Резюме від 29 січня 2024 Файл

Галина

Юрист

Вік:
46 років
Місто проживання:
Червоноград
Готовий працювати:
Київ, Львів, Червоноград

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Галина НІКОЛАЄВА

Дата народження: 30.06.1977
Місце проживання: м. Червоноград Львівська область

Громадянство України
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Заміщення вакантної посади юриста.
Освіта: 1995 – 2000 Донецький національний університет, економіко-правовий факультет, спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
2017: Курс «Конфлікт інтересів: треба знати!» на платформі Prometheus, з отриманням сертифікату про навчання. В процесі навчання набуті навички щодо оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичних осіб; про врегулювання конфлікту інтересів, що виникає у діяльності посадових осіб юридичної особи публічного права; відповідальність юридичних осіб за корупційні правопорушення; організація роботи з викривачами..
2021: навчання спеціалістів з питань здійснення публічних закупівель
У 2022 підтверджено рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з отриманням відповідного сертифіката.
2024: онлайн-курс REAL PROPERTY 7.0 – Курс з нерухомості, який присвячений правовому супроводженню об’єктів нерухомості та правочинів з ними

Досвід роботи:
Березень 2001 р. по цей час: державна організація – Центральний штаб Державної воєнізованої служби у вугільній промисловості (направлення діяльності – організація аварійно-рятувального обслуговування гірничих підприємств)
Посада: провідний юрисконсульт, фахівець з публічних закупівель, начальник відділу юридичних, кадрових і соціальних питань.
Основні обов'язки:
• правове забезпечення діяльності підприємства; організація керівництва правовою роботою; здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проєктів наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які видаються підприємством, а також прийняття участі у підготовці цих документів; підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності; ведення договірної і претензійно-позовної роботи, представництво інтересів підприємства в судах; організація роботи, направленої на стягнення дебіторської заборгованості; сприяння своєчасному вжиттю заходів до усунення порушень, зазначених у судових рішеннях, відповідних документах правоохоронних і контролюючих органів; забезпечення правильного застосування норм трудового та іншого законодавства, подання пропозиції керівнику щодо поновлення порушених прав; розробка та супровід проєктів нормативно-правових актів (проєкти законів, актів Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади) з питань діяльності підприємства; здійснення реєстраційних дій щодо підприємства; проведення консультування працівників та керівництва з правових питань;
• облік кадрів; оформлення трудових відносин; організація та контроль роботи, направленої на дотримання законодавства щодо оформлення прийому, звільнення, переведення працівників, ведення кадрового діловодства, табельного обліку; складання, оформлення і контроль виконання графіків відпусток працівників; ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних, призовників та резервістів;
• планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель; проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку; здійснення вибору процедури закупівлі; проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону.
Професійні навички:
• досвід комплексного юридичного супроводу діяльності підприємства;
• знання цивільного, господарського, трудового, договірного та іншого законодавства України;
• ведення договірної роботи та претензійно-позовної роботи;
• досвід представлення інтересів підприємства в різних інстанціях;
• складання юридичних документів;
• високий рівень ділової мови (діловодство, розмова);
• досвід ведення судових справ;
• досвід ведення роботи з обліку кадрів, військового обліку та бронювання військовозобов’язаних відповідно до законодавства;
• навички роботи в сфері публічних закупівель;
• досвід роботи з державними реєстрами, в тому числі в сфері державної реєстрації юридичних осіб;
• досвід як колективної так і самостійної роботи;
• впевнений користувач комп’ютера, володіння пакетом MS Office (Excel, Word);
• впевнений користувач пошуково-правових систем «Ліга Закон», IpLex.

Знання мов: українська – вільно; російська – вільно, англійська – базовий рівень, на даний час вдосконалюю та підвищую рівень знання англійської мови.

Особисті якості:
Вміння брати на себе відповідальність та проявляти ініціативу, зосередженість на досягненні результатів, уважність до деталей, швидке опанування нових галузей законодавства та прагнення до інновацій. Чесність, пунктуальність та дисциплінованість, грамотність, комунікабельність, психологічна та фізична стійкість, здатність працювати як індивідуально так і в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: