Резюме від 10 березня 2024 Файл

Ярослав

Керівник адміністративно-господарської частини

Вік:
28 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ярослав Бабич
Тел.. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 07.04.1996р.
Місто проживання: Біла Церква
Сімейний стан: Одружений (є дитина)
Освіта: Вища (Магістр)
Водійське посвідчення кат: В (з 2014року)

Мета пошуку роботи: заміщення вакантної посади пов’язане з бажанням професійного розвитку та пошуку кращих умов працевлаштування.
Досвід роботи:
Червень 2017 – Листопад 2023 ТОВ «БЦЗ «ТРІБО» м. Біла Церква
Керівник департаменту з господарських питань (з січень 2021 по листопад 2023)
Завідувач складу (вересень 2018 – січень 2021)
Транспортувальник (червень 2017 – вересень 2018)
Функціональні обов’язки та навики :
Забезпечення господарського обслуговування будівель АПК, виробничих корпусів, території.
Організація та керування роботою персоналу для забезпечення господарської діяльності.
Робота з підрядними організаціями та ведення документообігу, складання проектів договорів щодо надання послуг.
Ведення переговорів з контрагентами для для досягнення взаємовигідного результату.
Організація та контроль за якістю виконанням робіт різного спектру.
Обслуговування парку автомобілів, організація роботи службових автомобілів з супровідною документацією.
Розробка щомісячного та річного бюджетів (кошторисів) адміністративно-господарських та автотранспортних витрат по забезпеченню функціонування підрозділу.
Обслуговування парку внутрішніх технологічних транспортних засобів, замовлення і придбання запасних частин, облік ПММ.
Проведення інвентаризацій, відповідно до нормативних документів та чинного законодавства, підготовка актів на списання товарно-матеріальних цінностей, їх знищення або утилізацію.
Ведення документообігу з Охорони Праці та Пожежної Безпеки.
Організація складу з нуля, контроль та забезпечення складського обліку та складської логістики.
Володіння програмою 1С, проведення первинних документів та документів пов’язаних із складським обліком.
Володіння програмами: пакету microsoft office, Bitrix24.
Виконання різнофункціональних доручень керівника підприємства.

Особисті якості: активна життєва позиція, аналітичний склад розуму, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, орієнтованість на результат, ініціативність.
Вміння працювати як самостійно, так і в команді.

Освіта:
Закінчив :Білоцерківський Національний Аграрний Університет: Магістр 2018р , кваліфікація: «технолог-дослідник з виробництва та переробки продукції тваринництва».

Очікуваний рівень заробітної плати від: від 26000 грн. на руки, (при обговоренні залежить від функціоналу посади).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: