Резюме від 29 лютого 2024 Файл

Людмила

Спеціаліст з обліку

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ФОТО

ЗАХАРКІВ ЛЮДМИЛА ЯРОСЛАВІВНА
Посада: начальник відділу, економіка та фінанси
Рівень доходу: від 20 000 ₴

Дата народження: 12 квітня 1985 р.
Місце проживання: м. Київ

Контактні дані:
📞 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
📨ел.почта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Про себе:
• швидко навчаюсь
• цілеспрямована
• відповідальна
• пунктуальна
• уважна до деталей
• вмію працювати з великими об’ємами
• стійка до стресів
• вмію працювати в команді
• вмію організувати свій час
• Володіння мовами:
• українська, російська – рідні
• англійська – А-1
ПК: впевнений користувач (MS Office, Іпро, Парус, АСКОД)

Знання законодавства України:
• про бухгалтерський облік та фінансову звітність

Громадська діяльність
• веду активну діяльність спрямовану на допомогу військовослужбовцям та сім’ям вимушених переселенців

Додатково:
• наявність закордонного паспорту
• наявність посвідчення водія

Освіта:
• Державна академія статистики, обліку та аудиту, Облік та аудит, 2007 (спеціаліст)
• Державна академія статистики, обліку та аудиту, Облік та аудит, 2009 (магістр)

Додаткова освіта, сертифікати і декларації:
• Щорічне підвищення кваліфікації згідно до вимог посади державного службовця



Професійні навички і знання:
• формування та подача фінансової звітності
• обробка фінансової звітності підвідомчих установ
• формування меморіальних ордерів
• ведення клієнт-банк
• обробка банківських виписок
Особисті якості:
• відповідальність;
• уважність до деталей та послідовність;
• стійкість до стресу
Рекомендації:
• надам за запитом.
Досвід роботи:
06.03.2009– теперішній час
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції ( м. Київ)
Начальник Центрального відділу оплати праці (2 роки) Управління бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення, попередньо Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності
Посадові обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.
• Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності підприємства.
• Обробка інформації внутрішньогосподарського обліку установи.
• Облік руху коштів, своєчасна обробка виписок банку.
• Своєчасна відображення інформації по надходженням і видаткам підвідомчих установ.
• Обробка та автоматизований облік первинних бухгалтерських документів за розрахунками з дебіторами та кредиторами.
• Формування, обробка та подача до контролюючих органів фінансової звітності.
• Облік руху коштів на рахунках підприємства, ведення обліку основних засобів та інших матеріальних цінностей, формування меморіальних ордерів, формування та подача звітності.
• Робота у відділі оплати праці (перевірка Меморіального ордеру №5 з бухгалтерським обліком)
• Складання бюджетної та фінансової звітності (Баланс), подання до Державної казначейської служби та Міністерства юстиції України

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: