Наталія
Директор з маркетингу
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10368102
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Досвід роботи
Керівник відділу торгового маркетингу та пристроїв - 12/2021 до 02/2023
•Відповідала за розробку стратегії як для торгового маркетингу, так і для відділу пристроїв відповідно до стратегії компанії та маркетингу. Вона включала річний план заходів з просування та розробки стандартів мерчандайзингу для Monbrand Retail
• Контролювала за впровадженням заходів з просування пристроїв (телефонів)
• Розробила новий формат магазинів Київстар відповідно до змін бізнес-стратегії
• Планувала бюджет торгового маркетингу
• Консолідувала місячний план діяльності відділу продажів
• Ініціювала дослідження та конкурентний аналіз як магазинів, так і діяльності з просування
• Очолювала, мотивувала та розвивала команду відділу торгового маркетингу (11 людей)
Керівник відділу торгового маркетингу та BTL – 10.2014 – 12.2021
Київстар
• Щорічно розробляла стратегію BTL (включаючи зовнішні та внутрішні заходи) і трейд-маркетингові заходи відповідно до маркетингової стратегії компанії та загальних KPI.
• Відповідала за планування та управління бюджетом BTL і торгового маркетингу
• Впровадила проект з маркетингового бюджету для роздрібних партнерів Monbrand (правила та стандарти використання)
• Керувала відносинами з різними партнерами та агентствами
• Наглядала за внутрішніми та зовнішніми подіями та діяльністю BTL
• Розроблила новий формат монобрендового магазину
• Створила і очолила команду торгового маркетингу та команду BTL (16 людей)
• Співпрацювала з багатьма відділами Київстар, включаючи маркетингові комунікації, digital і продажі
Менеджер з бренд активацій та спеціальних проектів - 05/2006 to 10/2014 (4 роки у декретної відпустці) Carlsberg Ukraine
Організовувала і керувала внутрішніми та зовнішніми заходами, а також національними акціями продуктів Carlberg Ukraine.
Розпочала свою кар'єру в 2003 році як асистент проектів та персональний асистент в міжнародних компаніях.
Схожі кандидати
Директор з розвитку, менеджер з просування ТМ
70000 грн, Київ
Керівник відділу маркетингу
Київ
Керівник відділу маркетингу
50000 грн, Київ
Head of digital marketing
Київ, Дистанційно
Керівник (тендер, снабжение, транспорт, логистика, маркетинг, продажи)
Київ, Дніпро
,
ще 3 міста
Начальник виробництва (зовнішня реклама)
40000 грн, Київ