Резюме від 29 січня 2024 Файл

Олена

Оператор, бухгалтер

Вік:
46 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Славута

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СОКОЛОВСЬКА ОЛЕНА ЮЛІЇВНА

Адреса: м. Славута, вул. Церковна 32-54
Моб. тел. (Viber) [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інформація про себе
Рік народження: 05 вересня 1977р.
Національність: українка
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Професійна кваліфікація

01.08.2020р. – по теперішній час – КМП «ПУЛЬС»
Посада: заступник директора з фінансових питань.

01.01.2012р. – 06.04.2020р. – ТОВ «КЕРАВІН»
Посада: комерційний директор (01.10.15-06.04.20)
Посада: економіст з фінансової роботи (01.01.12-30.09.15)
Діяльність: Аналіз роботи підприємства. Ведення переговорів з постачальниками, підписання договорів. Контроль дотримання строків розрахунків. Контроль роботи магазинів, складу. Облік товарообороту магазинів, складу, інвентаризації, контроль документального оформлення, точність проводок та закриття щомісячного періоду. Ведення внутрішнього обліку. Акти звірок з постачальниками та покупцями, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Клієнт банк. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Переговори щодо поставок імпорту, створення та підписання контрактів, оформлення пакету документів для розмитнення, розрахунки ЗЕД. Безпосередня робота із клієнтами, замовниками. Обробка заявок, підбір товару кожному клієнту особисто, оформлення відповідних проводок в базі 1С та документообігу для відвантаження заявок, логістика, контроль розрахунку та проведення фінансових проводок. Формування прайсів для зручної роботи з клієнтською базою. Закупка товару для подальшої реалізації. Ціноутворення підприємства. Дотримання відповідності цінової політики умов постачальників.

30.11.2010р. – 31.12.2011р. – КМП «ПУЛЬС»
Посада: бухгалтер
Діяльність: ведення бухгалтерського обліку підприємства. Обробка первинної документації.

31.06.2010р. – 31.12.2010р. – ФО підприємець м. Вінниця
Діяльність: у сфері бухгалтерського обліку, у сфері фотографії

06.02.2009р. – 31.03.2010р. ТОВ «Телерадіокомпанія «СМАРТ» м. Вінниця
Посада: заступник головного бухгалтера.
Обов’язки: Ведення та перевірка реєстру податкових накладних. Перевірка вхідних податкових накладних. Перевірка відповідності рахунків 6852, 631 з рахунками 6441, 6442. Контроль рахунка 6415. Складання, оформлення та здача декларації ПДВ. Авансові звіти(оформлення, проведення). Посвідчення про відрядження: виписка, ведення журналу. Каса (зняття готівки у банківській установі, проведення касових операцій, касової книги, документальне оформлення). Облік дорожніх листів, списання палива, подання звітності у ДПІ, у ДУ Статистики. Нарахування доходів по наданим послугам, формування податкових накладних, оформлення та видача документів юридичним особами (контрагентам), акти звірок. Реалізація послуг інших: канали – виписка рахунків, акти, податкові накладні, контроль надходження коштів; оренда авто – акти, операція з ПДФО. Звіти в ДПІ: транспортний податок, податковий розрахунок податку з реклами. Статистична звітність Ф11, Ф12, Ф13. Підписка періодичних видань на підприємство. Розрахунок резерву дебіторської заборгованості, резeрву відпусток, резерву сумнівних боргів та проведення. Контроль виконання умов договору стосовно проплат, контроль графіку проплат (дотримання строків, наявність рахунків). Контроль виконання умов договорів. Закриття періоду.

06.11.2008р – по 30.01.2009р. ТОВ « Сіті ком» («Авенчерс груп») м. Київ
Посада: Старший товарознавець.

27.02.2008р – 28.10.2008р. ПП ювелірна фабрика “Мальва” м. Вінниця
Посада: Бухгалтер-економіст .
Обов'язки: проведення та зведення інвентаризацій дорогоцінного металу, оформлення організаційно правових документів підприємства ( статут, перереєстрація у місцевих органах влади), організаційні заходи по рекламному представленню підприємства, іноземні контракти та отримання товару із за кордону, оформлення митних документів, розмитнення грузу. Проведення прибуткових накладних, акти списання, договора, обробка замовлень, розцінки на готову продукцію, калькуляції на вироби, аналіз роботи підприємства.

03.10.2005р.- 05.02.2008р. ДП «Торгівельна мережа «Мелофон» («Авенчерс груп») м. Київ
Посада: Бухгалтер фінансово-облікового відділу.
Обов’язки: Ведення внутрішнього обліку. Звіт ЕККА. Проведення реалізації по торговим роздрібним точкам: видаткових роздрібних накладних, переміщень між складами та магазинами, актів переоцінок, накладних на повернення товару, роздрібних накладних по кредитам, формування прибуткових та видаткових касових ордерів. Зведення 301 рахунку, також зведення НДС по 702 та 704, 703 рахунках, зведення 361, 333 рахунків, рознесення банківської виписки, рознесення сум по еквайрінгу, формування податкових накладних з продажу, проведення актів сторонніх організацій, прибуткових накладних, формування авансових звітів.

26.06.2003р.- 31.08.2005р. МНВП „Тріак” м. Вінниця ( роздрібна торгівля, консигнація)
Посада: Бухгалтер.
Обов’язки: ТМЦ, облік товару, аналіз консигнації, звіт консигнатора, звітність СПД, інвентаризації, переоцінки, каса, підзвіт , авансові звіти, клієнт-банк, банківська виписка, платіжне доручення, обробка первинної документації, договори, довіреності, взаєморозрахунки.

18.06.2001 р. - 10.03.2003р. ПП “ Карпати “ м. Вінниця (оптово-роздрібний склад-магазин)
Посада: Оператор 1:С Бухгалтерія.
Обов’язки: облік ТМЦ, обслуговування клієнтів на оптовій кассі, ЕККА, журнал ЕККА , загрузка - вигрузка залишків товару по роздрібній касі, звіт роздрібних продаж, товарний звіт оптових продаж, переміщення товару між складами, виписка рахунків, накладних, книга продаж, складання звітів, каса, взаєморозрахунки, інвентаризації.

13.11.1995р.-27.11.1997р. Райміськвідділ Пенсійного фонду України м. Славута, Хмельницька обл.
Посада: Спеціаліст I категорії.
Обов’язки: Контроль за надходженням коштів до ПФУ, перевірки платників, обробка звітності.

03.04.1995 р. - 11.11.1995р. ТОВ "Марія" м. Славута, Хмельницької обл.
Посада: Бухгалтер

О с в і т а
2007 р.
Майстер — клас фотографії у фотошколі Лілії Вітер, м. Київ.
1996 р. - 2002 р.
Український державний університет водного господарства та природокористування м. Рівне факультет "Облік і аудит" спеціальність - економіст.
1998 р.
Курси з базових економічних знань "Основи створення та управління Малим та Середнім Бізнесом" при Українському державному морському технічному університеті м. Миколаїв.
1994 р. - 1995 р.
Шепетівський філіал Хмельницького обласного навчального центру Мінстату України - кваліфікація бухгалтер промислових підприємств (об'єднань).

Практичні здобутки
Знання ПК: досвідчений користувач ( 1С:8 облік, 1С:8.3 Бух,1С:Бух 7.7, Windows, MS Office, Internet).
Знання офісної техніки: на рівні впевненого користувача.
Володіння мовами: українська – вільно, англійська зі словником (перекладачем).
Хобі: спорт, фотозйомка, музика, художньо - оформлювальні роботи.
Водійські права категорія В.

Основні якості характеру
Енергійна, комунікабельна, відповідальна, наполеглива, пунктуальна, тактовна, розсудлива. Легко здобуваю нові знання, швидко вбуваюсь в новій термінології. Творче мислення. В спілкуванні з людьми ненав'язлива, поважаю обґрунтованість думок співрозмовника.
Мета пошуку роботи: Самореалізація, бажання працювати в команді, зарплата, професійний зріст.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: