Оптимізація витрат на транспортну логістику та її ремонт;
• Контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Підбір та навчання персоналу;
• Організація та ведення адміністративно-господарської діяльності бази;
• Контроль регулярного та якісного обслуговування клієнтів (доставка продукції);
• Ведення документообігу.

Начальник регіонального відділу продажу (директор філії)

з 03.2018 по 02.2020 (1 рік 11 місяців)
ТОВ ТД «Кременчукм'ясо» (виробництво та реалізація ковбасних виробів, ТМ «ФАРРО»), Запоріжжя (Харчова промисловість)

• Управління та розвиток збуту в регіоні;
• Управління торговельною та логістичною командою;
• Організація роботи каналів продажу, постановка завдань та планів, контроль їх реалізації;
• Переговори з VIP-клієнтами та торговельними мережами;
• Оптимізація витрат на транспортну логістику та її ремонт;
• Робота з торговою командою, постановка цілей та завдань, проміжний контроль їх виконання;
• Контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Підбір та навчання персоналу;
• Ведення документообігу.

Директор філії

з 12.2013 по 12.2017 (4 роки)
ТОВ ПП «ЗІП» (виробництво та реалізація лакофарбової продукції та супутніх матеріалів, ТМ «Зебра», ТМ «Тріора»), Запоріжжя (Хімічна промисловість, фармацевтика)

• Управління та розвиток структури збуту в регіоні;
• Управління торговельною та логістичною командою;
• Організація роботи каналів продажу, постановка завдань та планів, контроль їх реалізації;
• Знання технік продажу, договірної та претензійно-позовної роботи, планування та бюджетування;
• Переговори з VIP-клієнтами та торговельними мережами;
• Оптимізація витрат на складську та транспортну логістику;
• Робота з торговою командою, постановка цілей та завдань, проміжний контроль їх виконання;
• Контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Контроль регулярного та якісного обслуговування клієнтів торговими агентами;
• Контроль за дотриманням стандартів представленості та викладення продукції;
• Підбір та навчання персоналу (польові та аудиторні тренінги);
• Взаємодія із державними органами;
• Забезпечення належного стану приміщень та технічних засобів;
• Координація процесів ремонту техніки, авто;
• Організація адміністративно-господарської діяльності філії;
• Забезпечення функціонування та управління системами охорони праці, пожежної безпеки та безпеки руху;
• Ведення документообігу.

Територіальний менеджер

з 12.2012 по 12.2013 (1 рік)
ТОВ ПП «ЗІП» (виробництво та реалізація лакофарбової продукції та супутніх матеріалів, ТМ «Зебра», ТМ «Тріора»), Запоріжжя (Хімічна промисловість, фармацевтика)

• Управління та розвиток збуту на підзвітній території;
• Управління торговою командою;
• Організація роботи каналів продажу, постановка планів та завдань, контроль їх реалізації;
• Знання технік продажу, договірної та претензійно-позовної роботи;
• Переговори з VIP-клієнтами та торговельними мережами;
• Робота з торговою командою, встановлення цілей та завдань, проміжний контроль їх виконання.
• Контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Контроль регулярного та якісного обслуговування клієнтів торговими агентами;
• Контроль за дотриманням стандартів представленості та викладення продукції;
• Підбір та навчання персоналу (польові та аудиторні тренінги).

Територіальний менеджер

з 01.2010 по 05.2012 (2 роки 4 місяці)
Nestle Ukraine LLC (Нестле Україна, ТОВ) (виробництво та реалізація продуктів харчування ТМ «Торчин», ТМ «Мівіна»), Запоріжжя (Харчова промисловість)

• Організація та розвиток продажів через Дистриб'юторів продукції Нестле на підзвітній території. аналіз ситуації, розробка стратегії, розвитку території, планування продажів;
• Збільшення кількісної та якісної дистрибуції на закріпленій території;
• Визначення цінової політики та системи знижок для клієнтів у регіоні відповідно до затверджених процедур, контроль цінової та територіальної політики компанії на довіреній території;
• Розробка планів збуту у регіоні, програми щодо збільшення обсягів збуту та їх виконання;
• Організація та контроль діяльності персоналу на довіреній території;
• Забезпечення виконання планових показників (плани продажу та плани за POS матеріалами, промо-активності);
• Ведення переговорів із великими клієнтами;
• Забезпечення реалізації рекламних кампаній щодо просування продукції компанії у регіоні;
• Регулярне проведення моніторингу ринку, проведення обліку продажів;
• Контроль оплати та дебіторської заборгованості дистриб'ютора та ключових контрагентів;
• Робота з дистриб'ютором, контроль залишків, забезпечення товарного запасу, формування замовлення та асортименту продукції на складі дистриб'ютора;
• Контроль за дотриманням стандартів представленості та викладення продукції;
• Підбір та навчання персоналу (польові та аудиторні тренінги).

Регіональний менеджер

з 10.2007 по 12.2009 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Техноком" (виробництво та реалізація продуктів харчування ТМ «Мівіна»), Запоріжжя (Харчова промисловість)

• Організація та розвиток продажів через Дистриб'юторів продукції ТМ «Мівіна» на підзвітній території. Аналіз ситуації у регіоні, розробка стратегії, розвитку території, планування продажів;
• Управління продажами у Дніпропетровському Регіоні (Дніпропетровська, Запорізька, Кіровоградська області): забезпечення Дистриб'юторами та командою продажів кількісної та якісної Дистрибуції, контроль роботи по всіх каналах збуту з усіма клієнтами на території, що обслуговується, дотримання цінової та територіальної політики Виробника, виконання поточних завдань та вимог від Виробника, контроль за поверненням дебіторської заборгованості дистриб'юторами;
• Забезпечення виконання ключових показників ефективності (планів закупівель, продажів, MML) Дистриб'юторами та командою продажів у регіоні;
• Контроль за наявністю, кількісною та якісною представленістю продукції на території у всіх каналах збуту, що відповідають вимогам компанії;
• Проведення аудитів, стор-чеків територією, оцінка ефективності роботи команди продажів;
• Контроль за проведенням маркетингових заходів у регіоні, аналіз та оцінка ефективності заходів, що проводяться;
• Контроль оплати та дебіторської заборгованості дистриб'ютора.

Територіальний супервайзер

з 11.2006 по 10.2007 (11 місяців)
ТОВ "Техноком" (виробництво та реалізація продуктів харчування ТМ «Мівіна»), Харків (Харчова промисловість)

• Покриття та робота з усіма торговими точками на довіреній території;
• Виконання плану продажу та представленості на підпорядкованій території;
• Присутність у всіх категоріях торгових точок асортименту продукції;
• Розробка та коригування місячних планів відвідування клієнтів та маршрутів руху, виходячи з категорії та конкретних завдань у кожній торговій точці;
• Ведення переговорів з особами, які приймають рішення та ключовими клієнтами;
• Аналіз динаміки продажів та можливість зростання;
• Організація ефективного документообігу.
Досягнення: збільшення обсягу продажу на 20% (залучення нових клієнтів та розширення асортименту у існуючих клієнтів), збільшення клієнтської бази на 10 ТТ, виконання плану продажу протягом усього часу роботи на 100%.

Територіальний менеджер

з 02.2006 по 11.2006 (9 місяців)
ТОВ «Джей Еф Кей Юкрейн» (реалізація продуктів харчування, чай ТМ «Magrett»), Харків (Харчова промисловість)

• Покриття та робота з усіма торговими точками на довіреній території;
• Виконання плану продажу та видимості продукту на підпорядкованій території;
• Присутність у всіх категоріях торгових точок асортименту продукції;
• Контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Контроль регулярного та якісного обслуговування клієнтів торговими агентами.

Менеджер по роботі з клієнтами, сегмент ХоРеКа

з 08.2004 по 02.2006 (1 рік 6 місяців)
Вітмарк-Україна, СП, ТОВ (виробництво та реалізація продуктів харчування ТМ «JAFFA»), Харків (Харчова промисловість)

• Виконання стандартів роботи торгового агента;
• виконання планів збуту продукції на території;
• Пошук нових клієнтів та каналів збуту, укладання договорів постачання продукції;
• Контроль стану дебіторської заборгованості своїм клієнтам;
• Ведення звітної документації;
• Проведення рекламних акцій, акцій, дегустацій та мерчандайзингу

Торговий представник з авто

з 09.2000 по 08.2004 (3 роки 11 місяців)
ТОВ «Крафт Фудс Україна» (виробництво та реалізація продуктів харчування ТМ «Корона», ТМ «Милка», ТМ «Якобс», ТМ «Люкс»), Харків (Харчова промисловість)

• Відвідування всіх торгових точок (активних та потенційних) у районі відповідальності;
• Викладання продукції відповідно до стандартів мерчендайзингу, встановлення торговельного обладнання;
• Контроль стану дебіторської заборгованості клієнтам;
• Постійний пошук нових клієнтів та укладання з ними договорів співробітництва;
• Проведення рекламних акций.

Освіта

Харківська Державна Академія Залізничного Транспорту

Будівельний, інженер-механік, Харків
Вища, з 1992 по 1996 (4 роки)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Навички роботи з комп'ютером, ПЗ
Впевнений юзер (MS Office, Internet, 1C)
Проходження тренінгів:
«Продукти та мерчандайзинг»,
«Системний підхід до продажу»,
"Робота з запереченнями",
«Управління командою. Мотивація»,
«Навички ведення переговорів»,
"Навички польового навчання".
Наявність автомобіля, прав водія категорія "В"
Особисті якості:
Відповідальність, старанність, комунікабельність, цілеспрямованість, уважність, енергійність, активна життєва позиція, націленість досягнення результату, вміння працювати у команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: