Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10384121

Заступник, інспектор, начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 12.2016 по нині (7 років 5 місяців)
Фінанси, банки, страхування

Ведення кадрового обліку у повному обсязі: закриття вакансій, документальне оформлення нових працівників, згідно чинного законодавства України. Формування справ працівників. Написання проектів наказів з особового складу, з основної діяльності установи, з адміністративно-господарської діяльності, про відрядження та відпустки. Реєстрація та зберігання наказів у відділі кадрів. Формування справ та передача в архів. Та інше.
Ведення табелю обліку використання робочого часу.
Ведення штатного розпису та штатно-посадової книги на підставі організаційної структури установи та наказів керівника.
Ведення встановленої звітності. Підготування щомісячних звітів та щоквартальних. Закриття річної звітності.
Участь у розробленні посадових інструкцій для посад, передбачених штатним розписом, та положень про відділи.
Участь в організації підвищення кваліфікації працівників, підготовці до роботи на керівних посадах.
Листування, щодо кадрової роботи Установи, з державними органами, установами, контролюючими органами, надання відповідей на запити, у межах компетенції.
Ведення в повному обсязі військового обліку, перевірка документів при прийнятті працівника, листування з ТЦК та СП, проведення річної звірки військових облікових документів працівників з ТЦК та СП.
Участь у Комісіях та Комітетах Установи. Підготовка документів для винесення на засідання Комісій, участь у прийнятті рішень. Подальше документальне оформлення рішень Комітетів та Комісій Установи.
Вирішення організаційних питань в межах компетенції.

Начальник відділу кадрів

з 03.2015 по 09.2016 (1 рік 6 місяців)
Центральна полікліника МВС України, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Ведення в повному обсязі кадрового обліку, військового обліку. Підготовка та передача справ до архіву. Пошук працівників, проведення співбесід, закриття вакансій. Контроль своєчасності підвищення кваліфікації медичних працівників. Та інше.

Провідний інспектор відділу кадрів

з 05.2005 по 12.2014 (9 років 7 місяців)
Державний оркестр "Радіо Бенд Олександра Фокіна", Київ (ЗМІ, медіа)

Виконання кадрових обов'язків в повному обсязі, штат працівників більше 400. Службові відрядження.

Інженер відділу кадрів

з 04.1998 по 02.2005 (6 років 10 місяців)
Управління житлового господарства Шевченківського району, Київ (Державні організації)

Спеціаліст відділу житлових субсидій

з 05.1996 по 04.1998 (1 рік 11 місяців)
Шевченківська районна державна адміністрація м. Києва, Київ (Державні організації)

Економіст

з 11.1994 по 05.1996 (1 рік 6 місяців)
КБ "ЛУЧ", Київ (Державні організації)

Освіта

Український державний університет харчових виробництв

Машини і апарати харчових виробництв, Київ
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

Знання і навички

Самостійність Ведення кадрового обліку MS Office Підбір керівного персоналу Управлінські навички Робота в команді Робота з великим обсягом інформації Управління персоналом Уміння користуватись оргтехнікою

Додаткова інформація

Пунктуальна, відповідальна, вмію працювати з великим обсягом інформації, вмію організувати робочий процес. Самодисциплінована. Вмію грамотно та в стислі терміни вирішувати поставлені задачі. Люблю навчатись, не боюсь нового.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: