Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Юлія

Помічник керівника

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особисті дані:
Новицька Юлія
м. Київ, Вербицького 36
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Новицька Юлія

Відповідальна, добросовісна та амбітна випускниця Київського університету туризму, економіки та права з досвідом роботи з персоналом. Шукаю роботу заступника керівника відділу Housekeeping, супервайзер.
Мови
Українська *****
Англійська **

Досвід роботи

Березень 2015 – червень 2020 – заступник начальника господарської служби ДП «Готель Україна»
Організація роботи та контроль виконання персоналом завдань
Складання графіку виходу на роботу , табелю та інші внутрішні документи
Ведення переговорів з постачальниками

Лютий 2013 – січень 2014 – старша зміни відділу експлуатації номерів Департаменту номерного фонду «Готелю Хаятт»
Організація та контроль роботи покоївок згідно стандартів готелю

Серпень 2004 – липень 2009 – покоївка, диспетчер, супервайзер Номерного фонду «Готель «Прем’єр Палац»

ОСВІТА

Вересень 1999 – травень 2002 – Київський університет туризму, економік и та права, спеціаліст «Менеджемент організацій»
Вересень 1996 – травень 1999 – Київський технікум готельного господарства, бакалавр

Схожі кандидати

Офіс-менеджер
Дистанційно

Асистент керівника
Дистанційно

Офис-менеджер, администратор
18000 грн, Дистанційно, Київ

Офіс-менеджер
11000 грн, Дистанційно, Коломия

Помічник керівника, асистент
Дистанційно, Інші країни

Асистент керівника
Дистанційно, Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: