Резюме від 8 лютого 2024 Файл

Анатолій

Фінансовий директор

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ім'я: Анатолій Олександрович Бодня
Адреса: вул. Південна 5Б, м. Вишневе, Бучанський р-н, Київська обл.
Україна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Знання мов: Українська (рідна),російська, англійська (зі словником)
Цікавить робота фінансового директора, заступника фінансового
директора.
Освіта
2020 Київський університет культури, здобув освіту магістр публічного управління та
адміністрування
2009 Український Державний університет фінансів та міжнародної торгівлі, економічний
факультет, здобув освіту Магістр з фінансів
2007 Білоцерківський Державний аграрний університет, економічний факультет, здобув
освіту Бакалавр з фінансів.
Формальна кваліфікація
Сертифікат 2017 тренінг на тему: «Prozorro для медичних установ»
Сертифікат 2017 «Програма професійного розвитку для керівників ЛПУ «Прозорі
рішення» Aspen Institute Kyiv
Сертифікат 2017 «Програма професіоналізації закупівель» Київської школи економіки
(Kyiv School of Economics)
Сертифікат 2021 «Державне управління та лідерство в епоху інновацій» Школа державної
політики Лі Куан Ю. Сінгапур.
Сертифікат 2021 Унікальна програма підготовки вищого корпусу державних службовців
«ШКОЛА МІНІСТРІВ», Київська школа державного управління імені Сергія Нижного.
Сертифікат 2022 «Основні фінансово-економічні та юридичні аспекти діяльності закладів
охорони здоров’я в умовах, спричинених війною» USAID,UKAID
Досвід роботи

Заступник директора з економічних питань
КНП «Київський центр трансплантації кісткового мозку»
- керівництво фінансово-господарською діяльністю закладу;
- організація роботи закладу з НСЗУ
- організація включення центру до пілотного проєкту МОЗ щодо
лютий 2020р. – трансплантації (Постанова КМУ від 15. 07.2020 р. № 649)
грудень 2023 - організація процесу закупівель обладнання для трансплантації;
- керівництво з укладанням всіх господарських угод, транспортним
обслуговуванням, матеріально технічним забезпеченням,
обладнанням, інвентарем;
- розробка та впровадження тарифів на платні медичні послуги.
За період з 2020 року по 2023 рік дохід центру збільшився в 2 рази.
Заступник головного лікаря з економічних питань Київського
центру трансплантації кісткового мозку
вересень 2019 – - ведення всієї фінансового господарської діяльності.
лютий 2020р.
(досвід роботи на З листопада 2019 був призначений головою комісії з
посаді - 5 місяців) реорганізації. За підсумками роботи комісії Київський центр
трансплантації кісткового мозку було реорганізовано з
комунальної установи в Комунальне некомерційне підприємство
(КНП)
Заступник головного лікаря з економічних питань Київської міської
клінічної лікарні №5
- керівництво фінансово-господарською діяльністю закладу;
- забезпечення економії ресурсів, контроль виконання
травень 2011р. – кошторису по надходженнях та видатках;
липень 2019р. - контроль штатної дисципліни;
(досвід роботи на - аналіз розрахунків, обґрунтування, по кожній статті видатків;
посаді - 9 років 3 - керівництво за укладанням всіх господарських угод,
місяці) транспортним обслуговуванням, матеріально-технічним
забезпеченням, обладнанням, інвентарем;
- розробка та впровадження тарифів на платні медичні послуги.
- інші обов’язки щодо забезпечення функціонування закладу та
виконання Програмних завдань, передбачених відповідними
нормативно-правовими документами
березень2009 – Економіст в Київській міській клінічній лікарні №5
березень 2011р. - ведення звітності за Програмою «Здоров’я Киян» в частині
(досвід роботи на фінансування заходів з профілактики та боротьби з ВІЛ/СНІД
посаді - 2 роки 1 в м. Києві, та Загальнодержавної Програми профілактики та
місяць) боротьби з ВІЛ/СНІД в м. Києві.

Додаткові навички та компетенції з управління фінансами у сфері охорони здоров'я

1. Розуміння Галузевих Особливостей
• Знання специфіки фінансування в охороні здоров'я, включаючи державне та
приватне фінансування.

• Розуміння регуляторних вимог та стандартів галузі.

2. Бюджетування та Фінансове Планування

• Вміння розробляти та керувати бюджетами медичних установ.

• Прогнозування фінансових потреб і доходів.

3. Управління Витратами

• Ефективне управління витратами, включаючи витрати на лікування, медичне
обладнання та персонал.

• Оптимізація закупівель та контрактного менеджменту.

4. Аналіз Фінансових Даних

• Інтерпретація фінансових звітів та індикаторів, таких як прибутковість,
ліквідність, фінансова стійкість.

• Використання фінансового аналізу для підтримки стратегічного прийняття
рішень.
5. Управління Ризиками

• Оцінка та управління фінансовими ризиками, включаючи зміни в законодавстві,
страхових виплатах та ін.

• Розвиток стратегій страхування та запобігання втратам.

6. Відповідність Законодавству

• Забезпечення відповідності фінансових операцій всім законодавчим та
нормативним вимогам.

• Розуміння податкового законодавства та його впливу на фінансове управління.

7. Лідерство та Комунікація

• Вміння керувати та мотивувати команду фінансових фахівців.

• Ефективна комунікація фінансових стратегій та результатів до керівництва,
персоналу та зацікавлених сторін.

8. Технологічна Грамотність

• Використання фінансових програм та інформаційних систем для аналізу та
звітності.

• Знання тенденцій цифровізації в охороні здоров'я та їх вплив на фінансове
управління.

9. Неперервне Навчання

• Постійне оновлення знань у галузі фінансів та охорони здоров'я.

Відвідування професійних семінарів, конференцій та курсів

Ділові якості - аналітичні здібності;
- навички контролю;
- навички управління;
- організаторські здібності.
- відповідальність;

Особистісні - неупередженість;
якості - дисциплінованість;
- комунікабельність;
- порядність;
- оперативність;
- вміння визначати пріоритети;
- вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне
забезпечення, використовувати офісну техніку;
- досвідчений користувач MS Word, MS Excel, Internet

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: