• Файл

Ірина

Офіс-менеджер

Вік:
35 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лазоренко Ірина Олександрівна

Дата народження: 10.07.1989
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м.Бориспіль
Бажана посада: офіс – менеджер/
помічник керівника

Освіта:

• 2007 – 2012р. Київський національний лінгвістичний університет, філолог, викладач французької та англійської мов, спеціаліст.

Додаткове навчання:
• 2013 – закінчила навчальний центр «Бухгалтер», курс по спеціальності «Основи бухгалтерського обліку».

Досвід роботи:
• 06.2009-08.2009 ТОВ «Старинська птахофабрика», диспетчер:
виконання функцій секретаря підприємства, прийом і розподіл дзвінків, інформування працівників підприємства, забезпечення життєдіяльності офісу.
• 04.2012-05.2012 УкрАгроКонсалт
реєстрація учасників міжнародної конференції, обробка бази даних, забезпечення порядку проведення семінарів, інформування та надання консультацій іноземним учасникам.
• 11.2013 – 07.2018 «Laura Ashley», продавець – консультант/ адміністратор
обслуговування клієнтів, надання консультацій, прийом та оформлення замовлень, виконання особистих доручень керівника, підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи керівника, замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, робота з касовим апаратом.
• 03.11.2018 по нині «Aerohandling», технік з обліку/ помічник керівника.
Внесення даних в програму (1С), ведення обліку: ПММ, ТМЦ, шляхових листів. Робота з програмним забезпеченням GPS. Проведення інвентаризацій. Контроль проведення ТО на транспортних засобах та замовлення страхових полісів. Ведення та підтримка порядку документації. Підготовка внутрішніх звітів, наказів, заявок. Організація документообігу (копіювання, сканування, відправлення, пошук в мережі Інтернет, підготовка та передача документів на підпис керівництву (від бухгалтерії, працівників та замовників/постачальників ) та підписаних документів до бухгалтерії (рахунків, актів ). Підтримка життєдіяльності відділу (замовлення канцелярії, чай, кава тощо). Виконання доручень керівника.

Особисті якості:
Зібраність, уважність, пунктуальність, здатність до навчання, цілеспрямованість, стресостійкість, висока ступінь відповідальності, комунікабельність, старанність, вміння працювати в команді.
• без шкідливих звичок
• наявність водійського посвідчення (стаж 10 років)
• маю організаторські здібності

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: