Резюме від 11 квітня 2024 Файл

Людмила

Фахівець з закупівель, керівник відділу постачання

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Боскова Людмила Володимирівна

Місто проживання: Київ
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: реалізувати свої вміння та навички у великій компанії, що розвивається, розширити свої знання та отримати новий досвід на посаді менеджера, керівника відділу у сфері закупівель та постачання, логістики, економіки.

Досвід роботи

ПрАТ “Фрідом Фарм Інтернешнл”

Посада: Заступник начальника відділу по роботі з великими постачальниками
з 11.2018 по 01.2020
Посада: Начальник відділу постачання
з 01.2020 по 04.2022
Обов'язки:
- організація, повний супровід та контроль процесу постачання насіння, засобів захисту рослин, мінеральних добрив, ПММ для групи компаній;
- контроль за забезпеченням інших видів ТМЦ для підприємств групи;
-проведення тендерних процедур, проведення переговорів, укладання та супроводження Договорів з постачальниками, контроль розрахунків;
- планування, забезпечення і проведення оплат згідно укладених договорів в програмі 1С8;
- розробка та формуванням бюджету закупівель матеріальних ресурсів для підприємств групи.
- щомісячне планування, уточнення потреби в грошових коштах, а також оперативне її корегування в залежності від змін в виробничому процесі та ситуації на ринку

ТОВ “Фрідом Фарм Бекон”

Посада: Менеджер зі збуту (з виконанням обов'язків завідувача складу)
з 07.2016 по 11.2018
Обов'язки:
- аналіз та розширення ринку збуту продукції: пошук клієнтів, проведення переговорів, укладання договорів
- планування та координація стратегії продажу, визначення пріоритетів та напрямків для збільшення реалізації
- приймання, зберігання та відпуск товарно-матеріальних цінностей на складі готової продукції та на виробництві
- ведення обліку складських операцій
- вирішення організаційних питань на виробництві та складі готової продукції;
- розробка маркетингової стратегії продажів та стимулювання збуту продукції.
- управління, контроль та аналіз дебіторської заборгованості по покупцям
- отримання дозвільних документів, пов’язаних з екологією, водокористуванням

ПрАТ “Фрідом Фарм Інтернешнл”
Посада: Економіст з фінансової роботи
з 08.2015 по 07.2016
Обов'язки:
- організація та безпосередньо здійснення безготівкового платіжного процесу на підприємствах
- контроль за здійсненням платежів групи підприємств
- підготовка, погодження та укладання договорів на отримання банківських послуг
- складання звітів виконання бюджетів руху грошових коштів
- оперативний облік руху грошових (безготівкових) коштів на рахунках

ТОВ “Фрідом Фарм Бекон”

Посада: Менеджер зі збуту
з 04.2015 по 08.2015
Обов'язки:
- аналіз та розширення ринку збуту продукції: пошук клієнтів, проведення переговорів, укладання договорів
- приймання, зберігання та відпуск товарно-матеріальних цінностей на складі готової продукції
- ведення обліку складських операцій
- організація процесу реалізації продукції на складі
- проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей.

Херсонська обласна державна адміністрація

1) Провідний спеціаліст відділу розвитку ринку товарів Головного управління економіки
з 11.2000 по 11.2001 рік

2) Головний спеціаліст відділу цінової політики Головного управління економіки
з 02.2005 по 06.2008

3) Начальник відділу розвитку споживчого ринку та цінової політики Департаменту економічного розвитку та торгівлі Херсонської обласної державної адміністрації
з 06.2008 по 04.2012
Обов'язки:
- підготовка проектів розпоряджень голови облдержадміністрації щодо регулювання цін в області, погодження з відповідними обласними службами, територіальними органами, управлінням, відділами облдержадміністрації
- участь в селекторних нарадах, робочих групах на рівні вищих органів влади та області з питань цінової ситуації в області, підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів
- підготовка проектів листів на звернення, запити депутатів, громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу

Освіта
Навчальний заклад: Херсонський державний аграрний університет
Ступінь: повна вища освіта
Факультет: Економічний
Спеціальність: Аграрний менеджмент
Кваліфікація: Економіст-менеджер
Період навчання: 1995 — 2000 рік

Вміння та навики

1. Постійно навчаюсь, прагну розвиватись та вдосконалювати навички. Сфокусована на результат та досягнення поставлених цілей, маю високий рівень відповідальності при виконанні поставлених задач.
2. Володію навичками ефективної комунікації, адміністрування процесів. Креативна та стресостійка.
3. Активна життєва позиція.
4. Володіння ПК — досвідчений користувач, знання програми 1С, MS Office (Word, Exсel, Outlook, PowerPoint)
5. Наявність водійського посвідчення категорії А, В.

Володіння мовами

Українська, російська, англійська - базовий рівень

Дата 08.02.2024

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: