Резюме від 12 травня 2024 Файл

Ирина

Економіст

Вік:
43 роки
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОЛЬЧАК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Контактний телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження
28.05.1980 р.
Місце проживання
м. Миколаїв
e-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта основна
1995-1998 рр. Одеський автомобільно-дорожній технікум,
спеціальність – «Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація – бухгалтер.

1998-2003 рр. Миколаївський державний аграрний університет, спеціальність – «Менеджмент організацій», кваліфікація – економіст-менеджер.
Додаткове навчання
2007 р. Український інститут розвитку фондового ринку Київського Національного Економічного Університету, курси підвищення кваліфікації гол.бухгалтерів фінан.компаній-управителів Фондів фінансування будівництва та Фондів операцій з нерухомістю.

2009 р. Комп’ютерна академія «Шаг», комп’ютерні курси по програмі «1С: бухгалтерія».
Досвід роботи
Вересень 2020 р. – по сьогодні - економіст в ТОВ «Термо-Буд».
В мої обов’язки входить:
• ведення первинної бухгалтерської документації (виписка видаткових накладних та товарно-транспортних накладних),
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• ведення обліку операцій переміщення та списання ПММ,
• ведення подорожніх листів.

Травень 2019 р.- серпень 2020 р. – бухгалтер в ТОВ «Смарт Фінексперт».
В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• робота з «Клієнт-банком»,
• ведення касової документації і касових операцій,
зведення даних та надання звітності в НБУ та інше.

Травень 2018 р.- травень 2019 р. – бухгалтер-ревізор в ТОВ «АФ «АПА».
В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• робота з «Клієнт-банком»,
• ведення касової книги,
• ведення обліку використання робочого часу,
• нарахування заробітної плати працівникам, розрахунки компенсацій та інше.

2017–квітень 2018 рр. – ФОП Казакова Л.І. (Мережа магазинів «Giardini») - бухгалтер по товарно-матеріальним цінностям.
В мої обов’язки входило:
• приймання та оприбуткування товарно-матеріальних цінностей,
• контроль достовірності обліку товарно-матеріальних цінностей, що поступили, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, які пов`язані з їх рухом, порядок складання звітності на основі первинних документів,
• проведення інвентаризації, відображення її результатів.

2010–2016 рр. – заступник начальника відділу взаємодії з роботодавцями Заводського районного центру зайнятості.
В мої обов’язки входило:
• проведення фінансово-документальних перевірок юридичних та фізичних осіб-підприємців щодо правильності нарахування страхових внесків до Фонду,
• зустрічі з керівництвом підприємств Заводського району з метою працевлаштування безробітних,
• підготовка договорів та додаткових угод щодо тимчасового працевлаштування безробітних,
ведення обліку цільового використання коштів Фонду.

2006-2009 рр. – бухгалтер-касир в Миколаївській філії ЗАТ «АСК «ІНГО Україна».
В мої обов’язки входило:
• ведення касової книги,
• здійснення платежів через систему «Клієнт-банк»,
• внесення в програму страхових полісів,
• нарахування заробітної плати співробітникам СК, розрахунки компенсацій, лікарняних та відпускних,
складання звітів до фондів та податкової інспекції.

2003-2006 рр. – бухгалтер в ТОВ «Меблевий Бум». В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями (в т.ч. ПДВ),
• ведення касової книги,
• робота з банком,
• нарахування заробітної плати працівникам, розрахунки компенсацій, відпускних та лікарняних,
• складання звітів до фондів, статистики та податкової інспекції.
В групу компаній власника входили юридичні та фізичні особи з різними видами діяльності і системами оподаткування.
Знання комп’ютера
Впевнений користувач (Word, Exсel, Windows, 1 C, Арт Звіт, М.Е.Doc)
Особисті якості
Відповідальна, сумлінна, уважна до деталей, здатна до самонавчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: