Резюме від 26 січня 2024 Файл

Катерина

Помічник бухгалтера, оператор 1С, офіс-менеджер

Вік:
38 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОВАЛЕВСЬКА КАТЕРИНА ГЕННАДІЇВНА, 37 років

49000 м. Дніпро
вул. М. Садовського 13 mobile: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата та місце народження

17.04.1986р. м. Дніпропетровськ, Україна

Бухгалтерія, логістика, банківська справа, фінанси
Сфера діяльності

Мета
Отримання роботи на неповний робочий день, або 2-3 дні на тиждень.
Очікуваний дохід
10000-12000 грн
Рівень освіти

Повна вища освіта, магістр
Освіта та спеціальність
2003-2005р.«Дніпропетровський державний технікум економіки та бізнесу» за спеціальністю
«Бухгалтерський облік» здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку.
2008-2010р. «Дніпропетровський державний аграрний університет» за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію бакалавра.
2011-2012р. . «Дніпропетровський державний аграрний університет» за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію магістра.

Досвід роботи
Серпень 2005р. – березень 2007р. ДОД АППБ «Аваль» на посаді економіста 1-ї категорії відділу забезпечення роздрібного бізнесу.
Березень 2007- травень 2007р. ДОД ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» на посаді економіста 1-ї категорії відділу забезпечення операцій роздрібного бізнесу операційного управління.
Травень 2007-липень 2007р. ДОД ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» на посаді провідного економіста відділу забезпечення операцій роздрібного бізнесу операційного управління. Липень 2007 – квітень 2009р. ДОД ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» на посаді провідного економіста відділу супроводження споживчих кредитів операційного управління.
Квітень 2009- вересень 2012р. ДОД ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» на посаді провідного економіста відділу адміністрування кредитів операційного управління.
Вересень 2012р..ДОД АТ «Райффайзен Банк Аваль» на посаді головного економіста відділу супроводження операцій управління операційної підтримки:
• прийом та аналіз документів на отримання кредиту;
• підготовка заключення по кредиту на кредитний комітет банку;
• оцінка кредитоспроможності позичальників протягом дії кредитної угоди;
• здійснення контролю за дотриманням лімітів кредитування;
• контроль за дотриманням строків погашення кредитів;
• відкриття та закриття рахунків, необхідних для видачі кредитів, процентів за ними;
• розрахунок заборгованості за кредитами;
• нарахування відсотків за кредитами;
• видача та погашення кредитів;
• розподіл коштів від примусової та добровільної реалізаціі заставного майна;
• розподіл коштів від страхового відшкодування та примусового утримання;
• позабалансовий облік;
• формування документів дня;
Листопад 2016р.-Червень 2017р. АО «Ощадбанк» на посаді економіста відділу адміністрування споживчих кредитів.
• ідентифікація, верифікація та вивчення клієнтів при наданні пакету документів для отримання кредиту;
• перевірка на належність клієнта до пов’язаних із Банком осіб;
• проведення комплексного аналізу та експертизи кредитних проектів клієнтів;
• співпраця із службами Банку, задіяними в процесі розгляду кредитних проєктів;
• супроводження питань на кредитний комітет;
• організація та координація роботи регіональних управлінь Банку з розгляду кредитних проектів клієнтів
Червень 2017- Жовтень 2021 АТ «Альфа-Банк» на посаді спеціаліста 2 кат. відділу прямих продажів:
• залучення потенційних клієнтів на обслуговування.
• забезпечення своєчасного та якісного обслуговування фізичних осіб, супроводження зарплатно-карткових проектів.
• участь в збільшенні клієнтської бази Банку, в т.ч. зарплатно-карткових проектів.
• надання клієнтам Банку інформації по всьому комплексу банківських послуг, пропонованих для фізичних осіб.
• активна участь у впровадженні та супроводженні нових банківських продуктів, в т.ч. зарплатно-карткових проектів.
• підготовка матеріалів для проведення прямих продажів (в т.ч. презентацій)
продуктів. Банку працівникам компаній/партнерів (рекламні буклети, анкети для отримання кредитів, і т. ін.).
• консультування клієнтів по банківським продуктам, а також збір заявок клієнтів безпосередньо на території підприємств / партнерів.
• здійснення ідентифікації клієнтів банку - фізичних осіб, а також їх представників, згідно з внутрішніми нормативними документами Банку (включаючи фіксацію даних в електронних системах).
• заведення інформації про клієнта в систему Банку, супроводження заявки по усіх
етапах, оформлення документів по активним / пасивним операціям належним чином згідно з внутрішніми документами Банку, а також діючої системи документообігу.
• формування юридичних справ за рахунками клієнтів, згідно з вимогами НБУ, а також внутрішніми нормативними документами Банку.
• підписання договорів від імені Банку, а також на умовах, що встановлені
внутрішніми нормативними документами Банку, в рамках повноважень, які надані внутрішньої довіреністю.
• підготовка та видача банківських платіжних карток працівникам компаній / партнерам (в т.ч. на території компанії / партнера).
• оформлення необхідних документів з видачі кредитів фізичним особам (в т.ч. персональні кредити, кредитні карти , овердрафти платіжними картками та ін .).
• контроль змін в умовах продуктів, своєчасне вивчення і застосування змін в умовах пропонованих продуктів.
• участь у проведенні технічних навчань, семінарів, тренінгів.
• супроводження закріплених за ними зарплатних проектів.
• забезпечення своєчасного надання звітів з продажу
• Визначення операцій, що мають ознаки фінансового моніторингу та інформування про них Відповідального співробітника Банку згідно з прийнятою у внутрішніх регулятивних документах Банку процедури.
• надання консультацій, методологічної та практичної допомоги структурним підрозділам Банку з питань, що належать до його компетенції.
Листопад 2021р.-Лютий 2023р. ТОВ «Агротранс-Ф» на посаді логіста: Пошук автотранспорту по Україні (зерновози) під завантаження за допомогою спеціалізованих ресурсів;
• підписання заявок з клієнтом;
• підписання заявок з перевізником;
• комунікація з ними з будь-яких питань;
• оформлення первинної документації.

Травень 2023-Вересень 2023р. ТОВ «Агротранс-Ф» на посаді помічника бухгалтера:
• робота з первинною документацією
Квітень 2023 – по теп. час ДОФПІЖБ на селі на посаді провідного бухгалтера
• ведення бух. обліку щодо господарських операцій та відображення їх на рахунках бух. обліку
• складання кошторису, внесення змін в кошторис ,розрахунки до них
• формування та надання документів на реєстрацію та оплату до органів ГУДКСУ
Навички роботи з комп’ютером
• робота з ПК на рівні користувача(Word‚ Excel, Internet)
• 1С Бухгалтерія 7.7
• Клієнт-Банк;
• офісне обладнання.
Додаткові відомості
• чесність,
• бажання працювати,
• вміння логічно мислити,
• відповідальність,
• стресостійкість,
• неконфліктність

Відомості про себе
Сімейний стан – заміжня, діти: 10 та 15 років; Знання англійської мови зі словником; Водійське посвідчення категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: