Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Дмитро

Brand manager

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Поляков Дмитро Анатолійович
Контактна інформація:
моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 29.10.1994р.

Освіта:
Вища:
– 09.2012р. - 02.2018р. – Київський національний економічний
університет ім. В. Гетьмана.
Факультет: кредитно-економічний.
Спеціальність: «Фінанси, банківська справа та страхування»,
дипломи бакалавра та магістра (магістерська програма –
«Управління кредитним портфелем банку»).

Трудова діяльність (досвід роботи):

- грудень 2022р. – теперішний час - "Торговий Дім Поляков",
Посада: National Key Account Manager

Обов’язки: - розвиток ВТМ в FMCG ( в т.ч. E – Commerce та дистрибуція) напрямку;
- пошук та підключення нових клієнтів;
- пошук нових продуктів та ТМ для їх впровадження, розвитку та реалізації на ринку
України;
- ведення переговорів та взаємодія з діючими мережами (клієнтами);
- розробка індивідуальних комерційних пропозицій та умов співпраці;
- аналіз ринку конкурентів;
- перевірка договорів та узгодження акту розбіжностей;
- ведення клієнтської бази даних;
- робота в 1С Підприємство;
- досягнення поставлених цілей;
- контроль дебіторської заборгованості;
- розробка та впровадження ціноутворення окремо кожного SKU;
- розробка та впровадження акційних пропозицій;
- бюджетування фінансових потоків відділу;
- постановка завдань та контроль мерчандайзингу;
- розробка плану продажів, його розподіл на відділ й контроль виконання (в т.ч.
напрямок дистрибуції);
- контроль товарного залишку для відділу ВТМ;
- вирішення нестандартних завдань;
- планування маркетингу особистих ключових клієнтів;

- червень 2022р. – грудень 2022р. - "Торговий Дім Поляков",
Посада: Key Account Manager

Обов’язки: - розвиток ВТМ в FMCG напрямку;
- пошук нових клієнтів ;
- ведення переговорів з клієнтами;
- аналіз ринку конкурентів;
- перевірка договорів та узгодження акту розбіжностей;
- ведення клієнтської бази даних;
- робота у 1С Підприємство;
- досягнення поставлених планів;
- листопад 2021р. – червень 2022р. - "Rozetka",
Посада: Assistant Product Manager.

Обов’язки: - робота з FMCG постачальниками;
- документообіг з постачальниками;
- ведення договорів у 1С, у внутрішній програмі компанії;
- введення акцій;
- прорахунок акційних пропозицій;
- аналіз ринку;
- контроль ціноутворення;
- взаємодія з іншими відділами;
- підготовка супутнього пакета документів;

- жовтень 2019р. – жовтень 2021р. - ТОВ "FoodPro",
Посада:менеджер по роботі із ключовими клієнтами.

Обов’язки: - розвиток ТМ на ринку HoReCa та FMCG;
- пошук нових клієнтів (ринок HoReCa та FMCG);
- ведення переговорів із клієнтами;
- аналіз ринку конкурентів;
- особиста розробка та підписання договорів про співпрацю;
- ведення клієнтської бази даних;
- робота у 1С Підприємство 7,2; 1С 8,2: підготовка пакета документів (рахунки-фактури,
видаткові накладні, акт виконаних робіт);
- практичні навички прийняття швидких правильних рішень;
- помічник директора;
- вирішення спірних та конфліктних ситуацій, що виникають у процесі роботи.

- лютий 2017р. - Вересень 2019р. -ТОВ "Гранд Автотранс",
Посада: менеджер (управитель) зі збуту нафтопродуктів, заступник керівника відділу;
(Робота з АЗС OKKO та АЗС WOG)
Обов’язки: - пошук нових клієнтів;
- ведення переговорів з поточними та новими клієнтами;
- особиста розробка та підписання договорів про співпрацю;
- ведення клієнтської бази даних;
- складання маршрутної карти (Україна – Європа; Україна - СНД);
- робота у 1С Підприємство 7,2; 1С 8,2: підготовка пакета документів (рахунки -
фактури, видаткові накладні, акт виконаних робіт);
- забезпечення досягнення щомісячного, щоквартального та річного плану продажів
компанії (ОККО та WOG);
- практичні навички прийняття швидких правильних рішень;
- навчання нових менеджерів;
- вирішення спірних та конфліктних ситуацій, що виникають у процесі роботи.

- жовтень 2017р. - грудень 2017р. - ПАТ "Банк Січ", м. Київ (стажування).
Дане стажування було передбачено навчальним процесом, для отримання практики та подальшого
розвитку у розрізі отримуваної спеціальності.
Обов’язки: - аналіз методів управління ризиками кредитного портфеля банку;
- оцінка кредитного портфеля банку;
- оцінка кредитоспроможності юридичних та фізичних осіб;
- травень 2016р. – жовтень 2016р. -ТОВ "Thule Moldova", країна: Молдова, м. Кишинів,
Посада: менеджер з продажу

Обов’язки: - аналіз ринку;
- розробка стратегії розвитку продажів, збільшення продажів;
- продаж продукції ТМ Thule, ТМ Spyder;
- надання щоденної звітності;
- організація прийому товару.

- вересень 2015р. - Грудень 2015р. -АН "Park Lane",
Посада: ріелтор

Обов’язки: - аналіз ринку;
- пошук клієнтів та укладання договорів;
- ведення супутнього документообігу;

- травень 2015р. – серпень 2015р. - "Sportvision", Країна: Молдова, м. Кишинів.
Посада: продавець – консультант.

Обов’язки:- розробка стратегії розвитку продажів;
- продаж продукції Thule, Spyder;
- надання щоденної звітності;
- аналіз ринку;
- організація прийому товару;
- збільшення продажів.

- травень 2014р. – жовтень 2014р. - "LTB Jeans",
Посада: продавець – консультант.
Обов’язки: - продаж продукції цієї ТМ;
- забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
- досягнення встановленого особистого та командного щомісячного плану.
Додаткова освіта:
- аналіз рухомого та нерухомого майна (Київський національний економічний університет ім. В.
Гетьмана; 2016р.)

Додаткова інформація:
ПК – досвідчений користувач (Windows, MS Office, Internet, Outlook);
Володіння мовами: українська – вільно, англійська – базова;
Вміння (на практиці) вести ділові переговори та обґрунтовано відстоювати свою точку зору;
Навички ділового листування;
Вміння (на практиці) вести ділові телефонні переговори;
Готовність до відряджень;
Готовність до вирішення нестандартних ситуацій;
Посвідчення водія категорії: «В»;

Особисті якості:
Бажання працювати та використовувати наявний досвід і навички для розвитку вже існуючих на ринку
продуктів й ТМ та нових, поки що не представлених в України. Відповідальний, готовий до важкої та
кропіткої роботи задля виконання поставлених завдань, що вимагає високої самовіддачі, мобілізувавши всі
свої організаторські та комунікативні здібності та навички. Старанний у навчанні та власному розвитку.
Комунікабельний, вміння вести переговори та керувати командою, знаходити спільну мову з людьми,
розташовувати до себе, працювати в команді. Не конфліктний, розумію, що означає «команда», «клієнт-
орієнтованість» та «поставлене завдання». Завжди націлений лише на максимальний результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: