Резюме від 29 березня 2024 PRO

Тетяна

Менеджер з закупівель

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджерка ключових клієнтів

з 06.2017 по нині (6 років 10 місяців)
Євроенерго ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Представлення інтересів європейських та американських виробників преміального освітлення та меблів в Україні — аґентство та дистрибуція
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Участь у складанні річного бізнес-плану просування та розвитку брендів на території України
• Щоденна комунікація з європейськими постачальниками
• Супровід представників постачальника на презентаціях для клієнтів, послідовний переклад англ/укр, укр/анг
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Взаємодія з відділом логістики
• Збір та підтримка бази даних всіх клієнтів, пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази
• Створення та підтримка особистих та ділових відносин з керівниками та власниками бізнесів, а також менеджерами середньої ланки
• Щоденна робота з клієнтами: проведення презентацій по продуктах, консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи
• E-mail розсилки, ведення Instagram сторінки аґентства

Досягнення
• Ініціювала оновлення асортименту компанії
• Знайшла 4 нові бренди та запропонувала їх до розвитку на території України
• Збільшила впізнаваність основних брендів в портфелі компанії
• Забезпечила зростання товарообігів на 10% та сталу маржинальну дохідність
• Збільшила кількість клієнтів та забезпечила довготривалі стосунки з топами компаній
• Налагодила систему e-mail розсилок та впорядкувала Instagram сторінку компанії

Керівник відділу регіональних продажів

з 01.2007 по 05.2017 (10 років 4 місяці)
ТОВ “ ЛЮКСОН ЮЕЙ”, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Супровід керівників компанії на зустрічах з іноземними постачальниками, послідовний переклад англ/укр, укр/англ
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Участь у складанні річного бізнес-плану просування та розвитку брендів на території України
• Складання річного бізнес-плану розвитку відділу, кошторису квартальних та річних закупівель
• Створення асортиментної групи товарів, контроль за вчасним поповненням асортименту
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Ціноутворення, контроль маржинального доходу відділу
• Аналіз продажів, товарообігу, клієнтської залученості
• Реалізація залежалої продукції
• Виконання планів продаж, формування звітів про продажі
• Організація роботи відділу, навчання та оцінка персоналу, контроль процесу продажів
• Створення та розширення дилерської мережі
• Створення та підтримка ділових стосунків з керівниками та власниками бізнесів
• Щоденна робота з клієнтами: проведення презентацій по продуктах, консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи
•E-mail розсилки

Досягнення
• З нуля побудувала відділ гуртових продаж та дилерську мережу та забезпечила довготривалі стосунки з топами компаній
• Досягла того, що відділ щорічно перевиконував поставлені планові показники продаж на 15%
• Ініціювала оновлення асортименту компанії та запропонувала нову систему реалізації залежалої продукції
• Збільшила продажі основних брендів в портфелі компанії
• Оптимізувала складські запаси
• Налагодила систему e-mail розсилок для інформування клієнтів
• Запропонувала та брала участь у розробці програми тренінгів та оцінювання персоналу

Імпорт-менеджерка/менеджерка з продажу освітлювальної продукції

з 10.2003 по 12.2006 (3 роки 2 місяці)
ФОП “ Васильченко Т.А”, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Ведення переговорів щодо постачання нової продукції, умов співпраці та ціноутворення
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Створення асортиментної групи товарів, планування закупок на сезон, контроль за вчасним поповненням асортименту
• Організація роботи роздрібного магазину та складу, створення експозиції, контроль продажів
• Створення та розширення дилерської мережі
• Щоденна робота з клієнтами: консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи

Досягнення
• З нуля побудувала відділ продаж та почала формувати дилерську мережу
• Досягла поставлених планових показників продаж та маржинальної дохідності за рік

Асистентка проєкту/перекладач

з 10.2000 по 10.2002 (2 роки)
HUNTON&WILLIAMS, ПРОЄКТ USAID “ЮРИДИЧНА ПІДТРИМКА РЕФОРМ В ЕНЕРГЕТИЧНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ”, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Обов’язки
• Ведення документації по проекту, організація архіву
• Переклад юридичної документації (анг/укр/рос, укр/рос/англ)
• Послідовний переклад на тристоронніх контактних групах
• Підготовка матеріалів до семінарів та конференцій
• Організація семінарів та конференцій для персоналу державних установ (НКРЕ та інш.)
• Ведення протоколів зустрічей представників уряду України та НКРЕ з донорами проекту (World Bank, EBRD, USAID)
• Складання особистого графіка керівника проекта, допомога у вирішенні особистих питань, організація відряджень та логістики

Досягнення
• Забезпечила безперебійну роботу офісу, організацію архіву компанії та вчасний переклад документації

Секретарка-перекладач

з 07.1998 по 04.2000 (1 рік 9 місяців)
АТЗТ СП “NSI CONSTRUCTION” ПРОЄКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки
• Переклад будівельної документації (анг/укр/рос, укр/рос/англ)
• Послідовний переклад на зустрічах з клієнтами, ведення робочої документації

Освіта

Міжнародний інститут менеджменту (МІМ)

Pre-MBA, Київ
Вища, з 2008 по 2009 (1 рік)

Середньострокова програма для розвитку функціональних компетенцій управлінців

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП

Інститут міжнародної економіки та фінансів. Магістр маркетингу, Київ
Вища, з 1999 по 2001 (2 роки)

Київський національний лінгвістичний університет

Факультет філології. Спеціаліст, викладач англійської та української мов, української та зарубіжної літератур, Київ
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Riba academy. Курс копірайтингу, сторітелінгу, контент-маркетингу та SMM

2021, 3 місяці

Prometheus: Word ta Excel, Фінансовий менеджмент, Бізнес англійська

2022-2023

Google AI Basics course 2023

2023, 10 тижнів

Знання і навички

Уміння аналізувати Ведення переговорів з постачальниками Самостійне прийняття рішень Оптимізація бізнес-процесів Оптимізація витрат Управління персоналом Менторство Уважність Відповідальність Дисциплінованість Стресостійкість MS Excel Користувач ERP-системи Canva Mailchimp

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: