Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Юлія

HR-менеджер, бізнес-асистент

Вік:
27 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

HR-GENERALIST, RECRUITER

Хоменко Юлія Вікторівна
Дата народження: 25.03.1997 (26 років)
Контакти:
Пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Вінниця

Досвід роботи:
HR-Generalist
09.2021 - 08.2023 рр. (23 місяці)
ТОВ «Ukraine Development Industry», (Будівельна організація, комерційне будівництво)
1. Відкриття нових вакансій, рекрутинг. Закриття вакансій від ланкових співробітників до менеджерів, використання різних джерел пошуку залежно від вакансії (LinkedIn, Work.ua, чати telegram, центр зайнятості, зустрічі в ВУЗах i т.д).
2. Адаптація новачків, навчання та введення в посаду.

3. Оцінка персоналу та розвиток компетенцій, навчання працівників.

4. Мотивація команди - Проведення бесід 1:1, опитування задоволеності серед робітників. Своєчасна реакція на невдоволення працівників. Підтримка єдиного інформаційного поля для новин.

5. Створення корпоративної культури, тімбілдінг

6. Адміністративне забезпечення функціонування офісу (Закупівля продукції господарчого призначення, необхідної техніки, контроль наявності канцелярії)

7. Виїзд на об,єкти будівництва для контролю виконання праці співробітниками, Відрядження для контролю співробітників

8. Участь у розвитку компанії

9. Організація та проведення нарад

HR-manager/ Помічник керівника
БК «МАЗАНКА»

1. Підбір персоналу, рекрутинг.
2. Забезпечення функціонування офісу (адміністрування офісу)
3. Пошук іноземних партнерів, проведення онлайн-зустрічей англійською мовою.
4. Організація бізнес-заходів для розвитку компанії
5. Організація Стратегічних Сесій, нарад, звітності серед працівників та керівників відділів.
6. Складання бюджету планового та фактичного для відділу персоналу., контроль загального бюджетування компанії.
7. Виконання функцій помічника керівника, зокрема організація зустрічей, ведення робочого розпорядку дня директора.
8. Фото та відеозйомка усіх заходів, фіксація та створення контенту.
9. Сприяння та забезпечення злагодженої роботи серед працівників.

Освіта:
1. Бізнес-Конструктор , Курс: «HR-МЕНЕДЖЕР» 09.2022 – 11.2022 (12 тижнів)
Маю сертифікат про закінчення курсів.
2. ВДПУ, Інститут історії, етнології i права – 2014- 2021 рр.
Диплом історика, археолога (ступінь магістр)
Особисті дані:
Рівень володіння англійською мовою – Intermediate ( В2 – вище за середній, можу проходити співбесіду англійською
Водійське посвідчення – категорія В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: