Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Тетяна

Адміністратор салону краси

Вік:
23 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лосюк Тетяна
Олександріна
КАНДИДАТ НА ПОСАДУ АДМІНІСТРАТОРА

м. Луцьк
Компетентний спеціаліст з вищою освітою та досвідом роботи у готельно-
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ресторанній справі. Відповідальна та охайна особистість, практик клієнт-
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») орієнтованого сервісу. Маю велике бажання працювати у сфері
 обслуговування. Вмотивована вчитися, рости та вдосконалюватися.
 15.06.2000 р. н.
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
ОСВІТА
 Понад 3-річним досвід роботи у ресторанній справі.
Волинський національний  Комплексне розуміння бізнес-процесів ресторану.
університет імені Лесі Українки  Компетентність у налагодженні безперебійної роботи ресторану.
Готельно-ресторанна справа  Знання технології виробництва страв у закладах громадського
харчування.
Магістратура 2021 – донині  Уміння підвищити рівень сервісу та якості страв, підняти продажі та
Бакалавр з готельно- 2021 репутацію ресторану.
ресторанної справи  Досвід у створенні комфортної та приємної атмосфери для гостей.
 Практичні навички роботи з ПК, документами та базами даних.
Фаховий коледж технологій,  Здатна швидко знайти індивідуальний підхід до клієнта та м’яко
бізнесу та права ВНУ ім. Лесі вирішити конфліктну ситуацію.
Українки
ДОСВІД РОБОТИ
Технік-технолог 2017
харчової продукції Офіціант 2018 – 2022
Рекреаційний комплекс «Рестпарк», с. Струмівка
НАВИЧКИ
 Готувала зал до обслуговування.
 Отримувала посуд, білизну і здавала їх після закінчення зміни.
 Менеджмент  Прибирала столи після приймання гостей.
 Обслуговування клієнтів (VIP)  Здійснювала попереднє сервування столів залежно від виду
 Індивідуальний підхід до клієнта обслуговування.
 Консультативні/активні продажі  Надавала відвідувачам консультативну допомогу під час вибору страв
 Ведення переговорів і напоїв, рекомендувала напої до страв, подавала їх до столу.
 Робота з документами  Розраховувалася із гостями, виписувала рахунок на бланку
 Контроль роботи персоналу встановленої форми.
 Здавала гроші до каси в установленому порядку.
 Врегулювання конфліктів
 Обслуговувала весілля, товариські зустрічі, вечори відпочинку, ювілеї
 Основи бюджетування
тощо.
 Знання основ маркетингу  Забезпечила своєчасне та якісне обслуговування відвідувачів.
 Тайм-менеджмент  Швидко виконувала замовлення клієнтів, готувала напої, подавала
 Робота з касою, ПК та офісною страви, прибирала столи для максимальної ефективності
технікою обслуговування.
 Підтримувала чистоту та охайний вигляд столиків протягом усього
ЗНАННЯ МОВ робочого часу.
 Збільшила об’єми продажів кавових напоїв у літній період, шляхом
А1 А2 В1 В2 С1 С2 професійного пропонування та заохочення відвідувачів посмакувати
Англійська смачну і запашну каву закладу.
 Приймала замовлення, допомагала у виборі страв та напоїв.
Українська
 Розраховувала відвідувачів із використанням контрольно-касових
Російська апаратів.
ПРОГРАМИ  Зустрічала, приймала та обслуговувала учасників бенкетів.
 Сервірувала столи відповідно до вимог обслуговування.
MS Office  Щодня обслуговувала понад 50 осіб.
1C  Неодноразово отримувала усні подяки від керівництва та відвідувачів.
Windows
Google

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: