Резюме від 14 березня 2024 Файл

Марія

Бухгалтер, економіст, фінансист, менеджер

Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Марія НАЗАРЕНКО

Місто проживання: м.Київ, перевул.Ясинуватського
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

• Назва компанії: Районна рада
Посада: бухгалтер - економіст
Період роботи: 2015 р. — 2023 р.
Обов’язки:
• складання бюджету ;
• помісячне планування витрат бюджету;
• контроль цільового використання коштів бюджету;
• розподіл фінансування бюджету між підвідомчими організаціями;
• бухгалтерське супроводження виданих авансів, руху грошових коштів за банківськими рахунками, розрахунків з постачальниками товарів та послуг
• організація та ведення обліку у відповідності до бюджетного законодавства України;
• розробка облікової політики;
• сплата податків та обов’язкових платежів до бюджету;
• формування та здача фінансової, статистичної та податкової звітності;
• проведення щорічної інвентаризації основних засобів, необоротних активів;
• ведення управлінського обліку, планування бюджету;
• робота в системах «Клієнт-банк», "Медок", ІС ПРО, ІПК "Місцевий бюджет"
• реєстрація податкових накладних, здача податкової звітності;
• участь в розробці проекту програми соціально - економічного розвитку;
• готування проектів листів до органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій з питань, що стосуються діяльності Відділу, Управління та постійної комісії районної ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку;
• розробка нормативно-правових актів районної ради в частині, що відноситься до компетенції Постійної комісії та Управління.
• підготовка матеріалів на засідання постійної комісії районної ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
• доведення до депутатів – членів постійної комісії районної ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку інформації, документів, матеріалів, необхідних для належного виконання ними своїх депутатських обов’язків.
• оформлення протоколів засідань постійної комісії районної ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку та створених нею робочих груп.

• Назва компанії: ТОВ "АЛЮТАТ"
Посада: менеджер з продажу
Період роботи: 2011 р. — 2015 р.
Обов’язки:

• оптовий продаж продукції власного виробництва;
• проведення ділових переговорів із клієнтами компанії;
• пошук та залучення нових клієнтів;
• планування, управління та розвиток продажів;
• проведення аналізу продажів, ринку та діяльності конкурентів;
• проведення аналізу роботи відділу за ключовими показниками: товарообіг, склад клієнтської бази та її характеристики, конкурентне середовище, асортимент реалізованих товарів, повнота та якість виконання функціональних обов'язків;
• здійснення загального аналізу роботи відділу продажів за ключовими показниками: оборотність, баланс дебіторської та кредиторської заборгованості, склад клієнтської бази та її характеристики, конкурентне середовище, виконання плану продажу ;
• контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
• забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
• ведення внутрішньої звітності;
• контроль виконання обов’язків клієнтів.

• Назва компанії: ТОВ «Санте - Алко»
Посада: бухгалтер
Період роботи: 2008 р. – 2010 р.

Обов’язки:
• організація та ведення обліку у відповідності до бюджетного законодавства України;
• формування та здача фінансової, статистичної та податкової звітності;
• проведення щорічної інвентаризації основних засобів, необоротних активів;
• реєстрація податкових накладних, здача податкової звітності;
• робота в 1С Підприємство 8.3; SAP; Baf
• оприбуткування, повернення, переміщення по складах у своєму підрозділі, списання товару, реалізація товарів та послуг;
• формування замовлення постачальникам;
• ціноутворення (установки цін номенклатури, встановлення знижок номенклатури, встановлення типів цін номенклатури для покупців);
• перевірка всіх товарних документів щодо інвентаризації;
• введення інвентаризації в 1С та контроль результатів інвентаризацій;
• внутрішні управлінські звіти.

• Назва компанії: ІП «Альтеко»
Посада: менеджер з продажу
Період роботи: 2005 р. — 2007 р.
Обов’язки:

• оптовий продаж продукції власного виробництва;
• проведення ділових переговорів із клієнтами компанії;
• пошук та залучення нових клієнтів;
• планування, управління та розвиток продажів;
• проведення аналізу продажів, ринку та діяльності конкурентів;
• проведення аналізу роботи відділу за ключовими показниками: товарообіг, склад клієнтської бази та її характеристики, конкурентне середовище, асортимент реалізованих товарів, повнота та якість виконання функціональних обов'язків;
• здійснення загального аналізу роботи відділу продажів за ключовими показниками: оборотність, баланс дебіторської та кредиторської заборгованості, склад клієнтської бази та її характеристики, конкурентне середовище, виконання плану продажу ;
• контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
• забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
• ведення внутрішньої звітності;
• контроль виконання обов’язків клієнтів.

Освіта
Навчальний заклад: ЄУФіМБ (Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу)
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: економіка підприємства
Період навчання: 2005 р.

Вміння та навики

• Знання певної специфіки,
• Участь в проекті професійні знання і досвід,
• Українська – вільно, російська – вільно , англійська - Pre-intermediate
• Word, Excel (складні формули, макроси, зведені таблиці), Internet, Microsoft Outlook, Microsoft Access, 1С, Медок, ІС-ПРО: Бюджет, ІПК "Місцевий бюджет".

Додаткова інформація

• Організаційні навики , аналітичне мислення, відповідальність, наполегливість, ціленаправленість, комунікабельність, стресостійкість, орієнтація на якість процесу і результат, знання ділового етикету.
• Водійські права категорії В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: