Резюме від 1 лютого 2024 Файл

Людмила

Помічник керівника

Місто:
Козятин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Козакевич Людмила Геннадіївна
Вінницька область, Хмільницький район, Козятинська міська ТГ, Козятин
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Фото не додано
Посада: бухгалтер (з дипломом магістра)
Стаж роботи за посадою::11 років
Бажана зарплата: 15000 грн

Мета
Обіймати посаду, де я зможу розвивати професійні навички.
Професійні компетенції (вміння)
Відповідальна, наполеглива, організована, орієнтуюся на результат.

Додаткові навички та знання
Соціальні: Комунікативна, надійна.
Організаційні: Маю організаційні навички.
Комп’ютерні: Комп'ютерно грамотна.
Знання мов: Добре володію українською мовою, знаю російську, англійську мови.
Інші навички: Швидко освоюю новий напрям роботи.

Кар’єра (досвід роботи)

Посада: бухгалтер (з дипломом магістра)
Підприємство: ТОВ "Козятинська швейна фабрика"
Термін роботи: з 28.09.2010 по 12.04.2017
Функції за посадою: Створення накладних, інвойсів, калькуляцій, робота з валютно-митними деклараціями, підготовка документів для митниці, торгово-промислової палати, податкової інспекції. Заповнення та погашення векселів, експорт/імпорт товарів.
Професійні досягнення: Термінова підготовка документації у зв'язку з необхідністю.


Посада: бухгалтер (з дипломом магістра)
Підприємство: ДПТНЗ "Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту"
Термін роботи: з 23.11.2018 по 31.12.2023
Функції за посадою: Підготовка та підписання договорів, підготовка проєктно-кошторисної документації, робота в програмах парус-бухгалтерія та парус-харчування: закупівля продуктів харчування, оприбуткування їх на склад, створення меню-вимог, списання продуктів; введення інформації на сайт Е-data, прийняття та оформлення звітів про відрядження; робота з казначейством за допомогою програми СДО: юридичні, фінансові зобов'язання, платіжні доручення.
Професійні досягнення: Здача звітності; швидке опанування нових напрямків, вчасне виконання поставлених завдань.


Освіта

професія/спеціальність: облік і аудит
кваліфікація/розряд, категорія, клас: спеціаліст з обліку і аудиту / 7 розряд
Навчальний заклад: Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу
Дата закінчення: 19.02.2010


Додаткова інформація
Умови праці: Оптимальні
Характер виконуваної роботи:
Режим роботи: 5-денний робочий тиждень
Пільгова категорія населення: Один з батьків або особа, яка їх зам. і вих. без 1 з подр. дит. віком до 14 р. або дит. з інвалідн.


Дата створення резюме 01.02.2024

Схожі кандидати

Помічник керівника
Козятин, Вінниця , ще 2 міста

Офис-менеджер
10000 грн, Козятин

Помічник керівника
Козятин

Помічник керівника
20000 грн, Козятин, Вінниця, Бердичів

Помічник керівника
Козятин

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: