Резюме від 24 травня 2024 PRO

Анастасія

Інспектор прикордонної служби, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника, секретар

з 06.2016 по нині (7 років 11 місяців)
ТОВ"Геос-УКБ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Виконання завдань, поставлених керівництвом і безпосереднім керівником.
- Забезпечення вхідних і вихідних дзвінків керівництва, організація конференц- (багатосторонніх) дзвінків керівництва.
- Приготування чаю і кави для гостей директора;
- Облік і розподіл інформації, що поступає, стосується керівництва, своєчасна передача документів, повідомлень і інформації керівництва (письмово або усно).
- Здійснення технічної допомоги керівництву (копіювання, друк, сканування і ін.).
- Планування, координація і ведення робочого графіку керівництва : організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід; ведення і коригування робочого календаря керівництва.
- Ведення телефонної і інформаційної бази керівництва (контакти, дні народження клієнтів).
- Організація прийому відвідувачів
- Ведення розкладу переговорних кімнат.
- Відстежування вступу документів, кореспонденції і друкованих видань для керівництва, своєчасна їх передача. Контроль і координація отримання і відправки кореспонденції керівництва (документи, листи, факси, листи по електронній пошті), що входить і витікаючої.
- Складання і редагування ділових листів для керівництва.
- Контроль збереження документів в приймальні керівництва.
- Дотримання конфіденційності інформації, що входить і витікаючої.
- Координація роботи водіїв керівництва (координація маршрутів, сповіщення водіїв про вихід керівництва з будівлі, координація заміщення водіїв).
- Організація поїздок і відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок і тому подібне)
- Виконання інших доручень безпосереднього керівництва.
- Замовлення канцтоварів для офісу і хоз.товаров.
- Контроль за виконанням роботи прибиральниці.

Освіта

УДФСУ

Правознавство, Ірпінь
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

помічник керівника, офіс-менеджер

2019

Знання і навички

Уміння організовувати роботу Планувати Приймати рішення; увага Толерантність Зосередженість

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

Уміння організовувати роботу, планувати, приймати рішення; увага до різних нюансів і деталей; здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх дозволу; уміння проявляти гнучкість; вирішувати конфліктні ситуації; планувати і оптимально організувати робочий процес; приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно; здатність швидко навчатися і легко сприймати великі об'єми інформації; навички обслуговування людей, уміння проявляти тактовність і толерантність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: