Резюме від 31 січня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10393709

Відділ реєстрації обліку аналізу договорів страхування бухгалтерії фінансового департаменту

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Наталія Миколаївна, 11.07.1978 р.н.
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

ОСВІТА
Закінчила у 2016 році Київський університет технологій та дизайну,
здобула повну вищу освіту за спеціальністю «облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліст з обліку і аудиту.

1993-1997 Київський коледж легкої промисловості (технік-технолог взуттєвого виробництва)

ДОСВІД РОБОТИ

2008 – 07.2023
«ТДВ «Страхова компанія Ніко»
Начальник відділу реєстрації обліку аналізу договорів страхування «РОАДС»
бухгалтерії фінансового департаменту

Адміністрування програми Vinsurance (фронт система страховика, щодо укладання договорів страхування);
Облік, реєстрація, контроль видачі договорів страхування в програми Vinsurance);
Нарахування страхових премій за договорами страхування, рахунок 3611, 6811, 761 в бухгалтерській програмі 1с8 та в управлінській програмі Vinsurance;
Підготовка та формування звітів по нарахуванню договорів страхування;
Взаємозаліки по договорам страхування;
Проведення розподілу платежів по агентам туристичного страхування;
Внесення інформації щодо розриву договорів
страхування в управлінських програмах;
Ведення та формування архіву за минулі роки;
Звіт по поновленню договорів страхування, а
також по щорічним надходженням
(довгостроковим договорам;
Формування та відправка листа/повідомлення
страхувальнику про Акт-взаємозаліку;
Звірка та формування Актів виконаних робіт з
фінансовими установами, з Агентами:
(складання, узгодження з банком);
Звірка дебіторської – кредиторської
заборгованості;

2007-2008
ЗАТ Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» провідний фахівець Реєстрації та обліку (бланків та договорів суворої звітності та супровід справ на виплату)

2006-2008
ЗАТ Страхова компанія «Інкомстрах» головний фахівець управління реєстрації, обліку та аналізу договорів страхування

Забезпечення своєчасного розгляду вхідної та внутрішньої документації. Реєстрація за всіма видам страхування і організація швидкого проходження документів по структурним підрозділам компанії. Облік бланків суворої звітності та договорів страхування. Супровід справ на виплату. Складання архіву за минулі роки по договорам страхування та справ на виплату.

Забезпечення своєчасного розгляду вхідної та внутрішньої документації. Реєстрація за всіма видам страхування і організація швидкого проходження документів по структурним підрозділам компанії. Внесення договорів страхування в управлінську програму АКЦЕНТ.
Рознесення оплат в програмі 1С.

2004-2006
ЗАТ Страхова компанія «Інкомстрах» провідний спеціаліст відділу реєстрації та аналізу договорів страхування

Забезпечення своєчасного розгляду вхідної та внутрішньої документації. Реєстрація за всіма видам страхування і організація швидкого проходження документів по структурним підрозділам компанії.

01.2003 – 11.2004
Таксі «Експрес»
Оператор контакт центру, диспетчер у ТАXI

Приймання дзвінків від клієнтів та надання їм інформації про наші послуги;
Обробка замовлень та заповнення форм в корпоративних програмах.

ІНШЕ – Впевнений користувач ПК, професійне володіння програмами Word, Excel, та програм: Акцент, Іншуренс, 1с-8.
Мови: українська та українська ділова – вільно, російська – вільно, англійська – рівень А1.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ – Аналітичне мислення, відповідальна, комунікативна, ініціативна, вмію приймати рішення та працювати в команді для досягнення поставленої мети, швидко навчаюсь.
Вміння оптимізувати, та реорганізувати робочі процеси.

БАЖАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРПЛАТИ – від 20 тис. грн. (дистанційна робота 50/50)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: