Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Сергій

Директор підприємства, філії, регіональний

Вік:
51 рік
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Скрипник Сергій Михайлович

ОСОБИСТІ ВІДОМОСТІ
Дата народження: 12 серпня 1972 року
Адреса: Черкаська обл., м. Черкаси вул. Гагаріна, б.21, кв. 85
Тел. моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА
1979р.—1989р. Загальноосвітня школа №2 м. Городище. Після закінчення отримав атестат з відзнакою
та срібну медаль.
1989р.—1993р. Київський Державний Економічний Університет, м. Київ.
Отримав диплом за спеціальністю “Бухгалтерський облік, контроль та аналіз
господарської діяльності ”.

ДОСВІД РОБОТИ

06.2020 р. Директор Черкаської філії ТОВ «Торговий Дім «ЖАЙВІР»
Теперішній час

- управління фінансово-господарською діяльністю філії у сфері матеріально-технічного
забезпечення, заготівлі та зберігання сировини, збуту продукції
на ринку та за договорами постачання, транспортного та адміністративно-господарського
обслуговування, забезпечуючи ефективне та цільове використання матеріальних і фінансових
ресурсів, зниження їх витрат, прискорення обороту обігових коштів.
- розподіл обов’язків між підлеглими керівниками структурних підрозділів, визначення межі їх
відповідальності, контроль відбору, професійну підготовку та раціональне використання
персоналу.
- організація розроблення комерційних програм підприємства, стандартів з
матеріально-технічного забезпечення якості продукції, зберігання і транспортування сировини,
збуту готової продукції.
- складення перспективних планів, визначення довгострокової стратегії комерційної та
фінансової діяльності філії.
- організація своєчасного укладення господарських та фінансових договорів з постачальниками
і споживачами сировини та продукції, зокрема дилерською мережею, щодо розширення прямих
і тривалих господарських зв’язків; забезпечення та контроль виконання договірних зобов’язань.
- контроль реалізацію продукції, матеріально-технічне забезпечення філії, фінансові та
економічні показники діяльності філії, належне витрачання обігових коштів, їх цільове
використання.
- розробка заходів із ресурсозбереження і комплексного використання матеріальних ресурсів;
удосконалення нормування витрат сировини, матеріалів, обігових коштів і запасів матеріальних
цінностей; поліпшення економічних показників; підвищення ефективності діяльності;
зміцнення фінансової дисципліни; запобігання утворенню та ліквідації наднормативних запасів
товарно-матеріальних цінностей, а також запобігання перевитратам матеріальних ресурсів.
- організація роботи складського та логістичного господарства, створення умов для належного
зберігання матеріальних ресурсів і продукції.
- організація та забезпечення раціонального використання всіх видів транспорту, удосконалення
вантажно-розвантажувальних робіт, належне оснащення складського та логістичного
господарства необхідними механізмами, пристроями, обладнанням, паливно-мастильними
матеріалами та запасними частинами.
- забезпечення своєчасного складання кошторисно-фінансових та інших документів,
розрахунків, установленої звітності про виконання планів збуту продукції, фінансової
діяльності, матеріально-технічного забезпечення складів та роботи транспорту.
- забезпечення організації робіт з підготовки звітної документації про діяльність філії, її
фінансових показників, обсягів продаж, ефективності на валового прибутку, підготовка та
виконання бюджету філії.
- забезпечення та організація роботи щоденного контролю за обліком товару, пального,
основних засобів філії, ремонтних робіт.
- забезпечення філії кваліфікованим персоналом, контроль дотримання працівниками посадових
інструкцій, нормативних документів. Сприяння розвитку мотивації, додаткового преміювання
ініціативних працівників за підсумками роботи філії.
- щоденне забезпечення та вирішення поточних робочих питань пов’язаних з діяльністю філії,
організація
- успішної взаємодії із іншими структурними підрозділами підприємства ТД «ЖАЙВІР» та
контролюючими органами.

10.2020 р. Заступник директора регіону по розвитку бізнесу АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ»
01.2021 р. м. Черкаси:

- здійснення активного пошуку та залучення нових клієнтів – юридичних осіб на
обслуговування до Банку;
- презентації та ведення переговорів з клієнтами – юридичними особами;
- підтримка довгострокових взаємовідносин з клієнтами (Relationship Management);
- збір стандартного пакету документів клієнта – юридичної особи, для розгляду службами
Банку можливості кредитування;
- активна участь в проектах, визначених Правлінням Банку.

12.2014 р. Генеральний директор ТОВ «АГРОСЕНС ГРУП».
10.2020 р. Співвласник та керівник. Завод по переробці сої, виготовлення соєвої олії та макухи
(жмиха) Черкаська обл. Оптова торгівля зерновими та маслянистими культурами
центрального регіону України.

10.2012 р. Заступник начальника управління операційної підтримки — начальник
12.2014 р. відділу супроводження операцій Черкаської ОД АТ «Райффайзен Банк
Аваль»:

- планування, організація та контроль роботи відділу/ управління:
- оптимізація процесів, взаємодії з бізнесами, направлена па чітке, вчасне та якісне
виконання поставлених завдань керівництвом банку та показників діяльності:
- організація виконання комплексу робіт, пов’язаного з обробкою платежів та відомостей в
рамках зарплатних проектів:
- організація зарахування коштів на карткові рахунки клієнтів - працівників компаній, в рамках
зарплатах проектів;
- контроль за виконанням комплексу робіт. пов’язаного з обробкою платежів та відомостей в
рамках пенсійних проектів від підрозділів Пенсійного фонду України та Управління праці та
соціального захисту населення;
- контроль обробки безготівкових платежів на поповнення карткових рахунків, виконання робіт
пов’язаних з виконанням переказів/ списань коштів по карткових рахунках клієнтів;
- контроль відображення в ПЗ проведення розрахунків по еквайрингу та через банкомати банку;
- організація та контроль обліку операцій по платіжним карткам;
- організація та контроль операцій по наданню кредитів РІ, мікрокредитів, МСБ та
корпоративним клієнтам:
- бухгалтерський облік та позабалансовий облік активних операцій РІ. мікрокредитів, МСБ та
корпоративних клієнтів;
- контроль операційних ризиків, пов'язаних з процесом кредитування;
- організація роботи по адмініструванню кредитів РІ, мікрокредитів. МСБ та корпоративних
клієнтів:
- організація кредитування через кредитні картки, контроль за супроводженням та
закінченням терміну;
- організація роботи з овердрафтною заборгованістю;
- організація обслуговування клієнтських рахунків юридичних осіб (відкриття/ закриття
поточних/ депозитних/ кредитних/ позабалансових рахунків, блокування рахунків по виконанню
арештів та примусового списання коштів, оплата документів по системі клієнт-банк, формування
виписок по поточних/ депозитних рахунках юридичних та фізичних осіб, обробка
бухгалтерських проводок но надання кредитів/ кредитних ліній/ овердрафтів;
- організація та контроль операцій бухгалтерського обліку доходів та витрат Банку
(нарахування відсотків/ комісій за кредитами/овердрафтами фізичних осіб. МСБ. юридичних
(корпоративних) осіб, нарахування відсотків по залишку коштів на поточних рахунках, облік
операцій по формуванню та коригуванню резервів банку, робота з дебіторською заборгованістю,
тощо);
- організація формування звітності банку, формування документів дня;
- організація проведення навчань працівників відділень, з питань супроводження операцій
Банку та касової роботи.

03.2007 р. Заступник начальника операційного управління - начальник відділу по
10.2012 р. адміністрування кредитів Черкаської ОД А Г «Райффайзен Банк Аваль»:

- планування, організація та контроль роботи відділу/ управління;
- організація бек - офісні операції по наданню кредитів РІ, мікрокредитів, МСБ та
корпоративним клієнтам;
- бухгалтерський облік та позабалансовий облік активних операцій РІ. мікрокредитів, МСБ та
корпоративних клієнтів;
- контроль операційних ризиків, пов’язаних з процесом кредитування;
- організація роботи по адмініструванню кредитів фізичних осіб. МСБ та корпоративних
клієнтів;
- організація кредитування через кредитні картки, контроль за супроводженням та
- закінченням терміну;
- організація роботи з овердрафтною заборгованістю;
- оптимізація процесів, взаємодії з бізнесами, направлена на чітке, вчасне та якісне
- виконання поставлених завдань керівництвом банку та показників діяльності.

04.2005 р. Начальник відділу моніторингу та контролю управління роздрібного
03.2007р. бізнесу Черкаської ОД АТ «Райффайзен Банк Аваль»:

- винесення справи на Кредитний комітет;
- планування, організація та контроль роботи відділу;
- робота з простроченою та проблемною заборгованістю фізичних осіб;
- заходи по забезпеченню виконання відділом доведених планів по зменшенню проблемної
заборгованості;
- організація роботи по супроводженню кредитів.

09.2002 р. Головний економіст відділу кредитування фізичних осіб,
05.2003 р. Начальник відділу споживчого кредитування,
02.2004 р. Заступник начальника управління з питань споживчого кредитування
04.2005 р. Черкаської ОД АТ «Райффайзен Банк Аваль»:

- організація і розвиток роздрібного бізнесу на відділеннях ;
координація та контроль роботи відділень по наданню кредитів;
- забезпечення виконання доведених планів;
- пошук та налагодження каналів продаж для залучення клієнтів в регіонах;
- проведення оцінки фінансового стану позичальника, оцінка бізнесу;
- винесення та захист справи на Кредитному комітеті;
- планування, організація та контроль роботи відділу;
- розвиток агентської мережі;
- робота з простроченою та проблемною заборгованістю;
- забезпечення виконання відділом доведених планів;
- розробка стратегії розвитку кредитування фізичних осіб;
- побудова та реалізація системи продаж;
- проведення переговорів та презентацій з корпоративними клієнтами по проведенню акцій;
- організація та безпосередня участь в прямих продажах;
- аналіз ефективності роботи окремих працівників, відділень та вертикалі в цілому;
- просування нових продуктів на ринку;
- організація маркетингових та рекламних заходів в своєму регіоні;
- формування команди на відділеннях та дирекції по кредитуванню.

11.2000 р. Головний економіст відділу кредитів та ресурсів управління активно -
пасивних операцій Черкаської ОД:
06.2001 р. Головний економіст відділу видачі та супроводження кредитів управління
09.2002 р. активно - пасивних операцій Черкаської ОД:

- забезпечення виконання показників по кредитуванню юридичних осіб;
- забезпеченні якісного обслуговування юридичних та фізичних осіб;
- визначення кола потенційних клієнтів;
- проведення переговорів з поточними та потенційними клієнтами -
юридичними особами:
- організація системного пошуку та залучення до кредитування нових клієнтів
юридичних осіб:
- проведення оцінки фінансового стану позичальника, оцінка бізнесу;
- перевірка стану заставного майна та стану обслуговування боргу;
- винесення та захист справи на Кредитному комітеті
- аналіз та звіти по формуванню резервів юридичних та фізичних осіб.

05.1997 р. Керуючий Городищенським відділенням ВАТ «Державний Ощадний банк
України»:
04.2000 р.

- підбір та робота з персоналом відділення та філій;
- створення та розвиток клієнтської бази юридичних та фізичних осіб;
- продаж нових банківських продуктів та технологій, аналіз їх доходності;
- організація та залучення клієнтів, в т.ч. с/г підприємств на кредитування;
- забезпечення виконання показників доходності по всім банківським продуктам;
- збільшення якісного кредитного портфелю за кредитами юридичних та фізичних осіб:
- створення ресурсної бази, збільшення депозитного портфелю;
- покращення якості обслуговування клієнтів;
- організація готівково-касової роботи, валютообмінних операцій, що направлені на
збільшення комісійних доходів відділення;
- організація та контроль служби інкасації відділення, безпека перевезення та збільшення
клієнтської бази для забезпечення доходності:
- розвиток карткового бізнесу в регіоні;
- оновлення комп'ютерної техніки, програмного забезпечення відділення;
- забезпечення прибутковості роботи відділення.

07.1993 р. Економіст 2-ї категорії комерційного відділу Городищенського
відділення агропромислового банку «Україна»
08.1993 р. Економіст 1-ї категорії комерційного відділу Городищенського
відділення агропромислового банку «Україна»
05.1997 р.
- планування заходів направлені на залучення клієнтів на обслуговування в банку;
- консультування потенційних клієнтів по умовам кредитування в банку;
- збір комплекту необхідних документів для кредиту;
- узгодження по кожному кредитному проекту умов кредитування:
- аналіз фінансового та майнового стану клієнта, формування кредитної заявки:
- винесення кредитного проекту на розгляд кредитного комітету;
- формування кредитної справи, надання кредиту;
- супроводження кредитної справи до повного погашення зобов’язань згідно кредитного
договору;
- перевірка стану заставного мана, касової дисципліни та контроль за фінансовою діяльністю
позичальника.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, дисциплінований, але свої погляди відстоюю активно,
аргументовано та тактовно, доброзичливий, комунікабельний, акуратний, пунктуальний, вмію
аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.

ДІЛОВІ ЯКОСТІ
Відповідальність, працьовитість, пунктуальність, надійність, організованість, ініціативний,
вимогливість до себе та інших, активність, працездатність, вміння працювати в команді,
здатність швидко навчатися, постійно підвищую свій кваліфікаційний рівень через публікації
економічних видань, беру участь в проведенні навчальних тренингів та презентацій по
організації банківського консалтингу/ організації роботи з клієнтами по кредитуванню та
розвитку агропромислового бізнесу/ з питань ділового та корпоративною етикету, організовую
семінари для підвищення кваліфікаційного рівня для підлеглих працівників дирекції та
відділень.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ
- організаційні здібності, вміння керувати людьми;
- досвід в адміністративно-управлінській роботі:
- вміння презентувати та продавати продукти;
- побудова системи продаж:
- досконале знання напрямків роботи банку;
- досвід ведення переговорів:
- вміння швидко навчатися та розвиватися;
- вміння швидко приймати рішення;
- формування Команди, підбір та навчання кадрів;
- ГГК на рівні досвідченого користувача: пакет МS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet;
- знання спеціалізовано програмного забезпечення: ПК “Transmaster”, ОДБ “Ісаод”, ПЗ
"Credilodgie”, ПЗ “Оріон”. ПЗ “Банкмастер/ Шелл”. ПЗ KRD-WEB" ПЗ “Sota”.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ

 Рідна мова - українська.
 Володіння мовами: Українська - вільно, англійська - базові знання.
 Є автором ряду нормативних документів АТ «Райффайзен Банк Аваль» з питань
споживчого кредитування, проектів по проведенню спільних проектів та акцій з
корпоративними клієнтами банку, пропозицій по вдосконаленню програмного
забезпечення та діючої нормативної бази банку, пропозицій по оптимізації бізнес
процесів.
 За активну роботу та перемогу в номінаціях Черкаської ОД А Г «Райффайзен Банк
Аваль», нагороджувався неодноразово почесними грамотами, відзнаками, дипломами,
похвальними листами ЦО. У 2004 році за вагомий особистий внесок у розвиток банку,
нагороджений дипломом Правління Банку 3-го ступеня.
 З 2007 року був членом профспілкового комітету Черкаської ОД. Брав активну участь в
громадському житті банку та беру активну участь в організації культурно-оздоровчих
заходів для працівників дирекції.
 Спільно з письменником В. Чосом видали книгу «Городище рідне місто»
 Нагороджений Благословенною грамотою та нагрудним хрестом від Патріарха
Філарета
 Нагороджений орденом честі та звитяги з почесним званням «Лицар Вітчизни»
 Відзначений подяками міського голови м. Черкаси та дипломами, за волонтерську
діяльність, вагомий внесок у наданні гуманітарної допомоги Збройним силам України;
за природоохоронну діяльність, організації захисту первоцвітів на Чигиринщині
(Холодний Яр); підтримки молоді та участь в організації Фестивалю стипендіальних
перспектив.
 Відзначений подякою міського голови м. Черкаси, як волонтеру м. Черкаси, за активну
громадянську позицію і волонтерську діяльність, вагомий особистий внесок
наближення Дня Перемоги Українського Народу, надання допомоги
військовослужбовцям Збройних Сил України.
/

 Одружений, дружина працює бухгалтером в «МХП», маю двох дітей - 20-ти та 22-х
років.
 Маю права водія категорій – А, В, В1, С, С1 та досвід керування автомобілем - 33 роки.
 Хобі: музика - вмію грати на музичних інструментах (баян, гармошка, бубон, ударні,
клавішні, гітара), закінчив музичну школу, люблю співати народні та естрадні пісні,
рибалити, читати літературу: художню, по розвитку бізнесу, психології, по організації
роботи з персоналом, займатися оздоровчою фізкультурою, брати участь в тренінгах.
Пишу вірші.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: