• PRO

Софія

Асистент флориста, 17 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
21 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 04.2023 по 08.2024 (1 рік 4 місяці)
SushiZoom, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

У моєму досвіді роботи адміністратором я відповідала за ефективну організацію робочого простору та управління документацією. Я забезпечувала своєчасну обробку вхідних та вихідних документів, закупівлю товару, спілкування з клієнтами в різних форматах, обслуговування клієнтів, навчання персоналу. Я також успішно вирішувала повсякденні адміністративні завдання, що сприяло підвищенню продуктивності колективу.
• Підготовка документів
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності

Фотограф

з 03.2021 по 12.2021 (9 місяців)
Mainstream school, Київ (Освіта, наука)

Обов‘язки: комунікація з дітьми, фотозйомка, обробка світлин, робота з програмою Adobe Photoshop
Завдяки цій посаді навчилася легко комунікувати та знаходити спільну мову з людьми, навчилася продавати свої послуги

Менеджер з продажу

з 06.2020 по 08.2020 (2 місяці)
бест, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

обов‘язки: інформування клієнтів про послуги компанії, рекламування компанії, робота з касою, робота в Excel, робота з фінансовими звітностями
завдяки цій посаді навчилася працювати з програмою Excel, навчилася грамотно працювати з фінансами, покращила комунікативні навички

Освіта

Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана

ФУПСтаП, економічна та соціальна психологія, Київ
Незакінчена вища, з 2022 по 2026 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

«Як почати власну справу»

7 тижнів
Сертифікат

Знання і навички

  • Самомотивація
  • Комунікабельність
  • Творчий підхід
  • Доброзичливість
  • Чесність
  • Стресостійкість
  • Креативність
  • Акуратність
  • MS Word
  • MS Excel
  • Adobe Photoshop
  • Ведення CRM
  • Зосередженість
  • Емпатичність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Відповідальність
  • Привітність
  • Організованість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Енергійна та організована людина з досвідом роботи у сфері психології та адміністративної діяльності, а також студентка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, де я здобуваю знання в галузі психології. Маю досвід роботи асистентом психолога, де я організовувала графік консультацій, спілкувалася з клієнтами, вела базу даних та підтримувала комфортну атмосферу. Мої навички включають підготовку матеріалів для сесій, організацію зустрічей, участь у дослідженнях та підтримку документації.

Як адміністратор, я відповідала за організацію робочого простору, документообіг, роботу з CRM-системами та обслуговування клієнтів. Мій досвід фотографа розвинув мої комунікативні навички та вміння працювати з людьми.

Я захоплююся йогою, малюванням, фотографією, бігом, ліпленням з глини та подорожами, що відображає мою любов до творчості та активного способу життя. Я прагну використовувати свої навички та досвід для досягнення успіху в динамічному середовищі, поєднуючи практичний досвід з академічними знаннями.

Базово розуміюся в догляді за квітами та рослинами, володію технікою «спіраль».
• Продаж квітів
• Продаж рослин
Програми: Microsoft Word, Excel, Adobe Photoshop, CRM-система;
вмію конструктивно комунікувати, працювати в команді, працювати з касою та звітностями.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: