Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10426214

Юрист

Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Голубюк Оксана Сергіївна

вул. Гетьмана Мазепи, 49/51 м. Луцьк , Волинської області.
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), ● e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Працевлаштування
Професійні навички
• Знання Конституції України
• Знання норм земельного, цивільного, адміністративного, трудового законодавства;
• Знання законів України, нормативно-правових актів з кадрових питань та документообігу;
• Ділове та професійне спілкування.
• Робота з документами, текстами, інформацією.
• Досвідчений користувач ПК . Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
• Володіння оргтехнікою.
• Наявність державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.
Особисті дані
• Дата народження 10 листопада 1993 р.
Досвід роботи
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області (з 2015 р. - по 2021р.)

з 20.11.2015 по 01.02.2017 займала посаду головного спеціаліста адміністративного сектору;
• представлення інтересів Управління та Держархбудінспекції у встановленому порядку за довіреністю та в межах визначених відповідною довіреністю, в судах загальної юрисдикції, органах державної виконавчої служби та правоохоронних органах;
• забезпечення підготовки процесуальних документів необхідних для подачі в суди загальної юрисдикції;
• забезпечення ведення документообігу відповідно до Інструкції з діловодства;
• організація і застосування методики проведення кадрової роботи та державної служби.
• оформлення документів необхідних для прийому на державну службу, формування особових справ, наказів на прийом, переведення, стажування, відпустки, звільнення відповідно до законодавства;
з 01.02.2017 – 01.02.2018 займала посаду головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу;
• формування звітності, щодо проведення інспекційних заходів;
• проведення перевірок дотримання вимог будівельного законодавства;
з 01.02.2018 – 10.11.2021 займала посаду завідувача сектору управління персоналом і документообігу;
• організація і проведення кадрової роботи:
- оформлення документів необхідних для прийому на роботу, формування особових справ, наказів на прийом, переведення, відпустки, звільнення відповідно до законодавства;
- складання графіку відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- подання документів для заохочення, преміювання працівників;
-оформлення відряджень;
- складання посадових інструкції працівників;
- забезпечення ознайомлення працівників з внутрішнім службовим розпорядком;
• організація і забезпечення документообігу :
- організація та забезпечення на належному рівні документообігу за допомогою програми Doc Prof ( реєстрація вхідної, вихідної, службової кореспонденції);
- ознайомлення працівників територіального органу з наказами, окремими дорученнями керівництва , іншими розпорядчими та інформаційними документами;
-розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію;
- здійснення належного оформлення документів для передачі на зберігання до архіву.
з 10.2020-11.2021 виконувала обов’язки начальника Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області.

Відділ Державної реєстрації актів цивільного стану у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів)
з 16.06.2022 – 15.08.2022 займала посаду головного спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Луцьку Західного Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів).
- здійснення видачі документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.
Освіта
з 2010- по 2014 рр. - Луцький інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
за напрямом підготовки «Правознавство», кваліфікація помічник юриста (інші види юриспруденції)

2014 - 2015 рр.- Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
за спеціальністю «правознавство», кваліфікація «юрист».
Знання сучасних інформаційних технологій:

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Особисті якості

Бажання вчитись, працелюбність, самоорганізованість, комунікабельність, уважність, відповідальність, орієнтація на саморозвиток, ініціативність, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: